Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Donaisin jumalauta koko ajan mutkun ette ymmärrä moukat lvl6 barbien ja jättien päälle, moukat...työmiehillä ne kylät rakennetaan, jousiansas eka jousiansas vika.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosin sitten tulee LohiLohtu ja jakaa niitä 12 kpl parissa minuutissa. :D

Harvemmin kukaan noita silloin haluaa, kun mulla niitä olisi jaettavana :( Jokusen silloin tällöin saa annettua onneksi, että ratio pysyy nippanappa yli 1:1, ettei tule kenkää ;)
 
Kattelin että tonib on varmaan kans eka jolle pitäis antaa kengänkuva persuksiin kun katsoo donausratioo ;)
Nexus 7 tabilla lakkas toi peli toimimasta varmaan 3 viikkoa sitten. Koitin poistaa ja asentaa uusiksi mutta peli vaan lähtee käyntiin eikä sitten ota mitään kosketusta. Onko muilla ollut jollain laitteella samaa probleemaa?
 
Teillä vaan taitaa olla nyt pieni tekninen este kickata Tonib. ;)

Ja mitä tulee lvl6 barbeihin ja jätteihin niin aina kelpaa kun pyydän raidiin ukkoja. Harvemmin ees nykysellään mitään rajaan pyynnössä kun alkaa kaikilla oleen jo ihan perushyvää tavaraa jaossa.

Deffassa ei jäteillä tee yhtään mitään.
 
Yhden klaanin tiedän muuten joka yritti toteuttaa ton donaus ration pitämisen mahdollisimman tasaisena. Ihan sysipaskaahan se oli eikä siitä mitään tullu. Ei sieltä ketään ees tarvinnu kuulemma potkia pihalle kun jengi lähti kävelemään ihan itse :D. Se nyt vaan ainakin mun mielestä kuuluu tähän peliin, että toiset on niitä lahjoittajia ja toiset niitä jotka ne joukot sitten kerää. Toki hienoahan se olis jos toi lahjoittaminen/vastaanottaminen ois tasapuolista.

Nimimerkki: 323 donated/880 received ;)
 
Pääseekö klaaniin messiin? Juuri hiljattain loppui noob shieldit ja olen keräillyt trophyjä ja parannellut defenseä.

Clan castleen tässä säästän ja pyrin sen rakkentamaan lähiaikoina... Pelaan nimellä Stronborn. Ja kyllä. Nimessäni on virhe.
 
Pakko nöyrtyä ja perua aiemmat puheeni, on tää sittenkin yllättävän taktinen peli :D

Olen TH lvl 5 ja aina kehittänyt kaiken seiniä myöten max levelille ennen th:n päivitystä. Jonkun verran oon koittanut farmata mutta tosi vaikea löytää base, johon hyökkääminen olisi järkevää lootin saamisen kannalta (joskus saanut ihan hyviäkin saaliita mutta pakostikin häviää pyttyjä, mikä vissiin on tarkoituskin?) Town hallia pidän suojattuna, juuri sen takia että ne pytyt mitkä hyökkäyksissä olen hävinnyt voitan yleensä puolustuksissa takaisin. Jossain aiempana puhuttiin, että 1100-1300 ois hyvä määrä trophyille jos massia haluaa? Itsellä on noin 850 tällä hetkellä.
 
SORI! unohtanu kokonaan tämän... Eli taur0s nimimerkin saa tarvittaessa poistaa sieltä, ei ole nyt vähään aikaan ollut fiilistä pelata. Palailen ehkä taas jos rupeais tulevaisuudessa nappaamaan enemmän :)
 
Tohon donaus juttuun... Klaanissa jossa itse pelaan on sellainen sääntö, että pitää donata aina kaikkiin avoimiin pyyntöihin se vähintään 5 yksikköä (esim 5. Arsua) ennenkuin itee pyytää.. Näin homma toimii iha hemmetin hyvin. Ja jos ei ole sillä hetkellä donattavaa niin venaa kunnes on. Klaani täynnä hyviä pelaajia, donausratiot heittelee tälläkin kaavalla pikkasen mutta ukkoa tulee nopeesti ja kaikki on tyytyväisiä. Johan se nyt on matemaattisestikkin mahdotonta että kaikilla on yli 1:1 donausratio.
 
Enpä sanoisi, että tässä klaanissa on minkäänlaista donausongelmaa. Jotkut donaa enempi ja jotkut vähempi. Aina on saanut linnan täyteen hetkessä. Mitä sitten, jos joku on antanut vähemmän ukkoja? Riittääpähän enemmän annettavaa meikäläiselle :)
 
Tohon donaus juttuun... Klaanissa jossa itse pelaan on sellainen sääntö, että pitää donata aina kaikkiin avoimiin pyyntöihin se vähintään 5 yksikköä (esim 5. Arsua) ennenkuin itee pyytää.. Näin homma toimii iha hemmetin hyvin. Ja jos ei ole sillä hetkellä donattavaa niin venaa kunnes on. Klaani täynnä hyviä pelaajia, donausratiot heittelee tälläkin kaavalla pikkasen mutta ukkoa tulee nopeesti ja kaikki on tyytyväisiä. Johan se nyt on matemaattisestikkin mahdotonta että kaikilla on yli 1:1 donausratio.

Ei oikein toimi, nytkin 8-11 loharia jonossa. Seuraavaan päivitykseen 60 ukon Clan castle niin Laihis pääsee 3000 donaukseen päivässä (nyt siihen meni ehkä 2 :D).
 
Ei muuteta mitään. Toimii hyvin. Enempi on ukkoa tarjolla kun pyytäjiä.

Mulla oli kanssa eilen 12 loharia jonossa ja lisää tulossa. Taisin mä 10 saada menemään ja toisen 10 loputa raidasin.

Toki joskus vaan on ihmiset töissä ja koulussa jne niin joutuu joskus ehkä 15 minuuttia odottamaan että saa linnan täyteen.

Ja oikeasti, vitut noist ratioista. Mullakin on taas paljon enempi annettuja kuin otettuja. En mä viitti raidata tuota LVL4 loharia pois deffasta vaan raidaamisen ilosta ja pitääkseni jotai ratiota yllä. Enkä sen takia jätä donaamatta muille.

Kyllä tuolla jokainen täyspäinen tajuaa että homma toimii kun ukkoja jaetaan. Joku on sitten nettosaaja ja joku nettoantaja. Mullakin ellut lähes tapissa eilen, eikä käyttöä mihinkään. Järjetöntä raidata hukkaan niitä. Ennemmin teen ison kasan kalliita ukkoja jakoon. Ja jotkut arsut taas ei maksa mitään jakaa jne.

Älkää korjatko toimivaa, sääntö numero 1 kaikessa!
 
Timpalta asiaa. Turha muuttaa toimivaa ja jos jollain on donaukset päi vittuja ni pakkoko niille sit on heittää lisää ukkoja. Ei tää niin vaikeeta oo.
 
Just näin, jos joku jonkun mielestä "elää siivellä" niin ei anna sille ukkoja. Mitään pakko ei ole donata kaikille.

Ollaan chatissa monesti sanottu, että jos sulla on jotain lvl 1 ja 2 normiukkoja, niin ei niitä kannata donata kun lvl 4-6 ukkoa on jaossa koko ajan. Kehitä kylää ja ukkojasi isompilevelisten avulla ja donaa sitten vasta.

Siksi tosin kannattaakin pyynnössä rajata mitä haluaa ja leveliä niin saa donata sitten kaikki niihin joilla on pyynnössä "mitä tahansa".

Tosin ykkösclaanissa alkaa olemana jo leveliä vähän kaikilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom