Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
6041032.jpg

Coc#3. KESÄLLÄ MENEE PERKELE KIINNI!!!!
Pakkiksen "henki"- nimimerkiltä ostettu kyseiset gripperit, en sitten tiedä minkäverran kerennyt hän tuota kolmosta veivata.
Eli ratioista ei ole tietoakaan.

Lähes joka päivä tulee puristeltua, kokeiltua minkä verran menee. Ehkä puol tuntia per päivä tulee grippereillä tahkottua.
Joka treenin jälkeen tuollaisella ns. stressipallolla puristelua ja käsissä pyörittelyä = ei oo mennyt sormet "tukkoon".
Kun nämä ostin, joku 3-4vko sitten niin CoC#2 meni hikiseen kiinni, se tosin ehkä voi mennä tekniikan piikkiin.

En mä sitä kolmosta kyllä kerennyt veivata:). Kakkosta ja kakspuolkkia sit senkin edestä.

Kakspuolikkaan yritän sulkea kesällä etusormella ja keskisormella.

Mankkua varmaan vois ruveta käyttämään. Mulla on kyllä aika kuivat kädet aina, eli ei sen puolesta kyllä ote luiskahtele että hikoaisivat...

Kakspuolikkaan yritän sulkea kesällä etusormella ja keskisormella.

Mankkua varmaan vois ruveta käyttämään. Mulla on kyllä aika kuivat kädet aina, eli ei sen puolesta kyllä ote luiskahtele että hikoaisivat...

Joo no mun oli ainakin pakko käyttää mankkua. En saa kakkosta kertaakaan kiinni ilman, mut mankun kanssa menee sen 5-10 kertaa aina (weak).

Coc#3. KESÄLLÄ MENEE PERKELE KIINNI!!!!
Pakkiksen "henki"- nimimerkiltä ostettu kyseiset gripperit, en sitten tiedä minkäverran kerennyt hän tuota kolmosta veivata.
Eli ratioista ei ole tietoakaan.

Koetas kattella rautakoura foorumit, siellä tsekkaillaan noita ratioita tai ainakin joskus tsekkailtiin. Luultavasti edelleen onnistuu. Tai sitten vertaat johonkin puristimeen joka on mitattu. Pitskun voimapuodissa vai mikä se nykyään on (ex metal gym)käynti kanssa valaisee asiaa, siellä kun on iso mahis että paikalla on joku joskus puristanu :)

ei sillä että nuo ratiot kiinnostaisi edes:D
Arvelin vaan että eikai tuo ole joku helvetin löysä,mutta eipä se ole kun kerta tyyppi jolta nuo ostin ei ole juuri koskenutkaan tuohon kolmoseen.

Ei sitte saanukaan enää liitettyä kuvia suoraan..

ELi linkkinä:
10qkiyu.jpg

ja

aw2dma.jpg

COC 1.5

Asettelematta ei mee edes tuo. ykkönen menee ihan suoriltaan. Kaikki muut joutuu asettelemaan että saa edes vähän hyötyä pikkurillistä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen puristellut aika paljon gripperi ns. väärinpäin eli jousipuoli alaspäin. Tämän luulisi vahvistavan noita kahta heikkoa sormea kun ne puristavat sitä ns. jäykempää puolta sieltä lähempää jousta.

Itse olen puristellut aika paljon gripperi ns. väärinpäin eli jousipuoli alaspäin. Tämän luulisi vahvistavan noita kahta heikkoa sormea kun ne puristavat sitä ns. jäykempää puolta sieltä lähempää jousta.

Samaa on tullu tehtyä. Tosiaan voimat loppuu välille 2,17 ja 2,43. 2,43 menee klemmarilla kyllä kiinni jostain 2 cm:stä mutta ei vapaalla tyylillä millään. Eihän se ole käden koon vika, mutta voin ainaki syyttää sitä ;)

2,17 menee useamminkin putkeen mutta tosiaan ei puristelemalla vaan aina pitää uusiks asettaa. Menisköhän 5-6 kertaa. Klemmarin jos laittaa johonki 2,5-3cm kohdille niin aika vaivatta menee useampi. Pitää kokeilla taas, jotenkin vaan loppui usko hommaan ja tympii hommata valtavaa gripperiarsenaalia.

^ kyllä ne juuri lyhyiltä ja paksulta näyttääkin (:

Mittasin kätösen samalla tavalla kun felix tuossa pätkässä, niin tuli 22cm, kun oikein pinnisti..
Markilla oli 27,5cm ilman venytystä.. On sillä hurja räpylä

ei sillä että nuo ratiot kiinnostaisi edes:D
Arvelin vaan että eikai tuo ole joku helvetin löysä,mutta eipä se ole kun kerta tyyppi jolta nuo ostin ei ole juuri koskenutkaan tuohon kolmoseen.
Eipä ole isoakaan merkitystä onko jousella "kilometrejä" takana paljon tai vähän(jos se on COC ta BB). Ne kestää käyttöä ihan asiallisesti.
Mulla on #2 joka on suljettu "tuhansia" kertoja, ja se on kyllä yhtä löysä kuin uutenakin, karhennukset on hiukan sileämmät kuin uutena.
Mutta jos olis vertailupohjaa, edes parin muun #3:n verran, niin niihin vertaamalla käsituntumalla voi jo hiukan tehdä johtopäätöksiä, mihin väliin se oman #3 asettuu.

Mittasinpa itekin tuon videon mukaisesti. 19cm.. ei hitto, naurattaa. Moni on kyllä vitsaillu että musta olis tullu loistava gynekologi, komppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom