Demeter 10 kuntokeskus+ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seagali
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!Minulla on noin vuoden päivät ollu Demeter 10-kotikuntokeskus kotosalla jolla olen pari kertaa viikossa treenaillut,tulokset eivät ole parantuneet puoleen vuoteen ollenkaan,ja teen vain samoja liikkeitä,syömispuolikin on miten sattuu,saattaa olla päiviä etten syö kuin leivän tai 2.Käytössä on myös säädettävä käsipaino 20kiloon asti.Voisiko joku tehdä minulle jonkinlaisen treeniohjelman näille välineille mitä minulla on käytössä,3tai4 päivänä viikossa olisi sopiva määrä.Tässä vielä kuntokeskuksen tiedot: **** PS.Olen 27v/177cm/80kg.

Valitettavasti asun 50km päässä maalla,joten salilla käymiseen ei ole mahdollisuutta.

- - - Updated - - -

Eli käytössä on kyseinen kuntokeskus sekä käsipainot.

Tässä olisi liikkeitä mitä ainakin pystyn hyvin tekemään,jos joku voisi vilkaista olisiko jotain lisääkin mitä pystyn tekemään ja mitkä kannattaa tehdä samana päivänä?Eli 3 tai 4 päivänä viikossa olisi tarkoitus tehdä.

-Penkkipunnerrus kuntolaitteessa
-Rintaprässi kuntolaitteessa
-Vipunostot sivuille käsipainoilla
-Olkapääpunnerrus käsipainoilla
-Rintaan veto kuntolaitteessa
-Soutu seisten kuntolaitteessa
-Hauiskääntö käsipainoilla/kuntolaitteessa
-Ojentajapunnerrus kuntolaitteessa

-Jalan ojennus kuntolaitteessa
-Takareisikoukistus kuntolaitteessa
-Askelkyykky käsipainoilla
-Jalkakyykky käsipainoilla

Ihan hyvin sä tolla saat luustostasi ja nivelistäsi huolta pidettyä. Mutta ihan alkuun menet tonne ravinto osiolle avautumaan tosta anoreksiastasi, koska sitä tuo on. Ei ketään ihminen jumalauta pysy yhdellä pullalla päivässä hengissä saatika sitten jaksa treenata siihen päälle mitään. Tai en mä ainakaan tunne.

Jos haluat todella panostaa, niin ostat joltain asiantuntevalta ruokaohjelman itsellesi ja katsot vaikka 2-jakoinen ketjusta sopivia liikkeitä joita sovellat tohon vehkeeseen.

Niin tuo ruokavalio pitää laittaa kuntoon..Tuohon autotalliin ajattelin vielä tilata tuon ****
Lähinnä haluisin tietää mitä liikkeitä kannattaisi tehdä samana päivänä ja mitkä on parhaita,käytettävissä 2kpl säädettäviä käsipainoja.Se 4x viikossa on maksimäärä mitä pystyn treenailemaan,monena viikkona pystyn vain 3kertaa.Jalat on jääny todella vähälle tässä aikana ja nekin olisi saatava sovitettua johonkin väliin.

Ihan ensiksi kannattaa lopettaa tuo linkkien lähettely, tietääkseni mainostaminen tolla tavalla on täällä vähän niinkun kiellettyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom