Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon 100 paunan RB:llä rutistellut nyt sillon tällön kolmisen viikkoa. Tänään kokeilin CoC#1, joka meni suht näpsäkästi pohjaan pari kertaa. CoC#2 jäi milleistä kiinni. RB:n gripperien paksummat kahvat sopii paremmin mun käteen ja niissä pysyn jatkossakin. Paksummista kahvoista taisi tuo kagonenkin kiinni jäädä, kun ei ole kädet tottunut puristamaan kättä ihan noin ruttuun. Kaipa tuota pitää ostaa seuraavaksi se kunnon gripperipaketti, kun kohta tulee veronpalautuksetkin :D

No tottakai se #2 olis helpompi jos kahvat olis vaikka millin paksummat. Eli jos sen nyt saa puristettua 2mm päähän, niin käytännössä paksuilla kahvoilla se olis jo kiinni..

pakko pistää tuommonen gripperi tilaukseen!
nuo näyttää olevan sen verran arvokkaita, ettei kehtaa kahta gripperiä tilata...
riittäiskö tuos CoC #1 haastetta, vai pitäisikö samantien tilata #2?
no, vaikeehan se on toiselle sanoa minkä kannattaa hommata, mutta sanotaan nyt että jonku verran löytyy potkua forkuista.

Kyllä kuule yllätyt jos kakkosen suoraan tilaat. Ykkösellä kun saa jotain 13 toistoa tehtyä niin kakkonen menee kiinni. :)

Eli ykkönen. Suomessa ne on vaan niin perskaleen kalliita, jenkkilästä maksaa gripperi postikuluineen 19 euroa. Jotakin on pielessä kun suomessa saa mokomasta pulittaa 44 euroa. :curs:

Tilailin itekki crusherii vähä ameriikoista ja jälkikäteen vasta älysin että se hintahan ylitti juuri ja juuri tullin kursseilla tullausarvon ;) . Tässä olen nyt viikon jännitelly että olisikohan ameriikan pojat laittaneet pakettiin tuotteiden hinnan ilman postikuluja. Silloin ei menisi tullattavaksi ja jos menee tullattavaksi ja joudun ne toiselta paikkakunnalta hakemaan niin tulee hakureissusta melkeen kalliimpi kuin itse tuotteesta :lol2:

Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

Eipä tarvinnu veroja maksella kun yhden gripperin tilasin. Olivat laittaneet arvon juuri siihen tullausarvon alapuolelle. :)

Sitten kun tilasin vähän isomman satsin, joutui tulliakin maksamaan... tosin tullimaksukaan ei muuta sitä että yhden hinnalla saa yli kaksi gripperiä kun tilaa jenkkilästä, mitä enemmän, sen edullisemmaksi tuleepi.

EDIT: Toimitus muuten tapahtui Lähettiykkösellä, ihan kotiovelle asti. Myöhemmin on Lähettiykkönen tuonut Ironmindin katalooginkin. Hyvä palvelu. :D

Eipä tarvinnu veroja maksella kun yhden gripperin tilasin. Olivat laittaneet arvon juuri siihen tullausarvon alapuolelle. :)
Vasta noin 39 euron lähetyksestä menee tullia EU:n ulkopuolelta tilattuna. Mikäs gripperi maksaa noin paljon USA:ssa? Itse kun tilasin yhden CoC gripperin USA:sta, niin hintaa tuli postikuluineen vain n. 24 euroa.

No, tilasinpa muutakin siinä samalla, katoin vaan että olivat merkanneet gripperin hinnan alas jottei tullimaksua tule.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenaako kukaan tuota "avausotetta" (opening grip)? Kyseessä on siis sormien toisella puolella olevat ojentavat lihakset. Voisi olla lihastasapainon kannalta hyvä treenata niitäkin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grip_strength

Olen miettinyt että hankkisin yhden tai pari sopivan kokoista pönttöä joihin sitten tökkään jotain painavaa sisälle. Ideana siis että kannetaan niitä sormet siellä purnukan sisäreunoilla,

Tuli captains of crush gripperini tänään ja olivat pojat Iron Mindin päässä laittaneet fiksusti hinnaksi vain tuotteiden hinnan, joten säästyin tullauksen perkeleeltä.

Olin hieman ihmeissäni kotiin saavuttuani kun paketti komeili eteisen lattialla eikä ovessa ole postiluukkua ja ovi oli lukossa. Hetken päätä vaivasi että kuinkas tämä on mahdollista, mutta roskia viedessäni vuokraisäntä sanoi ottaneensa paketin vastaan ja laittaneensa sen eteiseeni. Mielestäni ihan hyvää toimintaa :D Ja en ole vielä testannut puristella.

Pistin tilaukseen 1. ja 2. Aattelin eka että kyllähän se kakkonen varmaan menee pohjaan...ainakin omasta mielestäni puristusvoimaa on ainakin keskivertoa enemmän mutta alkoi sittenkin vähän epäilyttään... :) Noh, ainahan sen 1. voi myydä jos se osoittautuu liian letkeäksi mutta luultavasti tein järkiratkaisun, pois turha egoilu :)

Täytyy tosin sanoa että hinnat on todella härskit, tilasin http://www.sportheavy.fi ja postikuluineen maksaa 87.90€ :( Sopii toivoa että edes toimitus on nopea näillä hinnoilla.

Pienenä sivuhuomautuksena. Punttiksella käyvistä kavereistani (~8kpl) 1 sai #1:sen pohjaan kummallakin kädellä. Kakkosen suhteen, ei toivoakaan.

Nopeasti se sitten nousee se tulos, mutta ekalla kerralla... no, en tiedä. Hyvä sillä #1:llä on lämmitellä myöhemmin ennen varsinaista puristelusessiota. :)

Joo. Ite maksoin siis kahdesta kappaleesta noin 45euroa postikuluineen. Ja täytyy sanoa että olen puristusvoimiltani mielestäni todella heikko ja eihän se ykkönen tietenkään mennyt pohjaan ;) . Onneksi ostin sen trainerin siihen kylkiäisiksi. Se sentään menee pohjaan sen 8-10 kertaa ja voi reenailla 3x8-10 sarjoilla :P

Täytyy tosin sanoa että hinnat on todella härskit, tilasin http://www.sportheavy.fi ja postikuluineen maksaa 87.90€ :(
Aika suolainen hinta kahdesta puristimesta. Suomessa myyjät ottavat näköjään ihan älyttömät katteet CoC tuotteista. Kyllä suomalaistenkin myyjien kannattaisi laskea hintoja, koska ulkomaisesta verkkokaupasta tuotteen saa kuitenkin yhtä vaivattomasti tilattua, ja hinta on paljon halvempi. Itselle gripperin tuloon kesti vain kuusi työpäivää USA:sta.

Joo olis varmaan ollut astetta fiksumpaa tilata ulkomailta...tosin en tiedä millä olisin maksanut, eikös niihin tarvita yleensä luottokortti? En vaan satu mitään Visaa omistamaan.

Aika suolainen hinta kahdesta puristimesta. Suomessa myyjät ottavat näköjään ihan älyttömät katteet CoC tuotteista. Kyllä suomalaistenkin myyjien kannattaisi laskea hintoja, koska ulkomaisesta verkkokaupasta tuotteen saa kuitenkin yhtä vaivattomasti tilattua, ja hinta on paljon halvempi. Itselle gripperin tuloon kesti vain kuusi työpäivää USA:sta.

siinä on se että suomalaisetkin myyjät joutuvat maksamaan postit usasta tänne, eli tavallaan kahteen kertaan tulee postit siihen hintaan...

Back
Ylös Bottom