Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistähän tää lähtis halvimmalla? 45£ tuntuu olevan yleisin hinta, mutta saako jostain halvemmalla? Verkkokaupassa olis 45€, mut toimitusaika 2-4vkoa.

Onko teillä kaikilla mikki, että pitääkö semmonenkin hankkia ennen ku pääsee peleihin mukaan?:D

Mä ostin Verkkokaupasta sellasen Jabran perusmallin, joka makso 19,90. Ei oo kyllä mun mielestä mikään häävi laite mutta ajaa asiansa. Tosi vähän on kyllä itte tullu sitä käytettyä. Eipä eilen ainakaan kenelläkään Pakkislaisista ollu mikkiä käytössä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Helposti. Pitäs vaa saada kaikki linjoille samaan aikaan.

Täältä löytyy peli kanssa, vielä en ole edes kampanjaa läpi pelannut mutta voin tulla kokeilemaan netissä. Slapshot83 nimimerkki !

21.00 porukkaa paikalle ?

Dammit! Ei pysty... Akka ruikuttaa että pitää lehvaa ruveta kattelemaan. Huomenna sitten kun menee neito töihin... :) WAR Bitches!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootteko muuten sattunu kattomaan noita rank-tilastoja? Siel on mielenkiintosia juttuja.

Esim. sijalla 16: x2LJ3x
Kills: 15043
Deaths: 643
Ratio: 23,40
Streak: 420

Siis mitä!, 420 tappoa putkeen ilman kuolemaa... repikää nyt siitä jotain huumoria.

:D Joku ihan himo frägääjä :D

Ootteko muuten sattunu kattomaan noita rank-tilastoja? Siel on mielenkiintosia juttuja.

Esim. sijalla 16: x2LJ3x
Kills: 15043
Deaths: 643
Ratio: 23,40
Streak: 420

Siis mitä!, 420 tappoa putkeen ilman kuolemaa... repikää nyt siitä jotain huumoria.

Huomasin ton saman ja ihmettelin et mitvit! Ei tosta kyl huumoria voi repiä enää kun itse parhaimmillaan ollu jossain lähellä sijaa 300 000. Päivän kun jättää pelaamatta, niin putoo melkein 200 000 sijaa.

Yritän itse olla paikalla 21.00 aikoihin. Voi olla et menee hieman myöhemmäksi. Pitää odottaa et vaimo lopettaa tv:n katsomisen. Prkl, pitää käydä ostamassa toinen telkkari...

Estate ja woodlans = paskimmat mapit ikinä!

Oli kyllä hyviä matseja. Saa varmaan ikuisuuden taas pelata enne ku oppii tuntemaa noi mapit kunnolla. Lopussa kävi kyllä vituttamaa ku jotai 4vs3 matseja ni saatto välillä mennä parikii minuuttia ettei nähny ketää, sit ku näkyy punane piste tutkassa ni hirveellä kiireellä sinne :D

Oli kyllä hyviä matseja. Saa varmaan ikuisuuden taas pelata enne ku oppii tuntemaa noi mapit kunnolla. Lopussa kävi kyllä vituttamaa ku jotai 4vs3 matseja ni saatto välillä mennä parikii minuuttia ettei nähny ketää, sit ku näkyy punane piste tutkassa ni hirveellä kiireellä sinne :D

Niinpä. oli kyl hyvä ku meikä sai mikin toimii. Fuufaa !! Estate on just kova mappi. Mut on siel parempiiki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom