Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmaa mutta hidasta.

Mutta mites muilla kestää sormien nahka tuota gripperiä? Minulla ainakin nous pari nättiä vesikelloa jo aika äkkiä.
Mulla oli sama juttu tuon gripperin kanssa, mutta rupesin käyttämään pehmusteita kädessä niin johan loppui nahkojen lähtö kädestä/sormista. Kokeile esim. salihanskoja, jos omistat sellaiset. Vaihtoehtoja on sitten rajattomasti mitä muuta voit pistää pehmusteeksi käsiin tai gripperin ympärille: Talvihanskat, näppylähanskat, pyyhe, t-paita, täytetty pesukarhu jne.

Hahaa! Mäkin hommasin tänään trainerin ja ykkösen. Trainer menee muutaman kerran pohjaan :itku: ja ykkönen kanssa. Teen trainerilla sarjaa niin että jää etusormen verran tilaa. Saa tolleen joku 14-15 toistoa. Se vielä kevyempi olis varmaankin ollut jo liian lelu. Tota kautta ajattelin sitte siirtyä kokonaisiin toistoihin.

Ei Jumaliste, 14 vuotiaat puristaa mua enemmän... :david:

Hirvee himo tilata noita. Kai sitä voi kakkosen suoraa tilata kun uskon et sormissa on jerkkua. Mut silti jotaa käytännön tuntumaa pitäs saada..Millasillas painoilla ihmiset jaksaa pystyasennossa rullailla tangon sormenpäille ja siitä sitten puristaa takas nyrkkiin? Äsken ovitangossa koitin niin 75kilosena ihan sormenpäiltä kevyesti jaksoi "rullailla". Täytyy salilla koittaa oikein tangolla joskus.

Ykkösen sijasta kun ostaa tiukimman markettimallin niin sillä voi jo treenata 2:sta varten ihan hyvin.
Hieman erimieltä kyllä tuosta. Markettipuristimet vastustaa n.7-14 kg, coc#2 n.90 kg.
Ostin ite aluksi markettiversiot ja myös kakkosen. Markettijouset käy esim. yhden tai kahden sormen treeniin, ei oikeen muuhun.
Markettijousilla pystyn tekemään about 200 toistoa, ei se sitä maksimi puristusta kauheesti kehitä. Sitä taas tarvitaan noiden coc jousien kanssa. Tällä hetkellä tilanne on se että markettijousista (2 kpl/ paketti), molemmista kahvat poikki, coc#2 12 toistoa. Olen myös hommannut Rb 160 ja 240 jouset sekä coc#3. Jousilla puristamista ei voi verrata mihinkään riiputuksiin eikä rannekääntöihin, se on täysin oma lajinsa.

En lähtis ihan vertaamaan noita crippereitä siltä astumalta että jos mä teen rullauksia vaikka 100kg niin ostan #3 coc:t koska se on ihan eri liike kuten jo Nahkuri sanoi... Nimen omaan noilla marketti crippereillä voi hinkata päivät pitkät 10kg vastuksella sen enempää voimaa kasvattamatta, muuta ei tapahdu kun nahkat lähtee

Oli pakko koklata kaverin 130paunasta tänään salilla rinta/olkapää/ojentaja reenin jälkimainingeissa :D Pakko tilaa itekki tollanen peli, sen verran kovaa reeniä toi puristelu oli

Sen oo ite huomannu grippereissä että RB puristimien vastukset ei pidä ollenkaan paikkaa. Toi mun RB 130 paunaa(59kg) on paljon jäykempi ku taas CoC#1(65kg).
Kuka on muuten nuorin suomessa CoC#1 puristanu ku en oo täysin varma oonko se minä...

Hieman erimieltä kyllä tuosta. Markettipuristimet vastustaa n.7-14 kg, coc#2 n.90 kg.
Ostin ite aluksi markettiversiot ja myös kakkosen. Markettijouset käy esim. yhden tai kahden sormen treeniin, ei oikeen muuhun.
Markettijousilla pystyn tekemään about 200 toistoa, ei se sitä maksimi puristusta kauheesti kehitä. Sitä taas tarvitaan noiden coc jousien kanssa. Tällä hetkellä tilanne on se että markettijousista (2 kpl/ paketti), molemmista kahvat poikki, coc#2 12 toistoa. Olen myös hommannut Rb 160 ja 240 jouset sekä coc#3. Jousilla puristamista ei voi verrata mihinkään riiputuksiin eikä rannekääntöihin, se on täysin oma lajinsa.

Juurikin näin. Monelle markettipuristimia puristelleelle tulee melkoinen yllätys kun kokeilevat coc #2:kkosta. Joillekin saattaa tulla ylläri jo #1:stä kokeillessa: "Perkele, meni just ja just kiinni". Markettivehkeillä ei oikein oo mitään intoa tehdä esim. 3x3 tai 5x5, mutta coceilla saa samoilla sarjoilla jo kunnon treenin aikaiseksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Markettijousilla pystyn tekemään about 200 toistoa,.

Ota huomioon että ns. markettijousia on myös muitakin kuin niitä 5-15kg rempuloita, itselläni siis Energetics merkkiset joilla menisi ehkä maksimissaan 30-40 toistoa ja coc #2 jolla olen tehnyt 1 toiston ja senkin paremmalla kädellä, eli minulle ainakin sopii suht hyvin.

Ota huomioon että ns. markettijousia on myös muitakin kuin niitä 5-15kg rempuloita, itselläni siis Energetics merkkiset joilla menisi ehkä maksimissaan 30-40 toistoa...
Eipä ole tuollaisia "markettijousia" tullu vielä vastaan. Siis että olis jopa oikein jonkun merkkisiä edes... Eikä mun mielestä ole kovin tehokasta jos toistoja tekee vaikka 30-40 jos maksimi ykköstä hakee.

Ota huomioon että ns. markettijousia on myös muitakin kuin niitä 5-15kg rempuloita, itselläni siis Energetics merkkiset joilla menisi ehkä maksimissaan 30-40 toistoa ja coc #2 jolla olen tehnyt 1 toiston ja senkin paremmalla kädellä, eli minulle ainakin sopii suht hyvin.

Onkos noita Energetics-puristimia ihan urheilukaupoissa, paljonko kustansivat?

jos haluaa halvat mutta kohtuulliset gripperit niin kannattaa hommata hg:t, keskivertoa halvemmat mutta laadultaan ihan kohtuulliset... itellä hg 150 ihan hyvin toiminu ja kohta tarkoitus ostaa coc 2# kaveriksi...

Intersportissa on energetics edustus sieltä kannattaa käydä kurkkaamassa. Hinnasta ja saatavuudesta en osaa sanoa kun nämä ovat jo noin 5v vanhat.

Kakkosen tilasin, perille tuli eilen. Kyllä yllätti, olis pitäny jättää ego kotiin ja tilata ykkönen. Kyllä tolla treenamaan pystyy mutta kumminkin.

Jos jollain ykkönen josta haluaa eroon, niin saa tarjota, privalla tai dymond "at" pakkotoisto . com

Kakkonen on kyllä vähän eri juttu kun ykkönen, vaikkei uskoisi. Tein 12 toistoa kiinni -sarjan #1:llä enneku tilasin kakkosen... meni sentään kiinni kerran. Nyt pystyy jo duunaamaan pientä sarjaa (3x3).

Kakkosesta kolmoseen onkin vielä paljon kovempi hyppäys, kunhan 15 toistoa saa #2:lla niin pistän tilaukseen. :)

EDIT: pitää tietty muistaa että käytössä puristimet löystyy.

Back
Ylös Bottom