Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IS artikkeli turneesta.
Loppuvuoden suurimmassa Counter-Strike-turnauksessa yllätystulosten sarja
http://www.iltasanomat.fi/esports/art-1446524562156.html
Ei kuitenkaan ollut arkkuun naulattu totuus. Sopimuksethan oli voimassa vuoden loppuun asti, mutta kyllä tuolla kokoonpanolla voisi vielä taikoja tehdäkkin. Itse ainakin toivoisin, että jatkaisi samalla kokoonpanolla. Mikäli lähdetään vaihtelemaan pelaajia niin ei varmaan riitä mikään yhden pelaajan korvaaminen, vaan vaadittaisiin radikaalimpaa 2-3 pelaajan vaihtoa.kokoonpanon viimeinen major pelattu
Ei tietenkään, mutta ovat itsekkin sanoneet että viimeinen major tällä kokoonpanolla, joten melko varmasti muuttuu. Huhujahan on että GR lähtis Cloud9'neen.Ei kuitenkaan ollut arkkuun naulattu totuus. Sopimuksethan oli voimassa vuoden loppuun asti, mutta kyllä tuolla kokoonpanolla voisi vielä taikoja tehdäkkin. Itse ainakin toivoisin, että jatkaisi samalla kokoonpanolla. Mikäli lähdetään vaihtelemaan pelaajia niin ei varmaan riitä mikään yhden pelaajan korvaaminen, vaan vaadittaisiin radikaalimpaa 2-3 pelaajan vaihtoa.
Mut tää on se IMO hauskin kohta sitten :D Eli kuka tulisi tilalle? Pro tiimien ulkopuolelta en itse oikein osaa nyt ketään kunnollista kandidaattia vetäistä esille.Xizt ja käryberg vaihtoon
Kieltämättä vois olla ihan jännäkin tapaus.Huhujahan on että GR lähtis Cloud9'neen.