PC Counter Strike: Global Offensive

Mjaa-a, kovasti omat frendit painaa cessiä menee kympillä.
Itsellä myös toiminut kaikki pelit tähän asti, tiedä sitten.

Ei tää 10 mikään buginen ole, alun gpu ajuriongelmia ja jengin ihan oman usb tikku / regedit / yms päivityspakotuksien lisäksi.

Kävin jossain muron servulla pelaa niin voi jumalauta mitä menoa.. jonnet mölyää yms shittiä.. mä ku halusin pelata rauhas ja opetella tätä peliä..taidan mennä takas bf4 pariin pleikkarille.. Vai onko jotain hyviä servuja GO:ssa?

Kävin jossain muron servulla pelaa niin voi jumalauta mitä menoa.. jonnet mölyää yms shittiä.. mä ku halusin pelata rauhas ja opetella tätä peliä..taidan mennä takas bf4 pariin pleikkarille.. Vai onko jotain hyviä servuja GO:ssa?

Varmaan ne valven pelimoodit parhaita jos haluaa peliä opetella, voihan sitä tietty noita suomiservujakin pelailla mutta kannattaa sitten melkeen vaan laittaa voice_enable 0 ennen kuin sinne menee :D
185.25.79.5:35005 Tossa nyt joku suomiservu mikä löyty historiasta

Kyllä on. Ilmeisesti tilanne on vaan se että Win10 on buginen paska ja tuohon ei ole ratkaisua, jos ei halua konetta sitten resetoida alusta asti. Netissä lukikin "Windows 10 is unfinished, dont expect much".

Taitaapa jäädä pelit vähemmälle, just kun taas innostui..

Jollain ruotsalaisella oli samanlaista ongelmaa servulla tossa toissapäivänä. Mietin, että voisko ongelma olla siinä, että se lyö jonkun dx12 asetuksen päälle vai tukeeko toi enää mitään sellasia hienouksia?

Jollain ruotsalaisella oli samanlaista ongelmaa servulla tossa toissapäivänä. Mietin, että voisko ongelma olla siinä, että se lyö jonkun dx12 asetuksen päälle vai tukeeko toi enää mitään sellasia hienouksia?
DX12 tukevia pelejä ei vielä ole ainuttakaan.
*Ehkä* jossain Aasiassa oli yksi.
Star Wars: Battlefront taitaa olla länsimaalainen peli (mistä on kerrottu) jossa DX12 tuki.

Ehkä toi DX12 versio W10:ssä vaikka peli ei sitä käytä voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia.

Joko win10 tukee cs :ssä 4:3 stretchediä?

Kyllä mulla on stretch toiminut Win10 julkaisupäivästä lähtien. Näyttiksen asetuksiin piti vaan käydä laittamassa täppä skaalausasetuksiin. Nvidialla siis ainakin toimii, AMD:sta en osaa sanoa varmaksi.

Edit. typoja

DX12 tukevia pelejä ei vielä ole ainuttakaan.
*Ehkä* jossain Aasiassa oli yksi.
Star Wars: Battlefront taitaa olla länsimaalainen peli (mistä on kerrottu) jossa DX12 tuki.

Ehkä toi DX12 versio W10:ssä vaikka peli ei sitä käytä voi kuitenkin aiheuttaa ongelmia.
Sitä meinasinkin, että jos noi uudemmat näyttikset sekottaa sen kympin ajurit jotenkin tai jotain. Ei ole mitään hajua.

Joko win10 tukee cs :ssä 4:3 stretchediä?

Ainakin Nvidia:lla ensimmäisestä päivästä lähtien toiminut. "korvaa pelien ja ohjelmien määrittämä skaalaustila" Vanhassa ajuriversiossa ei löytynyt itseltäni ainakaan tuota "täppää" jonka etsimisessä meni myös itselläni hetki löytää.

Itse olen vähän innostunut tuosta compista ja saanut sen 10 voittoa jolla näkee rankin. Ihmetys oli suuri kun sain legendary eaglen rankiksi. Se kultainen tähtikotka kun nousi esiin niin tunsin erittäin vahvaa ylemmyydentuntoa ja ylpeyttä saavutuksiani kohtaan.
Suorastaan halveksin ääneen saastaisia alempia rotuisia rankkeja... en heidän kanssa halua olla missään tekemisissä. Menkööt ryssäservuille ja omiin paskoihin ryssäcomppi peleihin.

Sukaply! Kurwa! :D Joo tätä tullu pelailtua ja globali rankkina. Mulla joskus osuu tosi hyvin ja nyt taas kausi ettei mihinkään, niin maku vähän menee.

Oli kyllä taas niin vitun stereotyyppinen ryssä pelissä mukana.

-Haukkuu kaikkia muita nyypiksi koko pelin
-rääkyy mikkiin
-pyytää kikkimään heti
-rupee ampumaan omia
-lopuksi ryssän rank dmg :D
-paskin kpd heittämällä kaikista 5 tappoa 17 kuolemaa

Ja mitä ihmeen arpapeliä nää rankit edes on nykyään. Supremetkin on ihan läjiä.

Muron servvulla (ip: 84.20.137.162:27085) pelailen itse ainakin, jos ei compeen ole aikaa tai peliseuraa löydy. Pyörii d2, inf, nuke, cache, cobble, mirage, italy yms.

Ei muuten toimi sitten millään tuo 4:3 streched uusimman nvidian w10 päivityksen jälkeen, asensin sen vanhemman päivityksen takas niin pelittää taas.

Ite pelaan vaan competetivee. Jos haluan pelata puplaa niin pelaan yleensä sourcea, koska se nyt vaan on hauskempi puplalla.

Mitä tähän nyt kommentois. :D Muutama katsoja kynäriturneessa.
Plus Twitchissä tällä hetkellä vajaa 700k katsojaa. Kohta finaali.

11856443_10154197809359778_4000477564570904197_o (1).webp

Finaalia katsonu parhaillaan 1.1 miljoonaa kun laskee twitchin ja pelin kautta katsovat. Kaveri tuolla paikan päällä on kuulemma aika hyvä meininki.

E: 1.2 miljoonaa nyt.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom