Death squat video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hemmetin hieno video, oikeen herkistyy tota kattellessa.

:lol2:

Itse katsoin naama irvessä ja naureskellen ton pätkän. Äijä tekee boksikyykkyä 10cm liikeradalla ihan kuin olisi koko elämä pelissä. :D Hienosti kuvattu ja editoitu pätkä, mutta taas kerran dramatisoitu vähän liikaa, mustavalkoinen kuva vaan puuttui.

Tässä vertailuksi oikeasti kova suoritus: http://www.youtube.com/watch?v=OTqz54LCBrM

Taidanpa tästä lähteä tekemään 100 toistoa istumaannousuja ja kiroamaan mielessäni kun joskus lapsena pudotin jäätelötuuttini maahan.

Sahaaja: Vähän samalla linjalla olen omalla tavallaan, mutta mieti eroa:

Tate painaa vähemmän, on vanhempi, ja lopettanut kilpailemisen, myös huomattavasti enemmän loukkaantumisia kokenut. Joka toisto kuollettuu ja vaikkei liikerata ole kauhean pitkä niin silti syvempi kuin useimpien salikyykyt. Ja toistoja on 30, selvästi pienemmillä happitauoilla, plus että siihen tekee vielä vitosen perään kun on ensin repinyt itsensä hapoille.

Ei äärettömän kova suoritus, mutta vanhalata ex-kilpavoimailijalta hyvä suoritus silti. Mieti jos nuori rysäkeppi kuten sinä tekisit vaikka viisitoista toistoa 160 kilolla boxia niin kaikki olisi ihmeissään ja onnittelisi, kaikki pitää suhteuttaa.

ja hauskastihan tuo kuvattu oli ym. ja asiaa mies puhui.

Ihan katsottava video, vaikkei suoritus maailmanluokkaa olekaan.

Zone-sarja -42%

Vertailu oli kyllä vähän väärä sanavalinta, eri liike kuitenkin jne. Enkä suoritusta nyt mitenkään paskana pidä (olihan siinä aika pitkä lista loukkaantumisiakin), vaan tuota jenkkityylistä 'hardcore sitä hardcore tätä' -mehutusta, joka pitää aina joka videoon tunkea, vaikka kyseessä olisi rannerullaus taljassa.

Eli varmasti kaveri ylitti itsensä ja oli rankkaa, mutta mun mielestä tollanen yliampuva draama on väärä tapa tuoda se esille. Varsinkaan kun kyseessä ei ollut "äärettömän kova suoritus".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi tuommoinen levee asento kaikilla??

Koska silloin nostomatka on lyhyempi.

Dave Tate on niin kova legenda, että Suomestakin vain muutama nimi yltää samaan sarjaan, Virtaset ja kumppanit. Sittenkin tuo videon loppu oli todella naurettava. Juuri kuten Sahaaja sanoikin. Alkupuolen vastaavia näkyy aina Metal Gymin pätkissä, joissa Turtiainen ja kumppanit tekevät samaa reeniä.

Joo määkin oon meinannu vaikka kuinka monta kertaa tappaa itteni tän lajin takia. :D :rolleyes:

Tuli mieleen vähän noi AnimalPakin synkistelyt siitä kuinka kauheeta on syödä 5 kertaa päivässä. :D

Sahaaja: Vähän samalla linjalla olen omalla tavallaan, mutta mieti eroa:

Tate painaa vähemmän, on vanhempi, ja lopettanut kilpailemisen, myös huomattavasti enemmän loukkaantumisia kokenut. Joka toisto kuollettuu ja vaikkei liikerata ole kauhean pitkä niin silti syvempi kuin useimpien salikyykyt. Ja toistoja on 30, selvästi pienemmillä happitauoilla, plus että siihen tekee vielä vitosen perään kun on ensin repinyt itsensä hapoille.

Ei äärettömän kova suoritus, mutta vanhalata ex-kilpavoimailijalta hyvä suoritus silti. Mieti jos nuori rysäkeppi kuten sinä tekisit vaikka viisitoista toistoa 160 kilolla boxia niin kaikki olisi ihmeissään ja onnittelisi, kaikki pitää suhteuttaa.

ja hauskastihan tuo kuvattu oli ym. ja asiaa mies puhui.

Ihan katsottava video, vaikkei suoritus maailmanluokkaa olekaan.

Daven kyykyt on rypistetty SSB tangolla. Eli helvetin kovaa settiä. :thumbs:

Tuota sopii kokeilla. Suosittelen että ne ketkä eivät ole tutustuneet Safety Squat Bariin käytännössä niin laittavat pikkaisen vähemmän tankoon boxikokeiluihinsa! :rolleyes:

En ole SSB-tangolla itse ikinä tehnyt, se näyttää vaan paljon helpommalta varsinkin pitkiin sarjoihin kun ei tarvitse selässä jäkittää tankoa. Mutta ilmeisesti ei ole helpompaa?

En ole SSB-tangolla itse ikinä tehnyt, se näyttää vaan paljon helpommalta varsinkin pitkiin sarjoihin kun ei tarvitse selässä jäkittää tankoa. Mutta ilmeisesti ei ole helpompaa?
Ei ole tosiaan helpompaa. SSB:llä painopiste siirtyy tavallaan etukyykkymäiseksi, mutta ottaa keskikroppaan vielä enemmän kuin etukyykky. Reippaasti vähemmän saa olla rautaa kuin takakyykyssä.

SSB on rankin tanko mitä löytyy. Se tuo kuorman vittumaisesti kropan etupuolelle niin että joutuu täysillä kontrolloimaan vatsoilla ja suorilla selkälihaksilla vastaan. Otan 290kg raakakyykystä ja SSQ:lla paras noteeraus tällä hetkellä 196kg :D Tosta http://www.youtube.com/watch?v=ypO46NG9rIo näkee miten "helppoa" se on. :urjo:

Tässä muuten Dave Taten mietteitä kun otti ekan kerran tuntumaa SSB tankoon.http://www.elitefts.com/documents/safety_squat_bar.htm Suosittelen lukemaan :rock::evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom