ConvertXtoDVD ja tiedoston koko.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Eli mulla on Lost:n jaksoja divx:nä ja ajattelin polttaa ne dvd:n ymmärtämään muotoon, jotta voin katsoa jaksot tv:stä.

Tuolla otsikossa maintulla ohjelmalla onnistuin oikein hyvin ja tekstityskin toimii. Yksi asia mikä kuitenkin kummastuttaa on se, että jos .avi-tiedosto on 300-400 megaa, niin konvertoitu tiedosto vaatii 900 megaa.

Onko se normaalia? Kyllä mulla varaa on muutama aihio ostaa, mutta ihmetyttää vain, kun ero on noin suuri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten olet saanut tekstit toimimaan? Ihan vaan polttanut videotiedoston + tekstit yhteen pötköön vai?

Ero on ihan normaali, Divx ja Xvid ovat paremmin pakkaavia kuin DVD:n mpeg2 joten siitä suurempi koko DVD konversiossa.

Clayman sanoi:
Miten olet saanut tekstit toimimaan? Ihan vaan polttanut videotiedoston + tekstit yhteen pötköön vai?
En ihan varma ole mitä se ohjelma tekee. Sen videotiedoston kohdalla olen kilikannut sitä kohtaa mistä voi lisätä tekstin.

Subtitle Workshopilla muutin tiedostot ensin oikeaan muotoon, eli srt-päätteiseksi. Jos ne on samassa kansiossa, kuin videotiedosto ja saman nimisiä niin se ohjelma laittaa ne ihan itsekin siihen mukaan ennen polttamista. Sitten katseluvaiheessa tekstin voi kytkeä päälle tai pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom