crocs-jalkineiden käyttäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on kyllä melkoisen rumat kengät kyseessä. Siis omasta mielestäni. Ja vaikea uskoa ettei hierrä ainakin paljasta jalkaa... En aio kokeilla. Pitäydyn ihan sandaaleissa ja Sievin vapaa-ajankengissäni. Pirun hyvät!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minunkin täytyy myötäillä positiivista palautetta antaneita. Ei hierrä jalassa eikä jalat hikoa vaikka lämpimälläkin pitää jalassa pitempiä aikoja. Itsellä ainakin jalat on pirun herkät paskoille kengille jonka takia kenkiä monesti joutaa roskikseen. Näillä taas viittii kävellä ja seistä pitempiäkin aikoja. "Heteromiestä" ja "tyylitietoista" voi tietysti pelottaa tälläiset "kumpparit" mutta itse arvostan käytännöllisyyttä enemmän. Puhtaasti kesäkengäthän nämä on, tuskin kukaan näitä nyt sentään puvun kanssa pitääkään :D

Pistähän nyt niitä kuvia tänne, mä en oo vielä koskaan nähnyt tuunattuja Crocseja. Pimp my Crocs :D

No mikä esti? Timangeja jos on niin on pakko olla hienot. :)

Mun Armaat. Joita en ehkä voi jatkossa kovin paljoo pitää. Paljon mahdollista, et johtuu jostain muusta, mutta mutta... Useemman päivän oon kuljeskellu pelkästään Crocsit jalassa ja tänään sit koko päivän Puuhamaassa tallustelua. Nyt ei pysty laittaan painoo oikeelle päkiälle, ollenkaan. Takapäpälä on myös turvonna:rolleyes:
Toivottavasti se ei johdu mun Armaista, koska pidän niistä niin paljon:haart:

Liitteet

• Tuned.jpg
    Tuned.jpg
    135,4 KB · Katsottu: 427
Tuliha se kuva sieltä ku vähä potki.
Mun Armaat.
Uuh, bling bling Crocsit. Pitäsköhän mun sittenkin hommata... ;)

Saattanee johtua tuon tapainen kipeytymä kengistä, jos olet pitkään kävelly jonkun toisen tyyppisillä kengillä ja liian vähän paljain jaloin.

Näen vähän väliä jamppoja, joilla on vaalenapunaiset crocsit ja muuten varsin normaali vaatetus. Imo aivan karmeat köpöttimet. Mutta mitä minä arvostelemaan, kun itse olen suihkussakin Converse All Starsit jalassa.

Noi mustat on makeet. Ne punaisetkin ihan näpäkät. Vaaleensiniset... valjut mummokengät :)

Duunikaverilla on tollaset, testasin, ihan perkeleen hyvät jalassa!

Ärrän tossut on makeet. :) Mustia olen hieman etsiskellyt työjalkineiksi minäkin. Viime viikonloppu tuli tallusteltua "vuokracrocseissa" ja rakastuin vallan :haart:

Kerran kokeilin uteliaisuuttani töissä kaverin crocseja ja ei jumalauta, että on mukavan tuntuinen jalassa! :eek:

Helppo pitää puhtaana, mukavat jalassa, hyvät työkengät ja voi vapaa-aikanakin käyttää. Ostoslistalla ja suosittelen.

Tänään tein kauppareissun Crocseilla ja täytyy sanoa, että hyvältä tuntu jaloissa. Outoa tunnetta oli oikeassa päkiässä kun kotiintultua jätin ne tuonne eteiseen. Olisko vain tottumattomuutta. Ottaa kuulemma aikaa kun ne muovautuvat sopivaksi jalkaan?

Tuliha se kuva sieltä ku vähä potki.

Uuh, bling bling Crocsit. Pitäsköhän mun sittenkin hommata... ;)

Saattanee johtua tuon tapainen kipeytymä kengistä, jos olet pitkään kävelly jonkun toisen tyyppisillä kengillä ja liian vähän paljain jaloin.

Tais tosiaan tulla rasitusvamma, mutta muutamassa päivässä hävis. Eikäs oo enää juurikaan vaivannu:)

Ja oon nyt tallustellu myös paljain varpuin... Kiitos muistutuksesta:)

Jokos Dymondilla on omat?!

[nelo];1645914 sanoi:
Tärkeintähän on siis se ulkonäkö, mitä sitä mukavuudella ja käytännöllisyydellä.

Kannattaa kokeilla ennen lopullista tuomiota, saatat yllättyä.

Ihan sama miltä nuo kengät tuntuvat jalassa. Ne ovat vain niin käsittämättömän rumat, että ei noita ihmisten ilmoilla kehtaisi jalkaan pistää.

Totta helvetissä kenkien pitää olla mukavat ja käytännölliset, mutta kun on olemassa myös järkevän näköisiä kenkiä, jotka ovat hyvät ja mukavat.

Tais tosiaan tulla rasitusvamma, mutta muutamassa päivässä hävis. Eikäs oo enää juurikaan vaivannu:)

Ja oon nyt tallustellu myös paljain varpuin... Kiitos muistutuksesta:)
:)
Jokos Dymondilla on omat?!
Ei taida olla mulle tulossa kuitenkaan... :whip:

Ihan sama miltä nuo kengät tuntuvat jalassa. Ne ovat vain niin käsittämättömän rumat, että ei noita ihmisten ilmoilla kehtaisi jalkaan pistää.

Totta helvetissä kenkien pitää olla mukavat ja käytännölliset, mutta kun on olemassa myös järkevän näköisiä kenkiä, jotka ovat hyvät ja mukavat.

Heh, jos jotakuta häiritsee noin paljon jonkun työkengät, niin ei voi kuin nauraa.

Minä en siis puhunut vapaa-ajalla noiden käyttämisestä, vaikka niitä VOI käyttää myös vapaa-ajalla. Työkenkinä aivan kurkot ja omassa työssäni ei muunlaiset kengät pahemmin auta. Turvakengätkin hiostavat aivan liikaa.

[nelo];1645914 sanoi:
Tärkeintähän on siis se ulkonäkö, mitä sitä mukavuudella ja käytännöllisyydellä.

Kannattaa kokeilla ennen lopullista tuomiota, saatat yllättyä.

Puhutaanko nyt salihousuista ja vyölaukuista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom