Coca Cola Zero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs tää nyt tarkoitti

Kunhan kulutat enemmän kuin tankkaat, jos haluat niin voit vetää dietin vaikka kännissä ottamalla kalorit jaloviinasta.

Mut tosissaan, lasket mitä syöt ja pidät huolen et kulutat enemmän, ni laihdut.

Mitäs tää nyt tarkoitti

Että voit kiskoa vaikka kaljaa jos oot miinuksilla.

- - - Updated - - -

Itse olen suuresti coca cola zeron ystävä ja nytten kun liikuntaa alan taas harrastamaan, niin pitääkö minun jättää tämä ihana juoma pois vai voinko juoda sitä edelleen? Tarkoituksena on siis laihtua, edellyttääkö laihtuminen sitä että jätän kokonaan nämä limut pois?

Katopa siitä pullon kyljestä että paljonko niitä kaloreita on ja mieti sitten että lihottaako se vai ei.

Itse olen suuresti coca cola zeron ystävä ja nytten kun liikuntaa alan taas harrastamaan, niin pitääkö minun jättää tämä ihana juoma pois vai voinko juoda sitä edelleen? Tarkoituksena on siis laihtua, edellyttääkö laihtuminen sitä että jätän kokonaan nämä limut pois?

Siinä taitaa olla 1 kcal / 250ml. Eli saat aikalailla juoda, jotta olisi aihetta pelätä lihoamista siitä.

Ei noi Suomessa ainakaan ole samaa kamaa. Zero (entinen laittikokis) on makeutettu aspartaamilla ja asesulfaami-K:lla ja light sukraloosilla ja asesulfaami-K:lla. Eron maistaa.

Kannattaapi hieman googlettaa noita "terveellisiä" aspartaami E951 ja asesulfaami-K E950 lisäaineita ja miettiä kahdesti ennenkuin litkii tätä(kään) tuotetta. Ainakin jos on vatsaongelmia. Kokeile vaikka pari, kolme viikkoa ilman ko. lisäaineita, eron huomaa. Uskomattoman moneen tuotteeseen noita lisäaineita onkin sitten tungettu. Ei mulla muuta. Joku colan fanipoika lynkkaa jo tästäkin infosta kuitenkin.

Kannattaapi hieman googlettaa noita "terveellisiä" aspartaami E951 ja asesulfaami-K E950 lisäaineita ja miettiä kahdesti ennenkuin litkii tätä(kään) tuotetta. Ainakin jos on vatsaongelmia. Kokeile vaikka pari, kolme viikkoa ilman ko. lisäaineita, eron huomaa. Uskomattoman moneen tuotteeseen noita lisäaineita onkin sitten tungettu. Ei mulla muuta. Joku colan fanipoika lynkkaa jo tästäkin infosta kuitenkin.

Kiinnostuin tekstistäsi ja googlasin nuo, en kuitenkaan löytänyt mitään vahvistettua tietoa vaarallisuudesta, voitko siis kertoa mihin viittasit? Lueskelen mielelläni.

Näissä aspartaami ja asesulfaami-k hommissa oon ite ainakin pitänyt omaa kroppaa hyvänä indikaattorina terveyden suhteen.
Light tuotteet karsin pois ja vaihdoin stevialla makeutettuun heraan niin pitkäaikainen outo, välillä esiintyvä pääkipu hävisi, tosiaan en osaa sanoa onko yhteyttä asioilla, mutta uskon mielummin omaan mutuiluun näissä asioissa kuin jonku jenkkilafkan kymmenillä miljardeilla dollareilla läpi rummuttamien tutkimusten tuloksiin joiden mukaan aspartaamista ei ole mitään haittaa. Ne taloudelliset intressit ;)

Niin onhan aspartaami varmasti myrkky liiallisesti nautittuna, nyt puhutaan kuitenkin että eron huomaa jos on kokonaan ilman noita tuotteita. Jos siis juon esim 2 tölkkiä zeroa viikossa ja jätän sen nyt pois niin mitä huomaan?

En yritä puolustella kolaa, enkä oikeasti ees juo zeroa mutta yritän nyt saada kontekstia tähän myrkyllisyyteen ja haitallisuuteen jos ei vedä lavaa viikossa? En tarkoita että sinä nyt kiihkoilet tällä se oli joku rahkapertti. Lähes kaikki asiat on haitallisia kun niitä nautitaan liikaa, mielestäni se että aspartaami on haitallista tietyissä määrissä ei liity siihen jos joku haluaa vetää pari tölkkiä zeroa viiksosa tms.

- - - Updated - - -

http://www.sciencebasedmedicine.org/index.php/aspartame-truth-vs-fiction/

Tossa puhetta niistä tutkimuksista

Sain sisäpiirin tietoa että Coca-Cola Zero Cherryä olis tulossa suomeen myyntiin.Kerranki ne tuo jotain spessua light/zero limu valikoimaan!

Voi vidu mitä hifistelyä! Tuskin kovin moni juo deitticolaa niin monta litraa päivässä että lisäainemäärillä oikeasti oli jotain merkitystä. Järki käteen ja salille saatana! :D

En kyl uskalla luvata mtn mut uskoisin et tän vuoden puolella.Tosin noi uutuudet yleensä lanseerataan keväällä?Se mitä mä käsitin niin pitäis tulla suht piakkoin.

Ja joo saaha noita amerikka versioita 2e 0,33l tölkki mut onha se parempi et tulee varmaan suurimpaan osaan elintarvikkeita myyviin liikkeisiin ja isommissa pulloissa + halvemmissa hinnoissa.Täl hetkel light limuissa niin hikinen valikoima et todellakin hieno juttu ja toivottavasti ne jatkaa näiden light/zero uutuuksien lanseeraamista.Se stevia jaffakin on edelleen osittain makeutettu sokerilla.

Eipä sitä Dr Pepper light/diet -mitä lie versiota ole kaikissa jenkkihyllyissäkään. Behnfordsilla on jossain vaiheessa ollut Dr Pepper zeroa puolen litran pullossa.

Jo yhyy joo, lisäaineet vastaan sokeri jne., jos omaan suuhun lightissa on parempi maku niin sitten on.

Joo eli nyt sain tietää lisää eli tää on joku r-kioskin oma kamppis eli tätä saa vain r-kioskeilta ja 0,5l pulloissa.Noh pakko se on silti käydä hakemassa kuha noi ehtii kioskeihin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom