Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no oishan siinä hävittävänä...paikka mestaruusmatsiin ja mestaruus varmaan on Poirierin tärkein tavoite eikä trilogia McGrogorin kanssaMusta tuntuu että Conorin aika alkaa olemaan ohi. Olihan se hauska seurata silloin Conorin nousua, oli paljon show meininkiä ja puhetta mutta myös voittoja otteluista. Nyt on ollut tälläinen "humble" välivaihe ja ei oikein enää tiedä mitä odottaa matseilta.
Dustinilla ei ihan hirveästi olisi hävittävää rematchissa kun taas jos Conor häviää niin..
Mua ihmetyttää, miksi noin naurettavasta summasta viitsii edes vinkua. Jos on huudeltu, niin vastataan huutoon ja kaivetaan sekkivihko takataskusta ja piirretään tarvittavat numerot. Ja nolla perään ihan kiusalla. Se olisi positiivista elvistelyä, nyt jää ininä miinuksen puolelle. Tai ellei pinkka kestä nollaa perään, niin vaihtaisi vitosen kutoseksi, sekin jo huomattaisiin.Ei pysy sanoissaan, eikä pärjää edes omassa pelissään.
Täähän se on ainoo millä veetit voi enää keulia. Toivottavasti nää samat oman elämänsä Conorit häviää lajin parista idolinsa mukana. Vati sulaa kun lukee instasta tota perseen nuolentaa ja tukea ihan kaikelle mitä mies keksii tehdä.Jotenkin tykkään conorin tyylistä, toivottavasti pitää päätös matsin peruutuksen suhteen.
Huono päivä?Täähän se on ainoo millä veetit voi enää keulia. Toivottavasti nää samat oman elämänsä Conorit häviää lajin parista idolinsa mukana. Vati sulaa kun lukee instasta tota perseen nuolentaa ja tukea ihan kaikelle mitä mies keksii tehdä.
Some todellakin kirkastaa käsitystä ihmiskunnan älyllisestä tasosta.
Sillon kun linkkasin trilogian uutisen tonne kamppailun uutisketjuun, alunperin kirjotin saatetekstiksi vain suunnilleen "jaha, heinäkuussa on taas kalliimpi viaplay" tjsp.Ja se vielä, että viaplay kuitenki painaa tämän ppv ja 50€...
Mä pidin sillon ku auko vitusti turpaansa, mut teot oli myös samaa luokkaa. Oli pätevä, ja ei päänaukomises oo yksinään mitää vikaa imo. Nyt menee yläkoulu-tason jokeltamiseks, ja päänaukominen voittajalle jatkuu ku ollaan otettu jo turpaanki.Naurettava kaveri. Ei pysy sanoissaan, eikä pärjää edes omassa pelissään. Ei kyllä pysty enää Conoria arvostamaan ollenkaan. On se ennenkin ollut vaikeaa, mutta tämä oli kyllä jonkinasteinen pohjanoteeraus.
Tämä. Mikäli olis pieksenyt Dustinin toistamiseen ja Khabibin aikoinaan niin mun puolesta sais aukoa päätänsä miten huvittaa mutta nyt tämä on lähinnä jatkuvaa huomion hakemista lopetuspäätöksineen yms. Conor aukoo päätänsä aika railakkaasti mutta kun pistetään takas niin alkaa diivailu, toki voi olla ihan tehtyä show:ta. Joka tapauksessa kaveri varmaan naljailee vielä vuosikaudet Khabibille ja varmaan Dustinille myös.Mä pidin sillon ku auko vitusti turpaansa, mut teot oli myös samaa luokkaa. Oli pätevä, ja ei päänaukomises oo yksinään mitää vikaa imo. Nyt menee yläkoulu-tason jokeltamiseks, ja päänaukominen voittajalle jatkuu ku ollaan otettu jo turpaanki.