Cooper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radial
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥

Meta description: ChatGPT said: 💥 COOPER – KYLMÄTOTUUS KUNTOUDEN TASOSTA 💥 Legendaarinen 12 minuutin testi, joka paljastaa hapenoton, peruskunnon ja mentaalisen...

Onko kukaan kehittänyt Cooper-tulostaan juoksumatolla. Mikä olisi hyvä ohjelma jos tavoitteena on 3000 m Cooper, ts. 12 min 15 km/h.
Varmaankin myös tuota 15 km/h nopeammin kannattaa juosta.

Kun tavoite on saavutettu, niin miten usein kannattaa tuo 3000 m Cooper juosta että kunto pysyy yllä.

On muuten aivan eri asia juosta matolla kolmetonnia kun radalla.
Eiköhän vedoilla saa tuollaista lyhyttä rykäisyä paremmaksi. Tyyliin lämmittely-työjakso-palautus pienemmällä vauhdilla-uusi työjakso jne. Tuo onnistuu juuri juoksumatolla helposti.

Enpä tiedä onko tämä tälle kysymykselle oikea paikka, mutten viitsi uutta ketjuakaan luoda tämän takia.

siis

Cooper-tulos on vajaa 2000 nyt. Minkälaisella harjoituksella saisin kunnon kohoamaan, että loppuvuodesta menee 3000 rikki? Vai onko edes mahdollista?

joo, sanoisin myös, että cooper matolla ja radalla ovat kaksi eri asiaa. oman kokemuksen mukaan ero on 150-300 metriä kahdellatoista minuutilla (riippuen päivästä). vedin "iisisti" 3500 matolla mut en oikein usko että sama menee "luonnossa"

Kasiluokan keväällä ~2700m. En ole käynyt lenkillä melkein koskaan, mutta kaikenlaisia urheilulajeja on kesällä tullut harrastettua..

Ylä-asteella 2850 metriä paras tulos. Lukion kuntotestissä 2 vuotta sitten 2400m. Nykyisestä en tiedä, varmaan jossain 2500-3000m välillä...

Viime vuonna, aika heikolla kunnolla ja 107/186 mitoissa meni ~2200-2400, nyt 77/187 ja jaksan väittää että tulos lähentelee enemmän 3000 kuin 2500...

17v, tänään oli cooper ekaa kertaa. Ennen en paljoa aerobista harrastanu (mitä nyt joskus liikuntatunneilla) 2200m. TAVOITE OLI 2000m!!

Ikää 16 vuotta ja koulun cooperissa meni 2950 metriä, todennäköisesti 3000 metrin puolelle olisin saattanut
päästä ellei olisi sattunut juuri flunssa viikkoa ennen cooperin testiä :(

2450metriä.. Odotin että enempi mutta hyvin kait tuokin on lähtökohtiin nähden. Joulukuussa vielä pelkkä juokseminen tuotti tuskaa..

Mulla olis huomenna cooper ja heräs semmonen kysymys että mitä pitäis syödä aamulla ja minkä verran? Heräilen siinä klo. 07.00 paikkeilla ja cooper on klo. 9.30.

Tammikuussa 2485m, sitten 4kk:n metsässä riehumisen ja sotaa leikkimisen jälkeen oli 2825m. Nyt varmaan noin 3000m, 2800m meni kevyesti kuukausi sitten kun olin "jäniksenä".

Koulun ennätys on hirmuiset 3510m, niin tuli mieleen vain että onko tänä päivänä täällä ketään kuka pystyy yli 3500m tulokseen? Kyseinen juoksija oli pakko olla 16-18v väliltä

Intissä alokaskauden joukkuekaveri veti coopperissa 3590m ja ikää oli 18-19 vuotta. Itse vetäsin intissä 18-vuotiaana sen 3215m.

Vähän menee ohi, mutta pakko tämä on mainita. Pidin joukkueen pojille kuntotestiä ja lopuksi vetäistiin 3000 metrin juoksu. Yhden pelaajan kymmenvuotias pikkuveli kipitti sen siinä muiden mukana vähän yli 15 minuuttiin. Eli vastaisi noin 2200-2400 cooper tulosta. Mielestäni ikäisekseen hyvä tulos.

Yhdeksännellä luokalla cooperissa 2608 metriä.

Mulla on tämän hetkisenä tavotteena juostaa cooperissa 3000 metriä käyn joka päivä vähintään 3 kilsan lenkillä intervlli tyylisesti ja samallahan siinä polttuu rasvakin ihan mukavasti eli 5krt viikossa väh. 3 kilsaa yleensä 6km onko hyväv tapa nostattaa kuntoa ja polttaa rasvaa? kyllä oon ainaki huomannu et läskiä on lähteny ja kohta ollaan pakki kunnossa mutta entäs kuntopuoli?

Back
Ylös Bottom