Clash of Clans - löytyykö Pakkisklaania?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Percele
  • Aloitettu Aloitettu
Thaimaan keikka edessä ylihuomenna, mulla on hotellissa wifi mutta ne toimii vähän nihkeesti yleensä thaikuissa, koitan kuitenkin rekata päivittäin.

Joo, ei potkita pihalle tällaisten takia ketään.

Vaan silloin se potkiminen on aiheellista jos ei pelaajaa näy eikä kuulu eikä mitään ole missään ilmaissut. Kun kuitenkin on tuo kakkosclaani missä tilaa ja taasen aktiivisia jotka haluaa pelata ykkösclaanissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maintenance.jpg

- - - Updated - - -

Varmasti pakko ladata uusi versio tän päivityksen jälkeen. Onneksi oon duunissa jossa ei ole WIFI:ä joten pitää halutessaan ladata kännykän omalla 0,2 megan netillä (y)
 
Onks tän jälkeen nyt sitten niinq voimassa ne uudet jutut eli voi kaataa metsän gemien perässä jne?
 
Kai siellä jotain säätöä oli. Muutta päivitys asentuo androidille (kahdelle laitteelle) todella nopeasti ja ilman ongelmia ja kaikki toiminut sen jälkee ilman ongelmia.
 
Ei nyt ehkä lasketa pakkislaiseksi jos rekkaa vain tänne päästäkseen claaniin...

...tietty voidaan heltyä ja tehdä poikkeus jos on lvl6 solttuja ja kova donaamaan. ;)
 
Mä aloin kans vihdosta viime hieroon tota. Ehkä tosin muutaman päivän kasvattelen tota kylää, ennenkun lähen mukaan sotiin. Vilu nickillä mennään.
 
Mä aloin kans vihdosta viime hieroon tota. Ehkä tosin muutaman päivän kasvattelen tota kylää, ennenkun lähen mukaan sotiin. Vilu nickillä mennään.

Pistä vaan CC pystyyn ja aloita kakkosclaanista. Saa heti apuja raidiin kun pidemmälle ehtinee antaa paremman levelin ukkoja. Ykkösclaani on täynnä mutta aina välillä sinne tilaa tulee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom