PC Counter Strike: Global Offensive

Olipahan finaali! Harmillisesti Fnatic vei :( Mutta Allu kyllä nosti komeasti tasoaan finaaliin ja pelasi loistavasti, varsinkin kaksi viimeistä mappi.

Ja tosiaan 900k katsojaa finaalissa + 10k yleisössä. Aika isoa menoa alkaa eSports ja sehän ei ole huono asia.

Jotenkin aistii että Allu tuo tietynlaista rentoutta NiPiin jota Maikelelen aikaan ei ollu. Veikkaan että suurin syy Maikelelen heivaamiseen oli nimenomaan se, ettei kemiat kohdanneet.

Allulla nyt on niin hömelöitä juttuja ettei siitä voi olla pitämättä:

https://www.youtube.com/watch?v=1oeNLzzTd_I

Joku sanokin että allu on CS:GO:n Kimi Räikkönen, vähän ehkä jäisen olonen tyyppi, mutta superlahjakas ja tosi hupaisa tyyppi kaikkine kommentteineen.

Monet varmasti tietääkin jo, mutta noita virallisia ESL- striimejä kun kattoo esim. Twitch.tv:n kautta ja on linkannut Steam- tilinsä omaan Twitch.tv- käyttäjätunnukseensa, niin voi saada turnauksen aikaisia ns. "lahjadroppeja".

Siitä kovasti porukka kyseli ainakin ESL_STRIIMIT- chatissa, niin se menee nimenomaan näin: "To become eligible for Souvenir Packages, all you have to do is watch the live tournament matches on GOTV, or watch on Twitch.tv with a linked Steam account. "

pakkotoiston csgo pelaajat hoi! tuli hommattua cs nyt monen vuoden pelitauon jälkeen. viimeksi pelannut kun source tuli ulos ja knnostus lopahti sen myötä. 1.3 versiosta 1.6 asti tuli pelattua melko aktiivisesti. "menestyksekkäin" saavutukseni tuolloin oli kun clanbasessa 5on5 laddussa etusivulla seilattiin aika tasaiseen. nyt kun csgon parissa parisen viikkoa harjoitellut niin rupee pelituntuma pikkuhiljaa taas löytymään. tiedustelisinkin että löytyiskö täältä porukkaa jonka kanssa competive modea rupeisi hakkaamaan. montaa matsia en ole vielä kerinnyt pelailemaan, mutta jo nyt noi slobot saa mun pinnani hyvin kireelle. lisätkää lippatukkaossi steamissa jos peliseura vaan kiinnostaa.

tosiaan tullut tässä nyt uuden tietokoneen myötä kokeiltua battlefield hardlinea ja uutta codia, mutta vanhana kounttaajana en vaan saa samaa pelinautintoa noista mitä counter-strikestä. tän pelin kanssa olo tuntui heti niin tutulta ja kotoisalta! :)

Nyt alkanu go sujumaan. Vihdoin oppinut sprayt parissa aseessa ja tähtäyssysteemin sourcen jauhamisen jälkeen. Tykkään kyllä, kun on menty takasin 1.5 suuntaan. Toki vituttaa astetta enemmän, kun joku nyypäe ampuu strafesta nuppiin ak:lla.

Myös vituttaa aika huolella neuvovat venäläiset, kun itse pelannut korkeammallakin tasolla Cs:ssää ja noi taktiikat muistaa aika hyvin..

En ymmärrä miksi kartoin peliä niin kauan. Pitäs vaan saada pelikavereita, jotka osaa pelata.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt tekee mieli pelata rentoa mm:ää, ilman paineita. Smurfilla kotka, ja id on Sielustaja. Ei pitäisi montaa löytyä tuolla, mutta kuvana neljännes sinisestä huutavasta naamasta jos on vaikeuksia valita. Ite ylläpidän TS serveriä, saapi tulla kurkkimaan josko peliseuraa löytyy. Osotteen ja passun saa Steamissa kysymällä.

Tosiaan mikä tahansa rank käy, nykyään ei ehdi hirveästi pelailemaan joten smurffin rank ei kiinnosta juurikaan(vaikkakin kunnolla aina pelaan), ehkä jopa parempi jos tippuu...

No nytpä ollaan legendary eagle. 100 tuntia takanakin kai.
100 tuntia? :eek:
Vissiin melkosesti kokemusta fps peleistä, jos noin vähällä pelaamisella tohon rankkii.
Tosin mä en itse juuri cessii pelaa, ja en koskaan oo tutustunut miten rankit toimii. Kavereita on ketkä pelaa hyvinkin paljon, ja niiltä sai käsityksen että eagle olisi jo kova sana. On se kuitenkin neljänneksi korkein rank.

Bänniaalto iski tovi sitten, joten rank upit tulevat nykyään helpommin. Entinen LE on nykyään ~~LEM. Itse sain nostettua tämän patchin ja bännäyksien jälkeen rankin DMG - Supreme, suhteellisen kevyesti vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom