Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oikein tiedä, mitä Conor tuolla edes hakee, kun on jotenkin vaikea nähdä, että tällaisella mitään hypeäkään saataisiin nostettua. Voisihan toki Dustin vastata tuohon "ymmärrän kyllä jos et viime kohtaamisen jälkeen uskalla ja haluat etsiä helpompaa vastusta". Sit siitä voisi edes saada jotain rakennettua, mutta nyt tuo on lähinnä tuollaista typerää kiukuttelua.
Olen aivan varma kuitenkin, että Conor nimenomaan haluaa juuri Dustinin seuraavaan otteluunsa, jotta saisi tilaisuuden kuitata edellinen tappio.

En kyllä ymmärrä miten kukaan voi puollustella Conoria tämän jälkeen. Conor itse lupasi lahjoittaa säätiölle 500 tuhatta ja jätti tämän tekemättä. Nyt Conor selittelee jotain suunnitelma vaatimuksiaan. Mitään tämmöistä ei puhuttu, kun lahjoituksen kovaan ääneen lupasi.

Itse tykkäsin trash talk Conorista, mutta tämä nykymeno menee säälittävyyden puolelle. Tuleeko tästä ensimmäinen kerta, kun UFC-matsi peruuntuu, koska ottelijan tunteita loukattiin.

Ei jumalauta herätkää nyt. Conor haluaa matsin, Dustin haluaa matsin, kalju haluaa matsin, nimet on paperissa ja julisteet printissä. Siinä ei Conorin koksulaskuissa kiukuttelut paljon paina jollei heittäydy loukkaantuneeksi.

Ei jumalauta herätkää nyt. Conor haluaa matsin, Dustin haluaa matsin, kalju haluaa matsin, nimet on paperissa ja julisteet printissä. Siinä ei Conorin koksulaskuissa kiukuttelut paljon paina jollei heittäydy loukkaantuneeksi.
Matsi näköjään toteutuu, mutta kyllähän Conorilla on melkoinen erikoiskohtelu ollut jo kauan. Huonoltahan se olisi näyttänyt sekä Conorille, että UFC:lle, jos vastus olisi vaihdettu, mutta onhan sitä aikanaan siirretty kokonainen eventtikin doping-käryn vuoksi.

Mitenhän käy Conorin uran jos nyt tulee tappio? Veikkaan että Dustinin leirissä mennään aika täydellä teholla, lienee nyt uransa isoin matsi edessä?

Mitenhän käy Conorin uran jos nyt tulee tappio? Veikkaan että Dustinin leirissä mennään aika täydellä teholla, lienee nyt uransa isoin matsi edessä?

Varmaan jarjestaa jotain friikkimatseja rahanhimossaan kuten teki Mayweatherin kanssa. Conorhan ei ole voittanut TOP10 vastustajaa sitten vuoden 2016 jalkeen joten nama mestaruusmatsiuhot on lypsetty viimeiseen pisaraan asti. Poirier tulee voittamaan seuraavankin matsin ja viimeistaan siina vaiheessa Conorin taso alkaa paljastua jopa just bleed faneille.

Varmaan jarjestaa jotain friikkimatseja rahanhimossaan kuten teki Mayweatherin kanssa. Conorhan ei ole voittanut TOP10 vastustajaa sitten vuoden 2016 jalkeen joten nama mestaruusmatsiuhot on lypsetty viimeiseen pisaraan asti. Poirier tulee voittamaan seuraavankin matsin ja viimeistaan siina vaiheessa Conorin taso alkaa paljastua jopa just bleed faneille.
On se hienoa, kun voi repiä noin paljon iloa tuntemattoman monimiljonäärin epäonnistumisista. Tulee varmasti oikein voittajafiilis. 👍🏻

On se hienoa, kun voi repiä noin paljon iloa tuntemattoman monimiljonäärin epäonnistumisista. Tulee varmasti oikein voittajafiilis. 👍🏻
En itsekään pidä muiden epäonnustumiselle nauramisesta, olit miljonääri tai et. Conorin kohdalla näen kuitenkin tän enemmänkin "paha saa palkkansa" keissinä. Kaikki se suunsoitto ja danan kultapoju kohtelu ihan omineen sääntöineen, saa lähinnä mieleen ne kusipääkakarat yläasteelta, jotka syntyivät kultalusikka perseessä, joiden ei tarvinut koskaan opetella edes käytöstapoja, saati arvostamaan muita, koska tulevaisuus on jo taattu. Näin nämä samat ihmisroskat kyljellään anomassa Khabibilta armoa ja katsomassa Poirierin jaloissa tyhjyyteen. Nautin, suuresti ja nautin seuraavankin kerran kun mies makaa selällään. En varmasti ole kovin tasapainoinen ihminen.

Tää on vaan urheilua, Conor tulee tod näk menestymään elämässään kuitenkin toisaalla. Toivottavasti ymmärtää kuitenkin minkälaista egoa rakentaa lapseensa ennenkuin on liian myöhäistä.

Näen asetelmat tähän kolmanteen otteluun hyvinkin tasaisina. Conor varmasti tulee paremmin valmistautuneena ja ottaa nuo alapotkutkin huomioon. Dustinilla myös on kova motivaatio voittaa, sillä mikäpä olisi makeampaa, kuin ottaa tästä voitto ja sitten vihdoin koittaa saada vaikka vyökin itselleen. Siihen olisi komeaa vaikka eläköityäkin.
Niin kova kuin Dustin onkin, niin näen Conorin edelleen näistä lahjakkaampana ottelijana ja hänellä on kyllä aseet Dustinin kaatamiseen, mutta se vaatii täyden fokuksen ja treenin pitää maistua.
En ole Conorin häkin ulkopuolisista sekoiluista ja kiukutteluista innoissani, mutta kyllähän kyseessä on todella kovan luokan urheilija, jonka ottelut ovat aina mielenkiintoisia.

En itsekään pidä muiden epäonnustumiselle nauramisesta, olit miljonääri tai et. Conorin kohdalla näen kuitenkin tän enemmänkin "paha saa palkkansa" keissinä. Kaikki se suunsoitto ja danan kultapoju kohtelu ihan omineen sääntöineen, saa lähinnä mieleen ne kusipääkakarat yläasteelta, jotka syntyivät kultalusikka perseessä, joiden ei tarvinut koskaan opetella edes käytöstapoja, saati arvostamaan muita, koska tulevaisuus on jo taattu.

Minun käsittääkseni Conor oli ennen UFC-uraansa todella köyhä ja on nimenomaan itse omalla työllään tehnyt satojen miljoonien omaisuuden.

Minun käsittääkseni Conor oli ennen UFC-uraansa todella köyhä ja on nimenomaan itse omalla työllään tehnyt satojen miljoonien omaisuuden.
Tämä on hieno, jopa vertaansa vailla oleva, tarina. Tyylikäs loppu olisi tehnyt siitä taianomaisen ja ainutlaatuisen.
Nyt lopputoteutuma vaikuttaa olevan monin osin melkoista kuraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom