crossipelit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samout
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
voisko ihmiset luetella jotain uudempia motocross madnesin tapasii pelejä, mutta uudempia. Joskus jo vuosii sitte tota motocrossmadnesii pelaillu ja nytte sain hirveen innostuksen vastaaviin ku näin tiltissä arvostelun jostain mönkijä pelistä joka siis on samantyylinen mut ajoväline eri:) Toivottavasti tosta tajuaa mitä haen takaa:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uzhima sanoi:
:D
Tuosta on tullut demo että testaa sitä jos kiinnostaa

http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/urheilu-ajopelit/5436/

Toi on ihan pätevä peli varsinkin jos tykkää Motocross Madnessista! Tossa pelissä pystyy ajamaan crossilla ja mönkkärillä superia ja tavallista nationalia! Mä olen ainakin tykänny pelata tota... Se on vaan niin hienoa päästä hyppiin kunnon linkkuja ku ei ite osaa oikeesti sitä tehdä! :rock:

MTX Mototrax on aika kova, kunhan siihen pääsee sisälle. Motocross madness 2 on silti kaikkien crossipelien kunkku, ja siitä ei pääse mihinkään. Sitä on mukava hakata aina silloin tällöin.

Hitto. Sain ton motocross madness 2 pelin, mutta nyt kun sen käynnistän niin se herjaa vaan että joku ihmeen indeo-pakkauksenhallinta uupuu... Ja netistä en sitä löytänyt kuin maksullisena??? Mikä avuksi...

MX vs. ATV viimeisin, aivan törkeen hyvä.
realistisin kaikista ja muutenkin jaksaa vääntää todella pitkään.
xboxille ainakin.

toi mtx mototrax oli ihan kauhee.

Pantera sanoi:
MX vs. ATV viimeisin, aivan törkeen hyvä.
realistisin kaikista ja muutenkin jaksaa vääntää todella pitkään.
xboxille ainakin.

toi mtx mototrax oli ihan kauhee.
Mä taas oon toista mieltä. Toi MX vs. ATV on jotain ihan kamalaa. Ohjattavuus niin vitusta kun vaan voi olla. Siinä mtx mototraxissa ei vituttanut oikeastaan muu kuin se nappien hakkaaminen kun jonkun tempun halusi tehdä. Jotain miljoona eri näppäinyhdistelmää.

MX vs. ATV:ssä on just ohjattavuus hyvä, melko realistinen.
emmä ymmärrä miksi sä noin sanot, mutta makunsa kaikilla. mun mielestä tähän asti kaikki muut on olleet aika surkeita räpellyksiä mutta toi just keskittyy kilvan ajoon oikealla fysiikalla.

kiitoksia kaikille. Hommasin ny ton MX vs. ATV:n, motocross maddness 2:sen ja MTX mototraxin. tosta ekasta en tykänny, mut muut tyydyttää täydellisesti mun himot. Lisää pelineuvoi saa toki viel antaa :)

samout sanoi:
kiitoksia kaikille. Hommasin ny ton MX vs. ATV:n, motocross maddness 2:sen ja MTX mototraxin. tosta ekasta en tykänny, mut muut tyydyttää täydellisesti mun himot. Lisää pelineuvoi saa toki viel antaa :)

Vielä voisin suositella Toca 3:sta jos tykkäät tuommoisesta rälläyksestä:D
Tuossa on ihan kaikentyyppisiä ajoneuvoja jolla voi rällätä mutta ei kyllä mitään kakspyöräsiä.

Täällä on screenshotteja:
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/toca_race_driver_3/screens.html

:D

Suositut

Back
Ylös Bottom