Enpä ole ikinä vielä törmännyt tällaiseen ihmeeseen, että treenataan vain kyykkyä, toisinpäin kyllä.
Mä en oo ikinä törmännyt suhun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä ole ikinä vielä törmännyt tällaiseen ihmeeseen, että treenataan vain kyykkyä, toisinpäin kyllä.
Kyllä tuota cf hehkutusta löytyy juroista suomalaisistakin. Itse olen painonnostoliiton koulutuksissa törmännyt moniin cf "valmentajiin" ja kyllä sieltä löytyy aika pahoja uskovaisia. Pienellä otannalla pahimmat hehkuttajat pääkaupunkiseudulta ja fiksuimmat turust ja itä suomesta.
Tuhon kun vielä yhdistää sen perus rogue/reebok uniformun niin en yhtään ihmettele että jotain alkaa cf vituttamaan jo lähtökohtaisesti.
Onko jotain huomautettavaa ?
Kyllä tuota cf hehkutusta löytyy juroista suomalaisistakin. Itse olen painonnostoliiton koulutuksissa törmännyt moniin cf "valmentajiin" ja kyllä sieltä löytyy aika pahoja uskovaisia. Pienellä otannalla pahimmat hehkuttajat pääkaupunkiseudulta ja fiksuimmat turust ja itä suomesta.
Tuhon kun vielä yhdistää sen perus rogue/reebok uniformun niin en yhtään ihmettele että jotain alkaa cf vituttamaan jo lähtökohtaisesti.
^^ Mua myös "vituttaa jo lähtökohtaisesti" fitnesspimut jotka tulee salille meikit naamassa ja tekökynnet kiiltäen pinkeissä trikoissa, koska koen henkilökohtaisena loukkauksena sen että salilla joku on nätimpi kuin minä. Saatika sitten kun ne alkaa puhua kanafileistä ja parsakaaleista ja pakasterasioista, meinaa :urjo: lentää.
Tai sitten ei. Jokainen tyylillään, eikös?
Onhan se Gasp vaatemerkki jonka vaatteet eivät oikeasti ole edes hienoja, mutta josko kuitnekin pysyttäis aiheessa eikä koko keskustelu menis vaatejorinaksi?