Curling 2006 Pc

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan imuttanu tota peliä. Pitää olla joku ihme salasana kun purkaa sen rar paketin, mutta ei oo löytyny.

Auttakkee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos sen paketin sisällä tiedosto, jossa on linki sivulle, josta sen salasanan saa? Mulla oli sama juttu, kun imasin The Lost World leffan, olisi pitänyt rekkaa jolleki sivulle jäseneksi, puoli vuotta maksoi jotai 16 puntaa tjsp.

Ei oo mitään linkkejä. Toi on ihan normi paketti, tai siis useita rar paketteja, ja yhden kun avaa niin tulee .bin tiedosto, senku purkaa niin kysyy passwordia.

Oletko koittanut etsiä sitä salasanaa ihan googlella. Pari peliä, jotka olen torrenttina hakenut ovat myös vaatineet salasanaa, mutta joka kerta se on löytynyt esim. niistä kommenteista, joita on joillain trackereilla kirjoitettu siihen torrentin lataussivulle. Myös niitä maksullisia salasanoja, koska moni ei niistä pidä ja kertovat ne siksi ihan ilmaiseksi.

oon ettiny googlella monta tuntia, ei löydy perkale, eikö yheltäkään trakkerilta oo löytyny, tai niistä kommenteista. hermo menee

Ensimmäistä kertaa on pahempi onkelma, ei oo vastaavaa ollu ikinä yhessäkää pelissä. No kai tää löytyy tästä ku ettii pari päivää :D

Vron sanoi:
IMO ei kannata warettaa, varsinkaan jos ei osaa.

vaikka warettaja ei osaisi purkaa tiedostoja niin ei siitä waretuksesta hänelle haittaakaan ole koska on ilmaista. eli miksei kannata warettaa jos ei osaa? tekemällä oppii.

Vron sanoi:
IMO ei kannata warettaa, varsinkaan jos ei osaa.

Mitä haittaa siitä on, jos ei jotai salasanaa tiedä? Kyllä noita salasanattomiakin tiedostoja löytyy vaikka kuinka s**tanasti. Vai onko jotenkin sulta pois? ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom