Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Teillä on ihan hyvät pointit, mutta IMO ton Donnyn sais laittaa mäkeen. 0:210 ratio donatuissa on jotain aivan käsittämätöntä. Kun vertaa monien muiden tän hetken ratioon niin... Tota ei voi selittää millään muulla kuin ettei kaveria kinosta yhtään laittaa tikkua ristiin. Kenkää sanon minä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa tuo Donny pelata sitten kakkosclaanissa?

Jep. Ykkösessä asiat luistaa varmaan paremmin kun oletettavasti on aktiivisempaa porukkaa ja vielä kymmenen zipaletta enempi. Viimeisen resetin jäljiltä 15 kakkosen pelaajalla 0:0 ratio ja useampia joilla olemattomat donatet.
 
Onko sille pakko donata? Ykkösessä toimii homma aivan helvetin hyvin. En ees tiedä omaa ratioo tai saati muiden.

Tuota minäkin mietin, pistää omalta kohdaltaan boikottiin ja donaa muille. Ykkösessä ei ongelmia ja kaikki kohtuu aktiivisiakin tällä hetkellä.

Ja itse johdan donailuja, vielä hetken kunnes joku LL tulee ja jakaa 30 dragoa illassa. Paitti että mulla on kohta 5 milj. ellua eikä paljon käyttöä, 2,25 menee jättien uppaamiseen muttan sen jälkeen pitäs uppailla de joukkoja... että vois sitä tehdä liskoja jakoon niin ei mee ellut hukkaan.

EDIT: Ja on muuten ratiot ihan vituillaan, oon ottanut 2 x sen mitä jakanut, harvinaista, yleenstä toisinpäin. No olenkin lomalla ja kipeenä, että ei tässä oo muuta tekemistä kun surffata nettiä ja raidata.
 
Onkohan Donny lukenut mun viestit täällä kun on yhtäkkiä alkanut donaileen \o/

294:421 on tällä hetkellä ratio. Jos Donny luet tätä niin keep it up! *peukku*
 
Joku pakkislainen tänään vissii laitto pyyntiä tohon ykköseen, hylättiin koska ykkönen täynnä, kakkosessa varmaan on tilaa.
 
Voisin itte varmaan vaihtaa kakkoseen jumittamaan, kun on tuo peli-into totaalisen lopussa niin antaa innokkaammille tilaa ja vaihtaa vaikka takasin jos taas intoutuu.
 
Minä yritin ykköseen ainakin ensin eilen, pääsin sitten kakkoseen. Pari kuukautta aktiivisesti pelannut ja tulen tulevaisuudessakin pelaamaan, joten mielelläni jos joskus mahdollista ykköseen pyrin.
 
Ite pääsin nyt ykköseen kun huomasin sieltä vapautuneen paikan 8) Pari kuukautta sitä tulikin kytättyä.

Tänään sain kanssa kerättyä kasaan tarpeeks ellua jotta saan ekan parakin lohis tasolle. Sen verran vielä menee aikaa et saan muurit seiskaan et pelottaa jo seuraavan TH levelin muuri projekti :F
 
Jp.r laitettiin pihalle epäaktiivisuuden vuoksi. Ykkösessä paikka vapaana.

Clan wars videota:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom