crocs-jalkineiden käyttäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
Meidän muksuilla on tuollaiset crocsit, ja tykkäävät ihan hulluna. Ja jibbizejä vai mitä olikaan on kanssa.

Jostain Lindexistä olisi saanut kalliita paskakopioita, mutta ei kannata ostaa. Ja halvimmat crocsit saa suomeen eBaysta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arvasin, että mielipiteet jakautuu aika äärilaitoihin. Toiset tykkää ja toiset ei. Niinhän se on kaiken kanssa. Onhan ne hiukan erikoisen näköiset läpyttimet, mutta jalassa tajuttoman hyvät kesä/ranta/ yms. kengät. Itsellä on kirkkaan vihreät ja näkyy kauas :hyper:. Taitaa olla aika hetken huumaa ja tuskin ensi kesänä enään suosiossa.
Moni tuntematon ihminen on tullut ihan kyseleenkin noista, kun on nähnyt mulla jalassa nuo.

Ja huppe taitaa sekoittaa nuo kaikki kumikengät toisiinsa. Nyt on ollut puhe crocseista, ei sen näköisistä kengistä. Ja tietääkseni aitoja crocseja ei myydä citymarketissa, vaan esim. urheilu-, partio-, kenkä-, ym. kaupoissa. Ja sokos ja stockmann.

Aidot maksaa ehkä n. 45e, kopioita voi saada kympillä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä crocsien kanssa.

Anteeksi puuttuminen täysjärkisten asioihin, mutta mie en tuollaisia laita jalkaan...

Koska petteri forsperkillä on oikeudet pohjoismaihin nuihin tossuihin ja kaikki ketkä ostaa tuollaiset lipokkaat, laittaa sen taskuun rahaa...

Vittu, kun joskus hellittäs tää jääkiakkohulluus... ja alkas s/m-liika...
btw, siirryn suosiolla känniketjuun tai nukkumaan, mikä lienee yleisesti ottaen järkevintä... tai no niin, en mä mitään aploodeja ole keräämässä täällä, joten jatketaan vaan... kippis..

-r3-

Kävin tänään mummon luona ja huomasin, että sen eteisessä oli Crocsit...hitto mikä trendipelle:curs:

ronille aplodeja

Mullakin on crocsit työkenkinä, hyvät ja pehmeät jaloille. Tosin hikoiluttaa jalkoja siltikkin aika tehokkaasti. Töissä oon kyllä hyviksi havainnu, pari kertaa nostolaitteella ajanu jalan yli, eikä tuntunut missään ja roiskesuojanakin erinomaiset.

Todennaköisesti historian parhaalla katteella myytävät massamarrkinoiden kengät. Noista maksetaan melkein oikean kengän hinta, eikä valmistus maksa takuulla juuri mitään.

Niin, köyhästähän se tuntuisi pahalta...

No, ei vaineskaan. Kyllä ne mustakin kalliilta tuntui kun ne ostin (ennen varsinaista hysteriaa). Mutta työkenkinää ne kyllä tuntuu tosi mukavilta. Koko päivän seison ja kävelen, jotenka siihen tarkoitukseen ne on passelit. Crocsit eivät ole munkaan mielestä kovin hienon näköiset, mutta miksi en niitä käyttäisi jos ne töissä 8-16 tuntisen päivän aikana on juuri ne oikean oloiset.

Kaupungissa hengailuun niitä en välttämättä laittaisi mutta mitä sillä on väliä kuka niitä tuolla käyttää ja onko monella samanlaiset?

Lapset on kyllä yleensä hulluina noihin; kiva väri, kevyet ja pehmeät.

Mun punaiset crocsit on koristeltu kukalla ja leppäkertulla. Ne on mun väriläiskä tylsien kertakäyttötyövaatteiden kanssa.

Todennaköisesti historian parhaalla katteella myytävät massamarrkinoiden kengät. Noista maksetaan melkein oikean kengän hinta, eikä valmistus maksa takuulla juuri mitään.

Kuten olikin jo puhetta, Thaimaasta noita saa parilla eurolla :D

Totta. Joku "ruiskupuristuskone" tms. tekee tuollaisia giljoona paria vuorokaudessa ja hiukan ihmistyövoimaa päälle, niin yhden parin valmistuskustannukset eivät kertakaikkiaan voi olla paljon paskaakaan.

eikös aidoissakin crocseissa lue made in korea tai jotain?? näin ainakin katoin kaverin kengistä, jotka oli aidot (tai ainakin ne maksoi 45e). Eli samaa paskaa ne thaimaassakin myy...

jostain kuulin, että thailandiassa nuo kengät tehdään eri materiaalista, eli ei kestäis dekoa niinku "aidot". Eli eiku testaan ;)

Puhuin vaimolle, että vittu kun on jurpon näköiset kengät..sitten parin päivän päästä työpaikalla kaikille hommattiin Crocsit...
Hyvät on kyllä jaloissa, täytyy myötää..

Pari kuukautta sitten ostin. Limenvihreät perusmalliset. Meillä päin koirapiireissä on kaikilla crocsit joten sitä kautta tuli hankittua. Kätevät myös tallilla kesäisin kun heppojenkin kanssa tulee pyörittyä :)

Töihin voisin vielä hankkia toiset :P sellaset Mary Jane -malliset ballerinat olisi kivat.

Toiset sanoo, ettei crocsit kestä dekoa. Joillakin on kuulemma kutistunut (?). Mä kyllä verisen ja eritteisen leikkauksen jälkeen heitin kenkäni dekoon ja tulivat ehjinä ja oikean kokoisina takaisin.

Mun mielestä ne halvat kopiot ja aidot on hieman erilaista materiaalia. Crocsit tuntuu pehmeämmiltä mutta yhtälailla molemmat kevyiltä. Samoin crocsit on ehkä hieman hienomman näköiset omaan silmään. Mutta nämä on kai makukysymyksiä jo muutenkin niin möhköfanttikengistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom