PC Counter Strike: Global Offensive

100 tuntia? :eek:
Vissiin melkosesti kokemusta fps peleistä, jos noin vähällä pelaamisella tohon rankkii.
Tosin mä en itse juuri cessii pelaa, ja en koskaan oo tutustunut miten rankit toimii. Kavereita on ketkä pelaa hyvinkin paljon, ja niiltä sai käsityksen että eagle olisi jo kova sana. On se kuitenkin neljänneksi korkein rank.

Ite tässä jutellut pelaajien kanssa ja noi rankit on alkuajoista huomattavasti ilmeisesti helpotettu... En tiedä, koska en ole go:ta pelannut ennen. En tiedä miten tuo rankkisysteemi edes toimii, mutta Voittoja on itsellä enemmän kuin häviöitä ja aina häviäjätiimissä oon ollu huomattavasti paras pelaaja ainakin tähän asti yleensä.

Ja joo on cs 1.6 ja sourcea takana yhteensä kymmeniä tuhansia tunteja ja muutenkin tulee pelattua lähinnä fps pelejä. En tuota sourcea vihtinyt ottaa enää niin tosissaan vuosiin, mutta nyt go:ssa on kipinä vähän syttynyt uudestaan competetiven takia. Oon alkanu opettelemaan aseiden sprayt ulkoa ja erilaiset taktiikat. Toki en ole noita uusia mappeja pelannut ollenkaan, koska yleensä mun onnistumiset tulee taktikoinnin kautta. sourcessakin pystyy vetään aika hyvät kd:t aina, vaikka ei edes tähtää yhtään.

Kuitenkin täytyy nyt vielä tarkistaa nuo tunnit, mutta kuitenkin :D

Nyt ollut n. 3kk tauko peleistä, mutta lauantaina mahdollisuus 1,5 viikon mittaiseen cs:go putkeen. Rankki on muistaakseni master guardian, saattaa toki olla pudonnut, en muista varmasti. Pitäskö sitä laittaa tiimiä pystyyn?

siis mä en ymmärrä miten niin tyhmät ihmiset voi olla niin korkealla tasolla tässä pelissä. Ne juoksee heti viholliseen ja ei ymmärrä taktikoinnista hevon persettä :D Sitten hirveä kiljuminen, kun äijä juoksee aukealle eikä kukaan pystynyt suojaamaan sitä. Nää on pakko olla boostattuja accountteja.

viikon bannit tupsahti kun kickin liikaa venäläisiä servuilta

Miut helkatti potkastiin servulta ku oli matsin loppu vaihe ja olin ainut hengissä. Siellä varovasti etenin niin fudut.. mitähän helevettiä.. onko tuo mesta täynnä jonneja vai mitä hittoa..

Windows 10 asennuksen jälkeen aloin pelaamaan CS, tällainen ongelma ilmeni. Värien lisäksi tähtäämisen kanssa on ongelma: jos tähtään oman näytön mukaan edessä olevaa vihollista, niin todellisuudessa ammun muutaman napsun verran vasemmalle. Tämä tähtäysongelma tietenkin kasvaa etäisyyksien kasvaessa.

Onko muilla ilmennyt vastaavaa? Tietääkö kukaan ratkaisua tuohon?

Liitteet

• problem.webp
    problem.webp
    205,9 KB · Katsottu: 316
  • problem2.webp
    problem2.webp
    292,3 KB · Katsottu: 318
Olihan uusimmat AMD tai Nvidia ajurit haettu?

Miut helkatti potkastiin servulta ku oli matsin loppu vaihe ja olin ainut hengissä. Siellä varovasti etenin niin fudut.. mitähän helevettiä.. onko tuo mesta täynnä jonneja vai mitä hittoa..
Ai onko? Ite ei kykene enää pelamaan ku ainoastaan pre-madena..

Olihan uusimmat AMD tai Nvidia ajurit haettu?

Kyllä on. Ilmeisesti tilanne on vaan se että Win10 on buginen paska ja tuohon ei ole ratkaisua, jos ei halua konetta sitten resetoida alusta asti. Netissä lukikin "Windows 10 is unfinished, dont expect much".

Taitaapa jäädä pelit vähemmälle, just kun taas innostui..

Back
Ylös Bottom