crocs-jalkineiden käyttäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa rumat kopot, ja vielä jollain jizzbizzeillä kehtaa rahastaa. Ja jotkut helvetin sandaalit 40€!! Naurettavaa :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi on kyllä ihan helvetin mukavat jalassa. Löytyy pinkin väriset. :rock:

Toiset sanoo, ettei crocsit kestä dekoa. Joillakin on kuulemma kutistunut (?). Mä kyllä verisen ja eritteisen leikkauksen jälkeen heitin kenkäni dekoon ja tulivat ehjinä ja oikean kokoisina takaisin.

Kuulostaa vaaralliselta tuo deko. Mikähän se lienee? ;)

Onko nuo thaimaassa aidot crocsit vai kopiot 2 eurolla????

Kopioita ne on, niin kuin kaikki muutkin halvat "merkkituotteet". Ainakin mitä muutamat tutut sieltä ovat tuoneet.

Itsekin tunnustaudun Crocsien käyttäjäksi. Aiemmin tuli tehtyä seisomatyötä jolloin oli tärkeää olla kunnon kengät. Kahdet Crocsit tuli silloin työpaikan kautta hankittua ja edelleen ovat käytössä. Moni kauhisteli tuota ~40 euron hintaa, jonka kyseiset jalkineet maksavat. Tuohan on edullinen hinta verrattuna esimerkiksi Sievin sandaaleihin joita aiemmin olen käyttänyt työkenkinä ja joista sai muistaakseni maksaa tuplahinnan Crocseihin verrattuna.

:lol2:

Voi.. kiesus..

Olihan tuolla jotain ihan ok näköistä, mutta cayman on kyllä hirvitys. Sobek näytti jo ihan ookoolta slipperiltä, jota saa ihan hyvillä väreillä.

Mutta taidan kyllä pysyä omissa CATeissa ja Merreleissä...

Ensimmäisen kerran kun nuo näin niin kyllä meinas revetä. Ei nyt paljon Caymaneita rumempia kenkiä vois keksiä. Vaikka ois kuinka mukavat jalassa niin en noita monoja jalkaani laittais. Nuo muut mallit näytti jo vähän fiksuimmilta.

RadioRockin aamussa pilkkasivat noita kenkiä, "muoviset puukengät, ei helvetti"... :lol2:

Sairaan hyviä duunikenkiä landella. Ei hiosta, helposti laittaa jalkaan/ottaa jalasta, hyvä pito kun joutuu kiipeilee pitkin seiniä taloa rakentaessa, ja mulla 14 € kopiot (Sokos, Hki). Jos sen vaan jaksaa katsoa kunnolla, niin löytyy noita halvempia ei-hiostavia materiaaleja. Ja se hierova pohja on iso plussa.

En käyttäisi stadissa, koska ovat hyvin rumia.

Kun niin moni utelee, että myynkö noita tms. Niin en myy, vaan ne vaan on vitun hyvät kengät(tai mitkä nyt ovatkaan). Ja tuosta hinnasta. Kunnon kengät maksaa. Hyviä kävely ym. kenkiä ei saa kauheesti alle 100e. Joku 45eskoo ei oo kauhea raha. Tai no ehkä jollekin...

Aivan sama vaikka vastaisivat mukavuudeltaan pilvenhattarilla kävelyä, ovat kyllä niin kauheat=D Nähtiin perjantaina HC-metallimies jolla oli musta nahkarotsi, mustat farkut, ketjut ja hela hoito...ja jalassa mustat crocsit :hyper:

Sunnuntai oltiin airistolla ja vähintään joka toisella vastaantulijalla oli tollaset crocsit jalas. Mun mielestä rumimmat kengät ikinä :urjo:

Kuulostaa vaaralliselta tuo deko. Mikähän se lienee? ;)

Deco on sellainen pesukone, jota käytetään esim. sairaalassa. Siinä desinfioidaan vehkeitä ja pelejä. Töissä kun ei tee kovasti mieli hinkata käsin pirtulapulla kenkiä, jos niihin on valunut litra kaupalla verta, kudosnesteitä, limaa, virtsaa ym. Kyllä se, että ne voi heittää kunnon koneeseen on plussaa.

Tuosta hinnasta vielä. Kyllä Maahiset ym. työkengät mitä sairaaloissa paljon käytetään on ihan samaa hintaluokkaa jos ei kalliimmatkin.

Ulkonäon suhteen sairaalassa en ole työkenkien suhteen kovin nirso. Hauskat ne on kun niitä on eri värisiä. Itse kun lähinnä töissä pukeudun kertakäyttövaatteisiin ym. ei mun crocsit ei todellakaan ole se rumin osuus mun työkuteissa.

Mä sain omat crocsini 2 vuotta sitten, kun silloinen esimieheni (nykyään näköjään Crocs Finlandin managing director) rupesi niiden kanssa touhuamaan. Silloin ajattelin, että hassut kengät, joita tuli pidettyä lähinnä parvekekenkinä. Tänä kesänä niitä on uskaltanut jopa pitää ihan julkisesti, kun noin suuren suosion ovat saavuttaneet. Enää kukaan ei katso kieroon, että mitkä räpylät tuolla on jalassa :D Tosin mullehan nuo nyt on jo ihan vanha juttu :david:

No mut enivei, ihan mahtavat nuo on jalassa. Vaahtokarkkikengät, jotka on tietty punaiset :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom