Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
No en kyllä lähtis potkimaan. Joutuu potkii kaikki kellä ei oo lvl 3dragoja tai +4 ukkoja jakaa. Tai sit ei voi pyytää ollenkaan. Jättäkää donaamatta jos toisten ratiot häirihtee.
Vois itekki lopettaa donaamisen jos ei tuu tappilvl joukkoja muilta... Jos ymmärrät mitä tarkoitan...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinaan donattujen ja receivedin suhdetta eli ois aika jees et kaikilla ois suurinpiirtein ne tasassa eikä niinkuin nyt jollain 20donausta ja 380received.

No ollaan chatissa puhuttu että turha donata jotain lvl1 ja lvl2 arsuja. En minä ainakaan tee niillä yhtään mitään. Että ne donaa kellä alkaa oleen leveliä ja ne jolla ei ole, kasvattaa basejaan.

Lähden itte claanista siinä vaiheessa kun aletaan potkimaan jostain ratiosyistä väkeä pihalle.
 
On kyllä totta että jos pyydät joukkoja ja saat jotain 1lvl gobbuja :). Tässä ratio hommassa on vissiin kyse kakkosclaanista.
 
Ei tuo ratio toimi tämmösessä.. Ymmärrän mä sun pointtis mutta kun 50 mahtuu vaan klaaniin niin ei ykkösen ratio-limitti toimi.

Jos olis tuhansia tai edes satoja henkilöitä niin silloin tuo olisi ihan fiksua.

+ tietenkin jos joku deville on miinuksella numeroin 8957/9747 niin aika paljo jää muillakin saamatta jos nuo liki 8k donatea otetaan pois :D
 
Mä oon ainakin kiskonut noita 1lvl ukkoja jengille, kun on ollu ilmotus, että "kaikki kelpaa". Muuta annettavaa ei ole ja ajattelin noita kiskoo, että joskus kehtaa itekin pyytää.
 
Mun donitsit on vituillaan siks et joka jannu vinkuu dragoja ja ku painii jo valmiiksi e-vajareissa ni ei hirveesti 36k lahjoituksia viiti tehdä
 
Oisko mitään ideaa potkia alle 1:1 ration omaavat donaajat klaanista?

Puhtaan matemaattisesti, miten ajattelit taman toteuttaa noin pitkalla tahtaimella toimivasti? Jollekulle ne donatut joukot menee, joten jollei jokaisella olisi tasan 1:1, jonkun ratiot olisivat alle.

Nussin pilkkua koska jostain syysta tympii. Hyvahko ohjenuorahan joku ratioiden pitaminen suht kunnossa on, mutta tassa kohtaa "if it works, don't fix it" on valttikortti. Ainakin ykkospesassa homma tuntuu toimivan varsin hyvin, jos jotain ongelmaa esiintyy niin siihen reagoidaan, mutta ei nipoteta turhasta. Rentoa ja yhteisollista. Juuri kuten pitaakin.
 
Mun donitsit on vituillaan siks et joka jannu vinkuu dragoja ja ku painii jo valmiiksi e-vajareissa ni ei hirveesti 36k lahjoituksia viiti tehdä

Joo, dragoja pyydetään ja niitä saa jos on saadakseen.

Ja siis tuo on muutenkin hyvä että pyytää jotain tiettyä jos haluaa tiettyä tai rajaa levelillä esim arsuja lvl4 + jne jne. Tai sitten se että "kaikki käy" tai tuo sataen käyttämä "tykinruokaa" jne jolloin noihin tosiaan donaa se joka haluaa ja mitä haluaa

Minä joskus leivon dragoja vaan donattavaksi, kun usein on taas ellua niin ettei tiiä mihin sitä tunkisi. TH8 sitä tuntuu olevan koko ajan tankit täys kun labraupit kestää kauan ja baracit on kohta kaikki tapissa jne jne jne, että ei ole mitään muuta kuin labra ja armyn teko.

Taas nyt kun on ollut baraceja upattavana niin ei ole yksinkertasesti ehtinyt tehdä liskoja jakoon kun on halunnut itsekin raidailla.
 
Hitto tuo GoWiPe on kivaa. Ihanan kallista toki ja välillä hajottaa kun nuot lähtee harhailemaan ihan minne sattuu.

Nyt pitää uppailla nuot kärpäset niin alkaa niistäkin oleen jotain hyötyä. Ois oiva apu jousiraidailussa jos sais ne nyt vaikka lvl3 asti...
 
Perustakaa kakkos klaani. "Pakkotoisto.com2"

niin tuolla tekee monet isommatki klaanit.
Jos haluu hifistellä niin voi alku farmit lähtee kakkos klaanista ja sieltä nousta sitten jollain tapaa ykköseen.. Siis jos haluu hifistellä.
 
On kakkosklaani jo olemassa.

- - - Updated - - -

Puhtaan matemaattisesti, miten ajattelit taman toteuttaa noin pitkalla tahtaimella toimivasti? Jollekulle ne donatut joukot menee, joten jollei jokaisella olisi tasan 1:1, jonkun ratiot olisivat alle.

Nussin pilkkua koska jostain syysta tympii. Hyvahko ohjenuorahan joku ratioiden pitaminen suht kunnossa on, mutta tassa kohtaa "if it works, don't fix it" on valttikortti. Ainakin ykkospesassa homma tuntuu toimivan varsin hyvin, jos jotain ongelmaa esiintyy niin siihen reagoidaan, mutta ei nipoteta turhasta. Rentoa ja yhteisollista. Juuri kuten pitaakin.
Ok no 2:1 ratio. Alkoi vain kyrpimään tämä eräs 20donated/600received gameri. :)
 
Siis sehän on vaan enemmän expaa ja gemit helpompi saada meillä muilla jos porukka ei donaa ;)

Aika huono sanoa ettei donata. Jos pyynti on mitä vaan tai tyyliin lvl4 plus jne niin välillä menee 10 sek että on linna täynnä. Melkein 24/7 saa joukkoja tyyliin alta sen 20 min mikä on pyyntiväli.

EDIT: En siis tarkoittanut että sinä olisit ollut sitä mieltä ettei donata, yleishuomio. ;)
 
Joo kyllä ykkösessä ennemmin on niin päin, että prkle ku kerinny edes avaamaan donate pyyntöä kun se jo on täynnä. Joten tuokin voi selittää kuinka osa ei hirveästi donaile kun sitä ruutua pitää oikeen kärkkyä välillä jos haluaa jotain donata :D
 
Joo kyllä ykkösessä ennemmin on niin päin, että prkle ku kerinny edes avaamaan donate pyyntöä kun se jo on täynnä. Joten tuokin voi selittää kuinka osa ei hirveästi donaile kun sitä ruutua pitää oikeen kärkkyä välillä jos haluaa jotain donata :D

Chatti auki vaan koko ajan. Tonib sanoi joskus että donaaminen pitää tulla lihasmuistista jotta ehtii. ;)
 
Ainakin pienen levelin jätkillä tietysti on pieni donausratio kun ei kukaan halua niiden äijä ja kyllä niille muut silti mielellään kuitenkin niitä arsuja sun muita paiskoo. Niin kauan kun jengissä hyvin ukot liikkuu niin mitä väliä? Mulla on nyt jotain 1250 donattua mutta 3700 received. Laitan aina muille ukkoja jos sattuu olemaan pyydettyä kun olen pelissä. Jos jotain häiritsee niin älkää donatko enää :D
 
Ainakin pienen levelin jätkillä tietysti on pieni donausratio kun ei kukaan halua niiden äijä ja kyllä niille muut silti mielellään kuitenkin niitä arsuja sun muita paiskoo. Niin kauan kun jengissä hyvin ukot liikkuu niin mitä väliä? Mulla on nyt jotain 1250 donattua mutta 3700 received. Laitan aina muille ukkoja jos sattuu olemaan pyydettyä kun olen pelissä. Jos jotain häiritsee niin älkää donatko enää :D

Tosin alkaa kaikilla varmaan oleen jo perusukot lvl3 ja ylöspäin ja muutkin jo jollakin levelillä.

Itte sain just pekat lvl2 ja lvl3 up oiskin rapsakat 6 miljoonaa. Täytyy varmaan pistää kohta tulille. ;)

Mutta siis joo, niinkauna kun ukkoa liikkuu niin homma toimii. Pyyntöön vaan vaatimukset että voi sitten antaa sitä mitä kukin haluaa. Ja jokainen varmaan tajuaa että jos kovin spesiaalia on pyynnit niin odotusaikakin on sitten sen mukainen joskus. Ei kukaan voi sulle lohikäärmeeksi muuttua, ei tää claani niin toimi jos kaikki yhtäkkiä lohikäärmeiksi muuttuisi. ;)

Tosin sitten tulee LaihaLohtu ja jakaa niitä 12 kpl parissa minuutissa. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom