Circle pull-ups?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
http://www.youtube.com/watch?v=n2GpxJWojZM

Tälläiset ovat kuulemma tehokkaita leukoja, kiinteyttävät ja tuovat kestävyyttä nopiaa? Onko tämä totta?
Ainakin kun itse kokeilin nii pirun raskasta toi on.

Onko mtn vinkkejä miten noita voisi alkaa treenaamaan, vai onko muuta kuin että tekee vaan niin kuin jaksaa? Kaveri sanoi, että pitäisi jaloilla vielä potkia tuossa ilmassa, tai tavallaan niinkuin ajaisi pyörää?

http://www.youtube.com/watch?v=8T4M0zZs8Oc

Näitä varmaankin tarkoitat? Onhan tuo pirun mukava lisä normi leuanvetoon, hieman erilaista rasitetta. Ottaa mukavasti olkapäihin ja latseihin. Eipä tuohon mitään kikkakonstia ole. Normi leukoja vaan alkuun ja kun niitä menee kevyeen niin lisäilee noista liikkeistä erilaisia versioita (joita kyllä riittää).

Luulen, että se jalkojen heiluttelu on turhaa. Lähinnä tainnu tulla noista Hannibalin videoista tuo. Jos liikettä haluaa tehostaa niin nostaa jalat suoraan eteen (L-sit).

Tulee aina joskus tehtyä kyseisellä tyylillä. Ottaa kyllä aika hyvin juuri takaolkapäihin ja epäkkäisiin. Toimii mulla vähän kuin ensiväsytyksenä normaaleille omallapainolla tehtäviin leuanvettoihin, en tiiä onko sitten mittään hyötyä.

noista puhutaan myös nimellä type writers eli kirjotuskoneet. kiipeilijöiden käyttämä erikoisleukatreeni. näin tietokoneaikana kukaan ei enää tajua miksi :) tosin niissä nostetaan ensin kunnolla leuka sinne toisen käden päälle ja sitten tankolinjalla siirretään leuka toisen käden päälle, sitten alas. ei siis tollai siinä käsien välissä leikitellen vaan. voidaan toistella samaan suuntaan tai vastakkaiseen vuorotellen. hyvä liike ja raskaampi kuin normileuat. hyvää treeniä myös kohti yhden käden leukoja.

Oho sori, tuli vähän väärä linkki :D

Mutta joo noita tarkoitin, olen aina vetänyt muutaman leukasarjan ja sit lopuksi yrittänyt tota leikittelyä, vai kannattaako toi vetää ensiksi ja sit vasta normi leuat?

Oho sori, tuli vähän väärä linkki :D

Mutta joo noita tarkoitin, olen aina vetänyt muutaman leukasarjan ja sit lopuksi yrittänyt tota leikittelyä, vai kannattaako toi vetää ensiksi ja sit vasta normi leuat?
hyvä liike ja raskaampi kuin normileuat.
Näin loogisesti ajatellen kun liike on raskaampi niin tekisin ensin noita ja sitten normi leuat.. Tai sitten kokonaan eri treenissä.. Saa korjata :D

Näitähä se yks pohjaanpalanu harjoittaa.."hannibal" tai joku sellane. jos harjoitat harjoita kotona..

Suositut

Back
Ylös Bottom