SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official Pakkismiitti I ÅBÅ, Turkhu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tarviiko sitä nyt sen takia siirtää, että voi kauheet tumut vetää samalla? :)

Ite en ainakaan ajatellu juoda yhtään (=hirveesti) ja jos tota nyt kuukaudella siirretään, niin sillon on jo HCCBBD alkanut.

Siirretään reilummin, vaikka kuukaudella...

Tää vois olla kaikkein paras kaikille - voitaisiinpahan sopia aikataulut ajoissa kuntoon. Mites olisi pe 23.4 tai la 24.4, koska Kultsan kisat on edellisellä viikolla?

Siirretään reilummin, vaikka kuukaudella...

Kannatetaan! Tosin mulla on eka vapaa viikonloppu vasta 23.5. :(

e: mutta 24.4. pe tai 25.4. la ehdin kyllä piipahtaa.

Ite en ainakaan ajatellu juoda yhtään (=hirveesti) ja jos tota nyt kuukaudella siirretään, niin sillon on jo HCCBBD alkanut.
Aina pitää vetää kauheet tumut.

No ei vaan, toisaalta mullekin ihan sama.

Aina vedetään täysillä! Ja ps. HCCBBD on tossa vaiheessa loppunut - ainakin minulla! ;)

Aina vedetään täysillä! Ja ps. HCCBBD on tossa vaiheessa loppunut - ainakin minulla! ;)

Sä oletkin tollanen HC-bilettäjä. :) Ja HCCBBD on se nössömpi vaihtoehto, jonka joutuu jo tammikuussa aloittamaan. Itse aloitan tarkemmin sanottuna HCCBBHCD:n, joka on siis nopeampi, tehokkaampi ja... no vaikka mitä.

Ajankohta on mullekin ihan sama. Perun vaikka omat hautajaiseni, että pääsen keilaamaan.

Sä oletkin tollanen HC-bilettäjä. :) Ja HCCBBD on se nössömpi vaihtoehto, jonka joutuu jo tammikuussa aloittamaan. Itse aloitan tarkemmin sanottuna HCCBBHCD:n, joka on siis nopeampi, tehokkaampi ja... no vaikka mitä.

Ajankohta on mullekin ihan sama. Perun vaikka omat hautajaiseni, että pääsen keilaamaan.

Heh, tarvittaessa myös HC-bilettäjä! ;) Joo kato läskit joutuu aloittaan HCCBBD:n jo tammikuussa jos aikoo niistä hylkeen rasvoista päästä eroon.. :(

Takaisin keila-asiaan!

Miltä teidän korvaanne kuulostaisi perjantai 29.5.?

Takaisin keila-asiaan!

Miltä teidän korvaanne kuulostaisi perjantai 29.5.?

Tekeekö posse niin järkyttävän tiukkaa skeduulia että pitää kuukauden päähän suunnitella :hyper: mennään tänään keilaa, puolen tunnin päästä vaikka? :) mulle sopii toi kuitenkin, riippumatta onko tuo nyt sitten tiistai tai torjantai.

Tekeekö posse niin järkyttävän tiukkaa skeduulia että pitää kuukauden päähän suunnitella :hyper: mennään tänään keilaa, puolen tunnin päästä vaikka? :) mulle sopii toi kuitenkin, riippumatta onko tuo nyt sitten tiistai tai torjantai.

No hei, jos risteilylle ei porukka päässyt "täyteen buukkausten" takia kolmen kuukauden varoitusajalla, niin lienee viisainta varata tälle parituntiselle vähintäänkin kuukauden varoitusaika. :lol2:

E: muutaman tunnin päästä pussikeilalle jokirantaan?

Omat pussit mukaan. :rolleyes:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eteneekö tää homma mihinkään? Miltä kuulostais elokuun ensimmäinen viikonloppu 2011? Mulle saattais näillä näkymin silloin sopia. Saa ehdottaa muitakin päiviä.

Joo, en uskalla kans luvata mitään.

Jokilaiva-/terassikierros

Nostetaas taas tätä ketjua ja yritetään uudestaan ehdottaa epävirallista illanviettoa isommalla porukalla!

Tällä kertaa tarkoituksena olisi kiertää lauantaina 18.7 n. klo 18 alkaen muutama jokilaiva ja rantaterassi hyvässä seurassa. Voitais aloittaa kierros vaikka Hermannin terassilta.

Tulossa ovat (säävarauksella) allekirjottaneen lisäksi Pyranha, MHK, Integrandi ja Sami81.

Kysymys kuuluu: Ketkä muut uskaliaat liittyvät seuraamme? ;)

Back
Ylös Bottom