Creatine Blastista mahakipua?

Onko kellekään muulle tullu Creatine Blastista mahakipua? Noin 30-60min veteen sekoitetun sokerilitkun juomisen jälkeen tulee lievä mahakipu, joka häipyy sitten pikku hiljaa pois.
Ennen Creatine Blastin käyttöönottoa pidin tankkausviikon normaalilla kreatiinilla/dextroosilla, eikä mistään muusta mömmöstä oo koskaan tullu mahakipua. Johtuuko Blastin tribuista vai mistä..? Otan yhden mitallisen (50g) kaksi kertaa päivässä tyhjään mahaan aivan kuten purkin kyljessä on suositeltu (määrä); voisko tossa olla liikaa kerralla, kun allekirjoittanut painaa vain 74kg? :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori, mut onks toi creatine Blast nestemäistä kreatiinia? ootko huomannut eroa tehossa verraten tavalliseen pulveri kreatiiniin?

Creatine blast on jauhetta.

Mä joskus vetäsin purkillisen creatine blastia. Maha ei tullu varsinaisesti kipeeks, mutta tuli sellanen huono / oksettava olo, koska se on niin s**tanan makeaa. Ihan ku sokerivettä jois. :urjo:

Jauhona se oli. Kaipa se mahakipu tuli mulla ihan huonon olon sijasta. Sen verran sokerista litkua se on, että pitää vähintään puoleen litraan vettä sekottaa.. Mitäs ne tummat roskat siellä on mitä jää kupin pohjalle? Tribua? :D Ei hätää; kyllä mä nekin huuhdoin alas. :) Joo ja paino kieltämättä nousi kummasti ku alotin ottamaan tuota; liekö läskiä ylimääräisistä hiilareista.
Allekirjoittanut painaa nyt about 76,5kg eli noin 3 kiloa lihasmassaa viikossa vai :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom