Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs tää nyt tarkoittiSähän voit juoda ihan mitä vaan ja laihtua silti.
Mitäs tää nyt tarkoitti
Mitäs tää nyt tarkoitti
Itse olen suuresti coca cola zeron ystävä ja nytten kun liikuntaa alan taas harrastamaan, niin pitääkö minun jättää tämä ihana juoma pois vai voinko juoda sitä edelleen? Tarkoituksena on siis laihtua, edellyttääkö laihtuminen sitä että jätän kokonaan nämä limut pois?
Itse olen suuresti coca cola zeron ystävä ja nytten kun liikuntaa alan taas harrastamaan, niin pitääkö minun jättää tämä ihana juoma pois vai voinko juoda sitä edelleen? Tarkoituksena on siis laihtua, edellyttääkö laihtuminen sitä että jätän kokonaan nämä limut pois?
Ei noi Suomessa ainakaan ole samaa kamaa. Zero (entinen laittikokis) on makeutettu aspartaamilla ja asesulfaami-K:lla ja light sukraloosilla ja asesulfaami-K:lla. Eron maistaa.
Kannattaapi hieman googlettaa noita "terveellisiä" aspartaami E951 ja asesulfaami-K E950 lisäaineita ja miettiä kahdesti ennenkuin litkii tätä(kään) tuotetta. Ainakin jos on vatsaongelmia. Kokeile vaikka pari, kolme viikkoa ilman ko. lisäaineita, eron huomaa. Uskomattoman moneen tuotteeseen noita lisäaineita onkin sitten tungettu. Ei mulla muuta. Joku colan fanipoika lynkkaa jo tästäkin infosta kuitenkin.
Mahtavaa!! Onko tietoa milloin tulossa? Vielä tänä vuonna?Sain sisäpiirin tietoa että Coca-Cola Zero Cherryä olis tulossa suomeen myyntiin.Kerranki ne tuo jotain spessua light/zero limu valikoimaan!