Cooper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radial
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥

Meta description: ChatGPT said: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥 Legendaarinen 12 minuutin testi, joka paljastaa hapenoton, peruskunnon ja mentaalisen...

11-vuotiaana juoksin cooperissa 2400m, kun silloin tuli harrastettua kestävyysurheilua. Nykysin menee 2920m. Ikää 16 ja paino n. 87kg.

Meni tossa viime viikolla intin kotiutuscooperissa 2800m. Olis tarkotus, että menis tossa syksyllä vielä se maaginen 3000m rikki. :rock:

joskus 14-vuotiaana vedin sen maagisen 3000 rajan rikki oisko ollu 3030-metriä. Siitä se löysäily lähtiki ja nyt kohta 18vuotiaana meni se 2800metriä.

Voi kyllä vaikuttaa se futiksen lopettaminen :D

2150 m eilen intissä.
Oho, tismalleen saman verran juoksin minäkin! :)
Oletko tyytyväinen tulokseesi? Mua vähän harmitti, kun joutui juoksemaan pohje paskana... :(

Itselläni on tuo cooperi semmoinen 2500m-2600m ja tarkoitus on parantaa 200m 2kk aikana.Olen tehnyt nyt jonkun 1-1.5kk noin 7km lenkkejä kestoltaan 50-60min 2-3 krt viikossa,tosin pariin kolmeen viikkoon en ole tehnyt kunnollisia lenkkejä kysymys siis kuuluu milloinka aloittaa intervalli harjoittelu?tuntuu pikkuhiljaa siltä että cooperin tulos pysyy samana vaikka kunto on kasvanu?

Mitä sanotte paljonko menis cuupperi kun en uskalla mennä koittaan :) ....Jaksan juosta 15km alle puoleentoistatuntiin aika helposti ja 10km jatkuvalla mäkisellä hiekkatiellä meni 50min ....Mitä sanotte, menisikö 3000 ?

Oho, tismalleen saman verran juoksin minäkin! :)
Oletko tyytyväinen tulokseesi? Mua vähän harmitti, kun joutui juoksemaan pohje paskana... :(
Ihan neutraalisti suhtaudun tulokseeni. Otin melko rauhallisesti ja kävelinkin välillä. :D

Voi helvetti, meikän silmään ei oo sattunu kun yli 3000m tuloksia tältä sivulta. Aika jännää nää jonkun yli 10 kerran treenijuoksut viikkoon, itse en ole käynyt lenkillä 2vuoteen.
Mutta nyt menee coopperissa itellä 2600 tai 2500.

Intissä juoksin vuos sitten 2900. Olin ollut kolme kuukautta postissa töissä ennen inttiä :D

2800 tais mennä ysin vipas testis.

Salibandyä treenates menny 8 vuotta, lopettanu kuitenki ja alottanu punttaamisen ja silti cooperi parantuu koko ajan.

2975 metriä, tämä 14 vuotiaana. Pienestä lähtien oon pelannu jalkapalloa ja jääkiekkoa muutaman kerran viikossa, kovemmin oon alkanut harjoittelemaan siinä 13 vuotiaana. Tosin silloinkin vain ne pallopelit 3 kertaa viikossa yhdistettynä 2-4 lenkkiin viikossa ja jonkunnäköseen punttisali värkkäykseen.

17 vuotiaana 3700m en tykkää juoksusta yhtään mutta oon nyrkkeilly monta vuotta kilpaa ja sit on ollu pakko käydä lenkillä. Tosin hyvä tulos voi johtua siitä et hiihdän aika paljon talvisin.

2800 m meni rikki pari viikkoa sitten, olen 17-vuotias tyttö. Lenkkeilen 4-5 kertaa viikossa, päämatkana puolimaraton. Juoksun lisäksi astangajoogaa ja spinningiä.

16v meni itellä 3150 jääkiekkojoukkueen testissä. Nyt on tosin tippunu aikalailla jonnekin 2700-2800 metriin. Tavoite olis päästä vuoden sisällä 3000 paremmalle puolelle. Lähdenkin tästä lenkkeilemään..

3310m tuli 2 viikkoa sitten juostua.

Back
Ylös Bottom