Coan/Phillipi 10 week Deadlift Routine

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi !
Linkki ohjelmaan
Onko kukaan koittanut tuota ohjelmaa? Kuinkahan paljon tuohon kehtaisi pistää loppupainoksi kun nykyinen maksimi n.130kg
Kiitos vastauksista :worship:

Moi !
Linkki ohjelmaan
Onko kukaan koittanut tuota ohjelmaa? Kuinkahan paljon tuohon kehtaisi pistää loppupainoksi kun nykyinen maksimi n.130kg
Kiitos vastauksista :worship:

Itse kokeilin ja liian suureksi arvioin oman aloituspainon ja vituiks meni. 245 nostin kisoissa vaik ohjelman mukaan 260 pitäny mennä. Vaikutti kumminnkin ihan hyvältä mutta jos vetää liian isolla ton menee hermosto pahasti tukkoon kuten itsellä meinasi käydä. Eli varo vetämästä yläkanttiin ja ennen treenejä pitää jalat olla suht hyvin levänneet.

Imo kehityt paremmin kun teet ihan perustreeniä mavea 1-3 sarjaa 1-5 toistoa kerran viikossa.

Oudolta tuntuu että tuossa ohjelmassa on nopeusvedot isompien rautojen jälkeen samassa treenissä.

Tosin Coanin luulisi kyllä tietävän mitä tekee... Vois tuota joskus kokeilla.

Joku sakemanni on näköjään juuri hiljattain ruvennut tuota tahkoamaan ja laittaa joka viikon treeenin youtubeen, tuossa 1. viikko (kaveri tekee muuten good morningin aika...mielenkiintoisella tekniikalla... :))

http://www.youtube.com/watch?v=nmHUnbzqI4k&NR=1

Laitoin goal weightiin >9000 ja galaksit räjähti. :/

Tuohan on vähän sama ku barry rossin tuplakierrätys. Nostetaan vaan kakkosia tai kolmosia. itellä ainakin tasaisesti 2.5kg noussut tulos sillä, koskaan en ole vetänyt yli 140kg, nyt vedin 147kg 3 toistoa ilman remmejä, vyötä ja kenkiä. kaks ekaa toistoa oli vielä ihan ongelmitta.

130kg maksimilla on ihan sama mitä teet ni kehityt.. Voisin sanoa että kannattaa jättää tollaset ohjelmat vähän edistyneemmille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elikkä 5x8. 50% maksimista ? :) kaippa sitä kokeilla vois :d

Elikkä 5x8. 50% maksimista ? :) kaippa sitä kokeilla vois :d
No ei ihan:
Prosentit lasketaan treeni maksimista, joka ekaan kiertoon laitetaan 90% sun oikeasta maksimista.

Wave 1. Lämmittely, 65% x5, 75% x5, 85% x5
Wave 2. Lämmittely, 70% x3, 80% x3, 90% x3
Wave 3. Lämmittely, 75% x5, 85% x3, 95% x1
Wave 4 (Deload) - 60% x5, 65% x5, 70% x5

ekana päivänä vitosia, viikonpäästä kolmosia, kolmannella viikolla 1*5 + 1*3 + 1*1 ja neljäs viikko kevennetty.
kolmen ekan viikon viimeisessä sarjassa saa tehdä niin monta kuin tulee(ei ole siis pakko, ite teen kerran ehkä kaks kierrossa)
seuraavaan kiertoon lisätään 5kg alakerran ja 2,5kg yläkerran treenimaksimeihin.

Eli minulla menee,
76kgx5, 88kg x5, 100kg x5
82kg x3, 93kg x3, 105kg x3
88kg x5, 100kg x3, 111kg x1
70kg x5, 76kg x5, 82kg x5
?
Sori oon vaan :david:

Eli minulla menee,
76kgx5, 88kg x5, 100kg x5
82kg x3, 93kg x3, 105kg x3
88kg x5, 100kg x3, 111kg x1
70kg x5, 76kg x5, 82kg x5
?
Sori oon vaan :david:

Kyllä juu, itse laittaisin treenimaksimiksi 115, tuon tarkemman 117 sijaan ja pyöristäisin aina isompaan 2,5kg treenipainot.
kolmas viikko:
87,5*5, 100*3, 110*1

Tässäpä teille hyvä syy opetella vieraita kieliä ;)

Nojoo kyllä englanti sujuu muuten mutta näissä treeni asioissa ei oikein :D Kyllä jos ois jaksanu kunnolla paneutua niin olisin varmastikkin tajunnut !
Mutta kiitos kaikille !

Ajattelin kokeilla tätä ohjelmaa ja mietin tuossa noita apuliikkeitä ja niiden kovuutta. Eli kuinka kovilla painoilla ne tulisi tehdä, sillein pumppaamalla, loppuun asti vai niin että jää yksi-kaksi toistoa varastoon.

Entäs onko liian rankkaa jos otan jonkinmoista penkki- ja kyykkyohjelmaa tämän saman setin aikana, saa ehdotella jotain hyvää ja samantapaista kyykkysettiä. Myös kun tuossa katellut noita penu-ohjelmia niin aina kerrotaan tuota 2x6 tai vastaavaa, mutta mites ne apuliikkeet. Tarkoitan siis yleisesti sitä kuinka kovaa ne pitää vetää - eli sama kysymys kahdesti tässäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom