Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siirretään reilummin, vaikka kuukaudella...
Siirretään reilummin, vaikka kuukaudella...
Aina pitää vetää kauheet tumut.Tarviiko sitä nyt sen takia siirtää, että voi kauheet tumut vetää samalla?
Ite en ainakaan ajatellu juoda yhtään (=hirveesti) ja jos tota nyt kuukaudella siirretään, niin sillon on jo HCCBBD alkanut.
Tarviiko sitä nyt sen takia siirtää, että voi kauheet tumut vetää samalla?
Ite en ainakaan ajatellu juoda yhtään (=hirveesti) ja jos tota nyt kuukaudella siirretään, niin sillon on jo HCCBBD alkanut.
Aina vedetään täysillä! Ja ps. HCCBBD on tossa vaiheessa loppunut - ainakin minulla! ;)
Sä oletkin tollanen HC-bilettäjä. Ja HCCBBD on se nössömpi vaihtoehto, jonka joutuu jo tammikuussa aloittamaan. Itse aloitan tarkemmin sanottuna HCCBBHCD:n, joka on siis nopeampi, tehokkaampi ja... no vaikka mitä.
Ajankohta on mullekin ihan sama. Perun vaikka omat hautajaiseni, että pääsen keilaamaan.
Takaisin keila-asiaan!
Miltä teidän korvaanne kuulostaisi perjantai 29.5.?
Tekeekö posse niin järkyttävän tiukkaa skeduulia että pitää kuukauden päähän suunnitella mennään tänään keilaa, puolen tunnin päästä vaikka? mulle sopii toi kuitenkin, riippumatta onko tuo nyt sitten tiistai tai torjantai.
E: muutaman tunnin päästä pussikeilalle jokirantaan?
Omat pussit mukaan.
Pussit täynnä! Puretaan ne aurajoen rannalla ;)