Loistavaa settiä :D Mitkä ihmeen kaks sidukkaa? Ö.ö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän sul mene edes loppuun asti jokainen noista punnerruksista? Kädet ihan selkeesti koukussa toistoissa?
[M]ikko;3682999 sanoi:Eikös crossfittaajista osa, ainakin näistä ns. taviksista, keillä on hirveä ylpeys lajistaa, juuri halveksu kehonrakentajia sun muita "tavallisia" salilla treenaavia?
[M]ikko;3682999 sanoi:Eikös crossfittaajista osa, ainakin näistä ns. taviksista, keillä on hirveä ylpeys lajistaa, juuri halveksu kehonrakentajia sun muita "tavallisia" salilla treenaavia?
Suuri osa Gameissakin heiluvista huipuista on vissiin rakentanut sen kuntonsa ihan jossain toisessa lajissa ja sitten muutaman vuoden treenannut näitä crossfittiin kuuluvia liikkeitä, mitkä vaativat hieman harjaantumista, kuten käsilläseisoen punnerrukset, köydenkiipeäminen, kipping leuat, muscle upit jne.
Kertokaa meikälle asian oikea laita, näin oon itse vaan ymmärtänyt.
Onpas rakentavaa tsemppausta. Koskas sinulta on vastaava video tulossa?
Omasta mielestäni, ensinnäkin Nyyssis osoittaa hienoa avoimuutta kokeilemalla vähän jotain erilaista ja toiseksi näyttää olevan ihan kovassa kunnossa kun ei ole tuon pahemmin puhki tuon setin päälle.
Ainakin itelle maistuu ihan tavallinen salitreeni välillä mukavana vaihteluna. En koe ainakaan itse olevani "tavallisten" salitreenaajien yläpuolella mitenkään. Aika monilla tuntuu tosin olevan ennakkoluuloja nivelet hajottavasta huijausleuka-lajista. Tosin aika pientä naljailua olen joutunut kuuntelemaan.
Sehän on ihan luonnollista, että suurin osa huipuista on luonut pohjan jonkun muun lajin parissa. Crossfit on kuitenkin ilmiönä verrattain nuori, joten käy järkeen, että huiput ovat niitä, jotka ovat siirtyneet lajin pariin muualta. Toivottavasti en saa hirveästi haukkuja, jos teen vertauksen vapaaotteluun. Vapaaottelun (aka UFC) alkutaipaleella huiput tulivat muista lajeista. Vasta nyt ollaan tilanteessa, jossa huiput ovat alusta lähtien treenanneet pelkkää vapaaottelua omana lajinaan. Uskon tämän evoluution tapahtuvan myös Crossfitissa, jos ja kun laji edelleen porskuttaa ja aikaa kuluu.
Itse olisit kumartanut syvään ja hiipunut hiljaa taka-alalle saman suorituksen jälkeen? Valoja päälle...
ei kovin epäselvästi sanottuen mä nyt näe että suorituksena tuo oli mitenkään huono
Mikä sua nyt kiukuttaa? Se että joku tulee lajin ulkopuolelta ja pesee 99% porukasta tässä wodissa? Kääntelet sä tätä asiaa miten päin tahansa, niin toi oli kova suoritus josta saa syystäkin olla ylpeä.
Silti sua ärsytti, että kaveri tuuletti suoristustaan. Itse olisin vetänyt munasilleen ja juossut pitkin salia, onneks sä osaat hillitä itses.
[M]ikko;3683487 sanoi:Varmasti suurimmalla osalla harrastajista onkin ihan terve asenne. Hyvä niin!
Eikös huiput treenaa melko voimapainotteisestikin? En siis sano ettei kestävyys ja WODit kuuluisi repertuaariin, mutta olen vain jotekin saanut kuvan että melko voimapainotteista treeniä on paljon osana harjoittelua.
Niinkuin sicFIT kuvaili myös.
Mietityttää vain että antaako pelkkä crossfitin treenaaminen samanlaiset valmiudet pärjäämään, kuten entisten urheilijoiden lajitaustat, vai onko kyseessä vain juuri se mainitsemasi seikka että laji on nuori, joten vielä huipulle ei ole kerennyt "puhdasta" crossfittajaa. Saapi nähä mitä tulevaisuus tuo. Kuinka vanha lajina crossfit on?
Vaparivertaus on aika toimiva, mutta vaparissa se on jo todistettu. (Rory McDonald ja Michael McDonald hyviä esimerkkejä.)