Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla jää #4 varmaan 15 milliä auki, joten ei se nyt ihan pian ole menossa.
Pieni päivitys tuohon kommenttiin, ei se nyt ihan kauheen pahalta enää tuntunut. En tuota nelkkua vaan ole "uskaltanut" pidellä, kun on ollut sellainen tunne että sillä rikkoo itsensä.
No tänään kuitenkin kokeilin sitä ja ei se jäänyt kuin 5 milliä auki enää, joten saattaa se joskus mennä kiinni.

sulkis nyt joku jätti puristuksen omaava sen nelkun "edes" sali sulkuna suomessa... liekköhän illikaisella jo menee?? se on kyllä jo käsittämätön suoritus joka siihen kykenee:worship:
Kokeilin tuossa lauantaina muun treenin ohessa #4:sta, ja tässä tulos.
Sellainen saliraapaisu tuo nyt on, eikä se nyt mikään sulku ole, mutta suunnilleen tuossa mallissa se meikäläisellä on. :D
Niin ja onnea Yvelle #2:n sulusta, on jo hurja temppu naiselta. :rock:

ei se kaukana ole vaikkakin tossa vaiheessa lienee se todellinen vaikeus vasta alkaakin. kauhea puristus voima. menee vuoden sisään kiinni. oletko asettanut itse mitään ajallista tavoitetta milloin ois tarkoitus sulkea?

ei se kaukana ole vaikkakin tossa vaiheessa lienee se todellinen vaikeus vasta alkaakin. kauhea puristus voima. menee vuoden sisään kiinni. oletko asettanut itse mitään ajallista tavoitetta milloin ois tarkoitus sulkea?
Nyt vasta olen alkanut tuota jousta uskaltaa oikein kunnolla koittaa. En ole mitään aikataulua siihen tehnyt, mutta jos vuodessa menee, niin sanoisin että huippikehitystä olis. Nuo viimeiset millit on aina työn ja tuskan takana. #3.5:n viimeisen millin kanssa meni melkein puoli vuotta, tosin treenikin oli silloin aivan erilaista. Lähinnä sellaista hiplailua, nyt painetaan veren maku suussa.

Aika huvittavaa tää keskustelu täällä.. Nahkuri on kyllä kova sälli ja siitä ei pääse enää mihinkään. Moni vaan ei ymmärrä minkälaista panosta tää homma OIKEESTI vaatii, mielestäni aivan käsittämätöntä. Nyt se alkaa meikälläkin, nimittäin verenmaku suussa ja sormissa puurtaminen!

Aika huvittavaa tää keskustelu täällä..
Älähän nyt, onhan täällä puhuttu noin 50:llä sivulla 75:stä, että minkä verran tulee tullia jos tilaa jousia suoraan jenkeistä. Joten se puoli pitäisi olla jo hanskassa...:D

Aivan, moni ei vain käsitä että tässä hommassa mennään aivan ihmisen fysiikan äärirajoilla. Mielestäni aika turha spekuloida kauan kelläkin menee missäkin sulussa. Itse en todennäköisesti tule koskaan sulkemaan nelosta, mutta kolmosen aion vääntää solmuun vaikka väkisin. 3mm päässä, eli ei ole enää kaukana! Menee siihen sitten 1kk tai 2 vuotta! Sitä kun ei tiedä? Ilvesniemi on mielestäni kova esimerkki siitä mitä treenaamalla voi todella saada aikaan! Samoin eräs nim. "tangolaulaja" ennätyksiä on vaikka missä, ja ne on tulleet todella kovalla työllä..

jos ukot puristelee #3 tyyliin vielä 40wee ja kehittyy, niin miks miun pitäis hajottaa kädet puolessa vuodessa, kun itsellä on periaatteessa aikaa vielä 18-vuotta samaan.. Etenen siis suht maltilla. :) Onnea kaikille ennätysjousijahdissa!

Mitkähän kaks sitä kantsis itelle ostaa, alko kiinnostaa kun tänään heitettiin vitsillä nokan eteen #1 ja #2, ykösen sain muutaman yrityksen jälkeen yhteen, kakosessa tuntu tulevan joku hitsaussauma vastaan jossain 10mm päässä kiinni-asennosta! Argh.
Ajattelin alottaa 1,5:lla ja 3:lla...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ykköstä suosittelisin josset sillä 10 toistoa saa. Perus lihaskunto on hyvä hankkia, vaikka sitten ykkösellä. Kakkonen on tuohon vaiheeseen liian kova jousi jollei negatiivisia ala vetämään mutta en negatiivisiäkään heti alkuun suosittele. CoC 1# ja 1.5# olis sopivat alkuun, myöhemmin kannattaa se kakkonen ostaa jossei vielä useampaa aio ostaa. Kolmonen on alussa turha, tyssää ku seinään. :D
Itte kyllä suosittelisin 1, 1,5 ja 2.

Joo ei kyllä se kolmonen on liikaa.. Se että kakkonen jää auki 10mm teettää vielä paljon töitä, tosin alussahan puristusvoimaa tulee äkkiä.

Itse oon vieläkin siellä kakkosen ja kolmosen välissä. RB160(2,16 menee oikealla ja vasemmalla) mutta RB210(kalibroitu 2,65 tms) on kova kuin kivi. En oo kuitenkaa jaksanu tohon väliin mitään hankkia.

Meikällä pärähti #3 kiinni tasan viikko sitten! Seuraavassa treenissä jäikin taas auki sentin! Että saa nähdä koska seuraavan kerran menee kiinni, kunto voi vaihdella siis reilusti tukosten ja jumien mukaan.. :) Palauttelu on kyllä kunnossa, mutta ei aina auta.

Nyt muutamat tipit alkajille. Eli alkuun vaan sillä #1 niitä toistoja. Ei tosiaan kannata alkaa sooloilemaan ja kuvittelemaan yhtään mitään, koska kädet voi oikeasti hajottaa tosi pahasti. Itse tämän virheen tein ja toivon että kenenkään muun ei tarvi sellasta kokea. Pakko oli vaan yrittää vaikka #2 jäi auki sen sentin, ja tosiaan ei ote ollut mikään kummoinnen. Kaikkea ei voi tässä hommassa saada heti, mikäli ei sitten ole sukua heimopäällikölle!! Eli alussa vaan niitä toistoja, alkuun vaikka 2 krt viikossa, tai tyyliin neljän päivän välein ja sitten lisää pikkuhiljaa. Tuntuu tylsältä, mutta toimii parhaiten. Sitten kun alkaa voimaa olemaan silleen että kakkosella menee jo muutama avaus, ni sitten antaa mennä täysiä.. Nivelet oli itsellä ne mitkä ei kestäneet tätä hommaa.

Kannattaa melkein hommata alkuun T, #1 ja #2. Miekestäni tuo #1,5 on melko turha jousi, sellanen välimalli mikä ei juuri tunnu missään, eikä sillä tosiaan tee mitään. Itsellä ei ole esim ollut #2-->#3 välissä kuin jouset 2.18, 2.46, 2.67 ja 3.05. Ykkösestä hyppäsin suoraan kakkoseen ja se kävi melko helposti.

Mutta käyttäkää nyt järkeä kaikki ketkä aloittelette hommaa, etenkin sellaset ketkä ei tunne olevan "tasoa heimopäällikkö" tai muuten omaa kovia sormia ja ranteita. Aamen, hauskoja treenejä kaikille!

Pstoreen vois tulla jotain muitakin kokoja niin vois tilatakki!!!

Ei perkele näillä saa näköjään helposti vedettyä puristuslihakset ylikuntoon. Tilasin Trainerin, #1 ja #1,5:n. Ekalla yrityksellä #1,5 ei mennyt ollenkaan kiinni. Seuraavana päivänä sain sillä yllättäen 2 toistoa ja rutistelin päivänmittaan varmaan joku 50 ykköstä. Seuraavana päivänä oli kädet ihan paskana ja kahvikuppi ei meinannut pysyä käsissä eikä edes #1 mennyt kiinni.

Itse tein kun ekaa kertaa pari vk sitten koitin coc # 1 niin kummallakin kädellä 10 toistoa. Ensi kerralla tehdään coc kakkosella toivottavasti muutama! raportoin torstaina miten meni.

Olisi hienoa, jos kokeneemmat voisivat laittaa kootusti jonkinlaisen listan, missä vaiheessa kannattaa siirtyä järeämpään gripperiin.

Olen nyt harjoitellut treenien jälkeen tuolla Trainerilla, 3x20 menee molemmilla käsillä hieman reiluilla minuutin palautuksilla. Mikä jousi olisi järkevää hankkia, kun tuollaiset maratonsarjat eivät juuri innosta? Meneekö liian raskaaksi, jos tilaisi 1,5 tai 2?

Meneekö liian raskaaksi, jos tilaisi 1,5 tai 2?
Luultavasti. Mulla tulee trainerilla kans toi 20 (ei tosin välttämättä kolmea sarjaa), mutta #1:llä sitten päivästä riippuen (vain) 1-3 toistoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom