Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikuttaako nuo gripperit (eli jos nyt lihasryhmää haetaan) niin forkkuihin? Ja voisiko niillä korvata forkkutreeniä esimerkiksi sairaana ollessa tai yleensäkin jos ei salilla niitä ehdi/jaksa tehdä?

mul on käytös kämppiksen gripperi. ehkä vähän pili-pali-kamaa. toimii kuitenkin. käytän gripperia saadakseni näppeihin voimaa. kiipeily <3

oon laiska enkä jaksa selata koko ketjua. hinta-laatusuhteeltaan hyvä perusgripperi?

mul on käytös kämppiksen gripperi. ehkä vähän pili-pali-kamaa. toimii kuitenkin. käytän gripperia saadakseni näppeihin voimaa. kiipeily <3

oon laiska enkä jaksa selata koko ketjua. hinta-laatusuhteeltaan hyvä perusgripperi?

Beef Builder Universe (1000 lbs pressure to close, .500" spring diameter) $54.50 on ihan suht hyvä gripperi ja edullinen laatuunsa nähden. Eikä tarvitse heti olla hommaamassa jäykempää....

Kaikki lähti 2007 vuoden Fitness Expossa. Voimalulavalta huudettiin että #3 korttisulku on kovempi juttu kuin 300kg penkkipunnerrus. Mulla oli just silloin rintalihas katkennut ja leikattu niin pikkaisen pisti toi huuto miettimään. Nyt jälkeenpäin miettien niin taitaa Kimmo olla oikeassa. Jos vertaa IronMindin sivuilta #3 sertijöitä vs 300kg punnertajia Metalin Acella ja Titanin uusilla paidoilla niin kyllä tuo serti on kovempi juttu.

Suomessa on suht monta kovaa puristusvoimailijaa. Viime SM 2 Tuukkasen Timo on todella kova. Johannes Suomela, Timo Lauttamus, Vuolletin veljekset sekä monta muuta nousevaa kykyä

Gripperit on vain yksi osa-alue. Pitää treenata monipuolisesti paljon muutakin. 3h otetreenissä gripperit vie 45-50min ja päälle täytyy jaksaa vetää tuplalevynostot, 2 HP, akseli, leka, RT ym....moni tekee vain yhtä tai kahta juttua ja miettii kun ei kehity. Samoin usean aloittelevan kaverin perusvoimataso on liian alhainen. Mun mielestä täytyy pystyä ainakin 230kg-250kg raakavetoon sekä yli 150kg raakapenkkiin jotta pystyy tekemään täysipainoista otetreeniä. Mun tavoitehan oli saada tän vuoden SM kisaan karsintalajiksi maastanosto Apollon Akselilla 300kg ja 8 eniten toistoja tehnyttä jatkoon. Tämä siksi että lavalle olisi saatu mukaan lisää väriä. Ei oikein porukka lämmennyt.
Mä olen nyt voittanut 2 kertaa putkeen Suomenmestaruuden ja enää ei tule Finnish Open SM kisoja. Harmi. Kaksi kertaa olen missannut rahanpuutteen sekä loukkaantumisen takia Arnold Classicin ja se vituttaa ihan simona. Nyt sain kutsun EM kisaan heinäkuun loppuun Espanjaan ja sinne yritän päästä.

Tämä tulee olemaan seuraava isompi juttu Suomen kamaralla. http://www.ironmind.com/ironmind/op...f_Grip_International_Strong_Hands_Series.html . Olen Suomen kilpailun organisaattori ja kilpailen myös itse kyseisessä kisassa. Lisää infoa tulee myöhemmin.

Ei mitään tuhoa muille puristelijoille. Oon kannustanut monta kaveria tähän touhuun ja antanut oppia miten hommat tehdään. Samoin kuten mua neuvottiin alussa....

En ole aina ollut vahva näpeistäni. Viittaan siihen että Coc#3 kanssa meni viikkkoja kunnes sain ekaa kertaa kiinni. Johannes Suomela sulki sen heti ja #3.5 meni kans kiinni pikku treenillä. Levynostoissa olen edelleen kovin koska pystyn nostamaan kaikki vaadittavat jutut sekä vasurilla että oikealla lukitukseen ( 20kg/25kg, 5x5kg 2 sormella, 5mm laatta ym ym ) Tuukkasen Timo nappasi yx kerta kylmiltään 20kg/25kg oikealla lukitukseen yhden meidän helvetinmoisen treenipäivän jälkeen. Se oli Timon eka kerta! :worship:
Aika hyvin kun ajattelee että Suomessa 20kg/25kg nostavia jätkiä on tasan kolme kaveria, minä, Heiskasen Matti ja nyt Timo

Luu kurkkuun! Samalla jatka!

onko porukka testannut reversenä puristella noita? Jousipuoli alaspäin. hieman raskaampaa kyllä kuin oikeinpäin olevan rutistaminen. Kakkosta en ihan saa vielä kiinni tolla tavalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko porukka testannut reversenä puristella noita? Jousipuoli alaspäin. hieman raskaampaa kyllä kuin oikeinpäin olevan rutistaminen. Kakkosta en ihan saa vielä kiinni tolla tavalla.
Olen testannut. Jostakin syystä mulla menee vasemmalla kädellä tuolla tavalla paremmin ku oikein päin..

Nyt on kyllä tullu pidettyä taukoa puristelusta, ei varmaan mene ykkönen kertaakaan kiinni nyt :D Eipä sillä, ei oo häävisti menny ikinä, kakkosta ei oo vielä mitään jakoa saada kiinni..

Kokeilin joskus, on kyllä vaikeampaa kuin normityylillä. En itekään saanu kakkosta ihan kiinni, kun normityylillä meni coc2.5 kiinni.

Ihan vaan piruuttani pistän tänne joltain forumilta (taisi olla David Hornen forum, mutta ei kuitenkaan Hornen tekemä ohjelma) poimimani treeniohjelman vulcan-gripperille, jota kokeilin hetken aikaa ja voisin taas pian kokeilla.

Eli ohjelmaan kuuluu treenaaminen joka päivä. Joka päivä (jaoteltuna päivän mittaan) 3 max. pitoa kahvat yhdessä. Kun menee minuutti putkeen, niin siirrytään seuraavalle tasolle. Lisäksi joka päivä pitäisi tehdä noin 30-50 inverted-sulkua täydellä liikeradalla (nämä voi jaotella esim. kympin sarjoihin ja pitää pienet tauot sarjojen välissä) 2 leveliä pienemmällä tasolla kuin millä pitoja tehdään.

Kokeilin tuota jotain muutaman viikon joka päivä ja taisin saada parhaimmillani pidettyä level8 minuutin kiinni. Ja kehitystä tuli nopeasti. Lopetin kun alkoi kädet tulla kipeäksi kun tein myös rannekääntöjä ja kävin kättä vääntämässä. On varmaan parempi tehdä tuota vain 3-4 päivänä viikossa, ei kädet tuosta pidemmän päälle muuten paljon tykkää.

Jos jotain kiinnostaa, niin siitä vaan kokeilemaan. Mutta en ota vastuuta ohjelman toimimisesta.

No senpä takia sanoinkin, että mielestäni kannattaa tehdä vain 3-4 kertaa viikossa:). Lisäksi lähteä ihan alimmasta tasosta liikkeelle vaikka se olisikin helppoa.

Mulla meni into täysin grippereihin. RB160 ~2,17 ratio ja coc 2 menee kiinni, mutta seuraava ei kirveelläkään ~2.43. Edistystä ei ole tapahtunut suuntaan eikä toiseen. Treenasin paljon tai vähemmän, ei mitää merkitystä. Mulla on myös jumalattoman pieni käsi, luultavasti se on yksi suuri este kehitykseen. Onko trendi edelleen sama, 3-4 treeniä viikossa? Olen kokeillut myös 6 treeniä viikossa ja kylmähoitoja. Olis kiva joskus sulkea toi 2.43

Enemmän innostuin sitten tuosta leuanvedosta ja siinäkin puristusvoimasta on vietävästi hyötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom