crocs-jalkineiden käyttäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Testasin ja täytyy todeta, että paljon melua tyhjästä. Sen lisäksi ettei ne tuntunu kovin kummosilta jalassa, niin noi on aikas lelun näköset. Vanhat eccon sandaalit tuntuu niin paljon paremmilta...

Maksaako kroks-Finläändin "Mänägin dairektör" tai muu vastaava jeesus Dinolle jotain noiden reijittimellä askarreltujen kummisaappaiden buffaamisesta?
Vai liekö Dino himself toi "Dairektöör" ?

Mulla on 39 euron Pumat. Vitun hyvät jalassa ja tyylikkään näköiset.

l_puma_elreymonkey_burntoliveburntolive.jpg

Moni kaveri on noita kehunu mutta on ne vaan niin perkeleen rumat etten niitä jalkaani pistä. Tai pistän siinä vaiheessa kun alan käyttämään tuulipukua ja vyölaukkua.

Tosin vannomatta paras :curs:
Merrellit ;) ovat mun juttuni, näin on.
Kivaa olis et 70-luvun alun Retukengät tulis takaisin.

Mulla on noi samat eri värisenä. Mut ei kai noita nyt Crocseihin voi verrata?

Voihan noita verrata, hyvät jalassa ja hikoilee ilman sukkaa mukavasti. Syksyllä nuo pitää polttaa hajuhaittojen takia..

OK :D

Samaan kategoriaan sitten Vansin slip-onit, ei tosin edes hikoiluta pahemmin. Itellä navy skull bandanat, jotka on cooliuden lisäämiseksi ostettu Carnaby Streetin Vans Storesta. :rolleyes:
1_57004_FS.jpg

Mutta usko nyt Neukku, kyllä noi Crocsit on übertohvelit. Me ei vaan tajuta niiden hienoutta.

Ja mitkään kiinalaiset slip-onit ei käy kun ne on ihan paskoja. Vansseissä on varmaan jotain patentoitua kumia pohjassa ne on niiiin pehmeet kävellä. :rolleyes:

Crocsit voisi olla hyvät modattuna Vansien näköisiksi. Ja Vansien pohjathan on alunperin tarkoitettu skedehommiin siksi niin ihanat. Näin se vaan katumuodista tulee mainstriimiä..niin ja sairaalamuodista tässä tapauksessa..

Moni kaveri on noita kehunu mutta on ne vaan niin perkeleen rumat etten niitä jalkaani pistä. Tai pistän siinä vaiheessa kun alan käyttämään tuulipukua ja vyölaukkua.

No itse näin tommoset popot ekaa kertaa tutulla kesäkuun alussa ja mietin, että ompas jätkä pistänyt vittuillessaan rumat popot jalkaan. Tämän ketjun ansiosta sain selville, että se tyylitajuton moukka olinkin minä! Silmät suurena selailin ketjussa olleita linkkejä näihin toinen toistaan ,hmm, ihmeellisemmän näköisiin kenkiin. Tajusin, että muoti on ajamassa minusta ohi. Koitin tarttua katoavan junan takalaitaan päättäen meneväni sovittamaan kyseisiä kenkiä, kunhan vain kerkiän kaupungille.

Mutta. Eilen näin tollaiset kengät taas jollakulla ja kyllä ne vaan näyttää niin vitun rumilta, että tämä muoti jää välistä. Ei voi mitään.

Ei noi ole oikein lyömässä läpi, ainakaan Helsingissä. Vähän sama kuin purjehduskenkien epätoivoinen paluuyritys keväämmällä. Molemmat junttifashionia.

Ja sairaalassa käytetään Birkenstockseja.

Ja sairaalassa käytetään Birkenstockseja.

Näähh...liian kovat jalkaan tai muuten kummalliset.

Nyt kyllä näin töissä esitteen mukavan näköisistä sairaalaan tarkoitetuista (muistutti lenkkaria ja sandaalia samaan aikaan) kengistä. Pitänee tutkia asiaa. Vaihtokengät olisi hyvät.

Crocsit on mitä parhaat lomakengät. Itellä tummansiniset vaalensinisellä piis-merkillä. Sopii kivasti farkkuhameen kanssa kun poimii ahomansikoita timotein päähän.

Hahaa tänään näin eka kertaa nämä legendaariset popot niin että kiinnitin asiaan huomiota. Joku kauluspaitainen pikkutakkinen kalevi tuli stokkalla vastaa, jalassa oli ilmiselvät vaaleansiniset muumiroksit. Oli paljon naurua kun kieriskelin lattialla nauraen pepun pois :lol2:

Ja mää jo melkein otin kuvia :nolo:
No mikä esti? Timangeja jos on niin on pakko olla hienot. :)

Näin muuten eilenä jotku keltaset crocsit ja niiden omistaja käänsi katseensa poies :nolo:-ilme päällä kun huomasi että kattelin niitä sen kenkiä. Miks ihmeessä kukaan pitää mitään sellasta päällä, että joutuu noin tekemään.

Ja mää jo melkein otin kuvia :nolo:

On ne kyl oleskelukenkinä toimivat, mutta duunissa en pysty/jaksa montaa päivää pitää putkeen. Selkeesti jalat väsy...
Pistähän nyt niitä kuvia tänne, mä en oo vielä koskaan nähnyt tuunattuja Crocseja. Pimp my Crocs :D

Näin tänään bussissa jollain tyypillä tuollaiset ja olipas ne muodikkaan ja siistin näköiset! NOT!

Liitteet

• slabarit.jpg
    slabarit.jpg
    146,8 KB · Katsottu: 402

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom