Call Of Duty: Modern Warfare 2 - PS3 ONLINE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Intouduin minäkin pelaamaan Hardcore team deathmatchia. Hienoo kun saa lippaallisella tiputettua enemmän kun yhen vihun :dance:
Ykösessä ei tuota tullut pelattua mutta nyt tahkottu.

Pelaattekos ihan partyissa vai miten?

Lisäilkää ninokoo jos peliseuralle tarvista. Pelailen yleensä loppuillasta/alkuyöstä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kaks kertaa on tullu nuke ku oon pelannu.. kerran oman tiimin ja kerran vastustajan..

Ja itellä oli nuke lähellä team deathmatchissa.. mut se kaatu sitte siihen ku pari tappoa ois tarvinnu ja kirmasin hirveetä munaravia väljemmille vesille ni yks kulma jäi kattomatta ja pum. voi että sitä fiilistä :curs:

Hahaa, tulihan se nuke sieltä:dance2: Ja vielä ihan ilman mitään snipuja. 24-0 (oli hardline käytössä), Pave low - Chopper gunner - Nuke kombolla mentiin. Fiilis oli kyllä aika jees kun lähtölaskenta alkoi:rock:

Harmittavan paljon viimeaikoina törmännyt tälläiseen käytökseen taistelukentillä. Kaverukset pelaavat vastakkain jotain iso kenttää kuten derail yms. Toisella on tactical insertion ja menevät johonkin syrjäiseen nurkkaan ja sitten toinen alkaa lahtaamaan sitä toista. Toistavat sitä niin kauan että toinen saa nuken. Pari kertaa todistanut tätä. Nykyään kun spottaan tälläistä käytöstä käyn piipahtamassa lahtaus bileissä. Näkyy poistuvan porukka nopeeta pelistä sen jälkeen...

ei jumalauta mitä paskaa toi HC TDM.. vituttaa niin saatanan paljon. koko peli sitä että kaikki vaan istuu paikoillaan.. ykski tiimiläinen piti sniperilla yhtä samaa ikkunaa koko 10min samassa paikassa.. sit yks vihu tappo mut jostain nurkasta ja unohin sen sitte.. satuin sinne uudestaan ni siellä se taas kykkii samassa kulmassa ja tilastot jotain 5/0.. ihan käsittämätöntä skeidaa.

ei jumalauta mitä paskaa toi HC TDM.. vituttaa niin saatanan paljon. koko peli sitä että kaikki vaan istuu paikoillaan..

Toi on ihan surkein pelimuoto. Porukka ei liiku _mihinkään_ vaan kyykkii siinä omassa 2x2m nurkassaan. Parhaat pelimuodot omaan makuun: HC S&D, Domination, normi S&D ja Demolition.

Mutta kyllä tässä codissa on camppereita enemmän kuin aikaisemmissa. HBS ja muut lelut ovat lisänneet ihan selvästi noiden määrää

Istujia kyllä aina löytyy, mutta useimmissa kentissä on päästy selkään niin loppuu se istuminen :pano:

Pitänee tutustua näihin muihinkin pelimuotoihin tarkemmin. Lähinnä tullu harjoteltua tappamista TDM:issä ja jonkin verran dominationia.

Rankkihan on itselläni vasta 40.

OMG eilen näin ekan kerran nuken. Äsken oli estatessa kolmesta taposta kiinni että oisin saanu. Barretista loppu panokset ja piti tyytyä puukkoon. YhYYY

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä on koko päivä silitelty verhoja + vähän ommeltukki ja nyt aattelin palata vähän tyttömäisempii hommii, eli hakkaa codia:pano:

eli ilmeisesti muilla tuo toimii ? mulla sitten joku oma yhteys ongelma ?

Mulla ei toimi koskaan moitteettomasti. Aina saa vatkaa puol tuntii et pääsen pelaa. Oikeesti AINA. Oon nii vitun kyllästyny tähän. Taitaa johtua modeemista. EMT.

mulla toi latas jonku päivityksen, pääsin pelaa ehkä 5 - 10 min, sit tuli että 8002a548 sinut on kirjattu ulos ps networkista...sil pääsee nettiin kyl ja täl tietsikal pääsee nettii mut ei mee sinne networkkii ? päivityksen vika ? en varmasti alusta koko vehjettä ja alota kaikkea alusta...:itku:

mulla toi latas jonku päivityksen, pääsin pelaa ehkä 5 - 10 min, sit tuli että 8002a548 sinut on kirjattu ulos ps networkista...sil pääsee nettiin kyl ja täl tietsikal pääsee nettii mut ei mee sinne networkkii ? päivityksen vika ? en varmasti alusta koko vehjettä ja alota kaikkea alusta...:itku:
Mulla pleikkari tekee päivittäin semmosta, että ei kirjaudu sisään vaan ilmoittaa jonku dns-virhe systeemin. Modeemin uudestaan käynnistäminen auttaa. Mutta silloin kun pääsee onlineen, niin pelaa aika moitteettomasti.

Voi vittu. En oo viittiny ottaa ittelleni nukea, ku ajattelin ettei sitä pääse kuiteskaan koskaan käyttämään. No nyt tuli 40 streak, lopputulos tdm:ssä 41-1.:D

Pientä kämppimistä ehkä, mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä.:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom