Case: Michael Jackson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
Agony sanoi:
Jos olisit seurannut tapausta enemmän, niin olisit ehkä huomannut, että todistusaineistoon nähden vaikutti olevan ihan oikea päätös.
Mistäs vitusta tiedät, miten paljon oon tapausta seurannut?!? :curs: Oon varmaan ihan samalla viivalla analysoimassa todistusaineistoa kuin sinäkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaki_ sanoi:
Lapset, lasten vanhemmat ja kaikki syyttäjän puolella olevat onneksi olkoon! Toivottavasti tuli tienestejä :kippis1:
Pop-musiikin suurimman nimen maine on pysyvästi pilattu.

PRKL :curs:

Kyllä wacko-jacko on ihan itse maineensa pilannut. Keltainen lehdistö kirjoittaa julkkiksista jokatapauksessa paskaa. Ja se että valamiehistö ei totea jacksonia syylliseksi tarkoittaa vain sitä että häntä ei pystytty todistamaan kiistattomasti syylliseksi. Uskoisin että jaksonin kohdalla valamiehistö kokee painetta vielä hieman kiistattomampaan näyttöön ennenkuin nalli napsahtaa mikä on ihan hyväkin koska kaikenmaailman verenimijöitä pyörii ökyrikkaiden ympärillä.

Ichiro sanoi:
Mistäs vitusta tiedät, miten paljon oon tapausta seurannut?!? :curs: Oon varmaan ihan samalla viivalla analysoimassa todistusaineistoa kuin sinäkin.

No, jos otetaan huomioon todistajien ristiriitaiset lausunnot, perheen aikasemmat yritykset kiristää rahaa jne., ei pitäisi tulla yllätyksenä jos mies todetaan syyttömäksi.

Tarinat muuttuivat oikeudessa koko ajan:

"A 14-year-old boy who testified that Michael Jackson molested his brother acknowledged under cross-examination Tuesday that the pop star didn't show him a sex magazine that the prosecution had introduced into evidence. The witness also said he lied under oath in a separate civil lawsuit. "

"Jackson's attorney also referred to a civil suit the boys' mother filed against a department store company over an encounter with security guards. The mother claimed she was sexually assaulted and the family was beaten by the store guards. The defense contends the suit shows the family has a history of filing false claims to get money."

Syyttajan tehtava on saada 12 ihmista uskomaan, etta syytetty teki rikoksen. Jos yksikin 12:sta on sita mielta etta rikosta ei tapahtunut, niin syytettya ei tuomita. Nain toimii Yhdysvaltain laki, oli kotona istuva ja kaljaa kittaava kaikkitietava TV-katsoja mita mielta tahansa.

Jacko pilasi oman maineensa pysyvästi ensimmäisen hyväksikäyttösyytteen yhteydessä, kun ei mennyt oikeuteen vaan maksoi tyypit hiljaiseksi. Herää aika paljon kysymyksiä, että miksi ihminen ei puolusta itseään oikeusteitse noinkin vakavassa syytöksestä.

Tämän tapauksen jälkeen löytyi takuulla perheitä, jotka ajattelivat näin:

"Haa möykkäeliltä saa rahaa, kun pistää pojan sen ranchille yöksi ja syyttää myöhemmin pedofiliasta."

Pedofilia on kamala asia sitä yhtään puolustelematta mutta "pedofilia" -sana on nykyisin niin kiva väline kiristykseen sen herättämien voimakkaiden mielikuvien takia.

Dragon sanoi:
Pedofilia on kamala asia sitä yhtään puolustelematta mutta "pedofilia" -sana on nykyisin niin kiva väline kiristykseen sen herättämien voimakkaiden mielikuvien takia.

Siinäpä sitä tuli mietelausetta taas yhden pöntön täydeltä. Totta kai sellainen kamala asia jota ei voi yhtään puolustella herättää voimakkaita mielikuvia. :lol2:

Uri Geller selitti yöllä BBC:llä pitkät pätkät Jacksonin tilannetta. Sanoi tehneensä mielestään epäeettisen teon, kun oli joskus taannoin hypnotisoinut Michaelin ja kysynyt sitten, onko Jackson vetänyt vaunua hississä tai puskenut pulkkaa Crazylandissa. Jackoman oli vastannut että en tietenkään ole ja enkä tekisi ikinä sellaista. Geller lisäsi vielä, että Jacko oli viiskuusivuotiaana katsellut muiden pienten luiskaotsien leikkiä ja samassa oli käynyt isän kutsu takaisin tanssitreeneihin. Siinä jäi sitten ikävästi yksi vaihe elämästä välistä ja niinhän se menee että jossakin vaiheessa se pitää hoitaa sekin vaihe alta pois ja Jackolla sen aika on nyt. Uri oli neuvonut bestistään sanoilla: "GROW UP!" ja uskoi, että pop-kuninkaallinen palaa vielä takaisin jossakin vaiheessa... Siis musiikin pariin.

:nolo:

Trifixion sanoi:
Siinäpä sitä tuli mietelausetta taas yhden pöntön täydeltä. Totta kai sellainen kamala asia jota ei voi yhtään puolustella herättää voimakkaita mielikuvia. :lol2:

Se on hauskaa, että sulla on hauskaa. Jos yhtään olet seurannut maailmanmenoa, niin nykyinen pedofiilijahti vastaa jo keskiajan noitavainoja ja "pedofilia" sanan käyttö jonkun henkilön yhteydessä tarkoittaa nykyisin jo tuomiota ilman oikeudenkäyntiä. Jakcson on joka tapauksessa pedofilialla merkitty mies lopun elämäänsä oikeudenkäynnin tuomiosta riippumatta.

Tuomio oli oikea näillä tiedoilla mitä lehdistäkin on voinut lukea ja näin sen itsekin olin järkeillyt.
Jokohan maikkeli ymmärtää lopettaa lasten kanssa pelaamisen?
Epäilys jää silti ja maikkelin maine joka tapauksessa pilattu.
Mikähän nykymaailmassa on vikana,kun on vain kahdenlaisia ihmisiä(poliisin ja
median mielestä)terroristeja ja pedofiilejä? :rolleyes:
99,9% ihmisistä on kuitenkin suht' normaaleja.

Dragon sanoi:

On minusta todella surullinen tapaus. Gellerin kanssa olen samaa mieltä siitä, että miesparalla ei ole ollut omaa lapsuutta ollenkaan. Minun kyökkipsykologiani sanoo, että Jacko haluaisi olla itse lapsi -siksi sillä on se Neverlandkin. Ehkä se tuntee olonsa turvalliseksi lasten seurassa -uskon, ettei Jacko voi luottaa yhteenkään ihmiseen maailmassa. Kaverista tulee sellainen vaikutelma, että se on kerta kaikkiaan eksynyt oman päänsä sisään.

Jacko vaikuttaa myös niin äärimmäisen epäseksuaaliselta ihmiseltä, että on vaikea uskoa pedofiiliksi -tosin lapselle voi olla yö samassa sängyssä kohtuu traumaattinen kokemus, vaikkei muuta tehtäisi kun nukuttaisiin.

Tbm sanoi:
Jollakin ollut vähän ylimäärästä aikaa.. :D

Aivan loistava! :lol2:

on tainnu isot summat rahaa vaihtaa omistajaa tässä asiassa... eikä kookossoturilla ihan kaikki kohallaan taida olla kun lapsiansa roikotteli partsilta, vai meneekö sekin tapaus "lapsellisuuden" piikkiin...

reinhardt sanoi:
On minusta todella surullinen tapaus. Gellerin kanssa olen samaa mieltä siitä, että miesparalla ei ole ollut omaa lapsuutta ollenkaan. Minun kyökkipsykologiani sanoo, että Jacko haluaisi olla itse lapsi -siksi sillä on se Neverlandkin. Ehkä se tuntee olonsa turvalliseksi lasten seurassa -uskon, ettei Jacko voi luottaa yhteenkään ihmiseen maailmassa. Kaverista tulee sellainen vaikutelma, että se on kerta kaikkiaan eksynyt oman päänsä sisään.

Jacko vaikuttaa myös niin äärimmäisen epäseksuaaliselta ihmiseltä, että on vaikea uskoa pedofiiliksi -tosin lapselle voi olla yö samassa sängyssä kohtuu traumaattinen kokemus, vaikkei muuta tehtäisi kun nukuttaisiin.

Kuula pipoon tollaselle ukolle niin loppuu se lapsuus :D

Heikki722 sanoi:
Luojan kiitos etten ole rikas enkä julkkis, enkä jenkki. Muuten olisi varmaan jatkuvasti haasteita pino odottamassa....

Kyl sun heikki kannattaa ne naapurin miinat ja manut nyt viimeistää karistaa sängystäs kun aihe on vielä mediaseksikäs ;)

Voi ne köyhemmänkin taviksen elämän pilata...

;)

Mixu sanoi:
Syyttajan tehtava on saada 12 ihmista uskomaan, etta syytetty teki rikoksen. Jos yksikin 12:sta on sita mielta etta rikosta ei tapahtunut, niin syytettya ei tuomita. Nain toimii Yhdysvaltain laki, oli kotona istuva ja kaljaa kittaava kaikkitietava TV-katsoja mita mielta tahansa.

Ei kai se ihan noin yksinkertaista ole. Mun mielestä ne joutuu äänestämään niin kauan, että ovat samanmielisiä. Nyt valamiehistössä oli joitain, jotka olis äänestäneet syylliseksi, mutta ne sitten ympäripuhuttiin, että saatiin yksimielinen äänestystulos. Tällaisen kuvan olen saanut, viisaammat voi korjata. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom