Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulle taas sopii paremmin tuo paksumpi RB:n varsi ku ohuempi CoC kahva. Tottumuskysymys vaan. Eipähän noita tuu puristeltua ku maksimissaan kerran viikossa nykyään, ei vaan jaksa. Tehny hubia, 50 ja 100mm pinchii enemmän kerran näillä kehittyy (heikko peukalo??"!??!?`).

Mulle taas sopii paremmin tuo paksumpi RB:n varsi ku ohuempi CoC kahva. Tottumuskysymys vaan. Eipähän noita tuu puristeltua ku maksimissaan kerran viikossa nykyään, ei vaan jaksa. Tehny hubia, 50 ja 100mm pinchii enemmän kerran näillä kehittyy (heikko peukalo??"!??!?`).

Meikän mielestä myös RB:n kahva tuntuu parhaalta. Harmi kun jousen laatu ei ole Beef Builderin ja CoCin tasolla.

onkohan mulla ranne heikoin kohta, kun 2.5 jää joku 4-5mm auki. sitten kun ottaa vasemmalla kädellä oikeen käden ranteesta kiinni, että pysyy kunnolla paikoillaan niin pystyi tehdä jo 5 parallel toistoa :o
tai sitten heikko peukalo?

Oliko se niin että jos Gripper Superstoresta tilaa niin ei tule tullimaksua, ylimääräisiä veroja tai mitään eli pelkät gripperien hinnat ja toimituskulut, eli esim. CoC #1 ja #1,5 ja toimituskulut 53,90USD eli n. 36e?

Oliko se niin että jos Gripper Superstoresta tilaa niin ei tule tullimaksua, ylimääräisiä veroja tai mitään eli pelkät gripperien hinnat ja toimituskulut, eli esim. CoC #1 ja #1,5 ja toimituskulut 53,90USD eli n. 36e?

Kyllä, jos tilaat 2 gripperiä niin tulee ilman veroja. 3 gripperiä saattaa jo jäädä tulliin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse 3 erilaista klemmaria kokeilin ja kaikki meni kerralla suoraks kun lukkopenkin löysäsin.
Kolmosta kuristin sillon.
Ei oo kiva jos posahtaa kun gripperi kädessä. :)

Hommaa ABA-merkkisiä klemmareita niin kestää. Itellä oli kolmonen monta kuukautta putkeen kuristettuna.
http://www.abagroup.com/kunden/norma/ttw.nsf/id/EN_78YH4B_Clamps

Tossa Teemun kirjoittama juttu gripperien kuristuksesta.

http://gripperstrength.wordpress.com/2008/05/07/choker-work-on-grippers/

Jos kuristaa jousen ympäriltä niin lähtö on helpompi kuin kahvojen ympäriltä kuristaessa.

Ihan hyvältä myös tuntunut toi omakin tsydeemi niin ei jaksa vaihtaa..

Toinen juttu viel se et kämmen ei oikein mahdu kahvalle jos siinä on toi lenksu! :)

Tässä on kohta kuukauden päivät puristeltu CoC #T ja #1 sekä ennen kaikkea Iron Woodya. Gripperi-aloittelijalle tuo #1 oli ihan passeli ensimmäiseksi vastukseksi, vaikka se menikin heti kiinni ja varmaan tuo #1.5:kin olisi nippa nappa mennyt (jos ero #1->#1.5 on samaa luokkaa kuin #T->#1.0), mutta tulihan kerrankin aloitettua rauhallisesti.

Erityisen tyytyväinen olen ollut tuohon Iron Woodyyn, jolla on saanut sitten vaihtelua treenivastukseen. Kahvat saisivat ehkä olla aavistuksen paksummat, mutta laitoin niihin fillarin sisäkumista hieman extraa, niin johan pelittää. CoC:t ovat olleet olohuoneen pöydällä ja niitä on sitten rutisteltu illalla telkkarin katselun ohessa. Seuraavaksi pitäisi hankkia #1.5 ja #2, mutta itselleni asetin tavoitteeksi parin vuoden päähän "vain" #3:en. Noista aiempien postien #4 jutuista en edes haaveile tai sitten täytyy laittaa mieheen lisäosia ("kuuden miljoonan dollarin mies" -tyyliin, harva varmaan tietää/muistaa...).

Täytyy kyllä kiittää tätäkin Pakkiksen ketjua hyvästä treeni-ideasta. En aiemmin ollut kiinnittänyt tähän grippi-asiaan mitään huomiota, mutta onpahan tullut selkeästi lisää jerkkua käsivarsiin kuukaudenkin päivittäisen treenin avulla.

Tuli mieleen noista kuristuksista, kuoleentuuko/löysentyykö se paljonkin kun kokoaika pitää kuristuksessa?
Itse kuristin 2.5 kiinni 42 millin pakoputkikuristimella ja otin pois kun "pelko" tuli tilalle kun se jouse kuoleentuu. Ja aika tuskaa se silti oli puristaa kiinni, vaikka kuristettu on.

Nyt jotain apuja.. 2 on luottokortin verran enää menemättä kiinni oikealla kädellä. Kysymys:
MITEN H*LVETISSÄ SE MENIS KIINNI?!

Olen tehnyt vaan oikeastaan 1, 1.5 ykkösiä, kiinni pakotuksia 2 ja 2.5:lla mutta ei perseen pullasuti niin ei! En oo mikään Juha Harju! :D

Eli reeniohjelmaa, apuja!

Jousesta jos kuristaa, löystyy. Kahvoista kuristuksen ei pitäisi löystyttää.

Höpö höpö.

Coc ja Beef Builder ei löysty vaikka mistä kuristaa.
Treeneissä kannattaa käyttää kuristamista kahvoista jos haluaa saada täyden hyödyn irti. Jos käyttää pakariklemmaria niin haluan nähdä foton kellä on niin iso käsi että klemmari haittaa käden optimaalista otetta puristaessa. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom