MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oli perkele pakko alkaa pelamaan toista kertaa putkeen läpi kun niin makoisalta nuo tehtävät tuntuu, sniper-hommat aivan mahtavia!
:5:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jessöör, olipas tosiaankin helvetin hyvä peli. Vedin putkeen läpi kolmella röökitauolla höystettynä. Suosittelen kaikille.

Graffat oli mielettömän realistiset, etenkin vesi lammikoissa. Visuaalisesti mahtavin kenttä oli ehdottomasti aavekaupunkikenttä, jossa snaipattiin menemään. Kannattaa nautiskella siitä kentästä ja ziigailla maisemia. Myös kannattaa zekata miten se toinen snaipperi liikkuu, miten onkin saatu niin realistiset liikkeet. Todella kova peli!

Missä missä MISSÄ on mun CoD4??? :curs:

PS3 kiillotettu, maiharit plankattu mutta peliä prkl ei näy missään vaikka tilattu on jo päiviä sitten. Argh. War, it´s faantaaastic!

Missä missä MISSÄ on mun CoD4??? :curs:

PS3 kiillotettu, maiharit plankattu mutta peliä prkl ei näy missään vaikka tilattu on jo päiviä sitten. Argh.

En tiiä muista peliä myyvistä tahoista, mut ainaki meille tota PS3-versiota on tulossa vasta loppuviikosta.

Tämä on varmasti aivan tykki peli:rock: mutta kysymys kuuluu kummalle konsolille? pleikalle vai äxälle? Nettipelaaminen on varmaan tämänkin codin suola joten se ratkaisee. pleikkarilla en oo pahemmin pelannu onlines joten onko varmempi ratkaisu ostaa boxille?
muut joilla molemmat konsolit,kumpaan päädyitte?
ps.joko on kovat väännöt verkossa? suomiporukkaa?

On kyllä ihan vitun hyvä peli. Tuli just vedettyy läpi. Semmone hieno elokuva fiilis koko ajan päällä: Musiikki, grafiikka jne. :5:

Zone-sarja -42%
Multa löytyy tää PC:ltä ja jumalauta, että oon ihastunu tohon Multiplayer osioon.
Huhhu seon siistiä :D
HOOKED!!!

Tätähän on odotettu. En tosin suostu asentamaan ennenkuin se 8800 GT löytyy koneesta. Prkl viiveet. Kontti suomeen sieltä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
viikonloppuna hommasin (puuceelle) ja VASTA eilen aloin pelailemaan, hieno on kun mikä !!, multiplayer mapit sais olla isompia.
raskas pelihän on, mulla on normal graffoilla, mutta siltikin hienon näkönen, voin vain kuvitella kun olis kova dx10 ohjain ....

Tämä on varmasti aivan tykki peli:rock: mutta kysymys kuuluu kummalle konsolille? pleikalle vai äxälle? Nettipelaaminen on varmaan tämänkin codin suola joten se ratkaisee. pleikkarilla en oo pahemmin pelannu onlines joten onko varmempi ratkaisu ostaa boxille?
muut joilla molemmat konsolit,kumpaan päädyitte?
ps.joko on kovat väännöt verkossa? suomiporukkaa?

Eiköhän boxin liveominaisuudet eri tasolla tällä hetkellä pleikkaan verrattuna. (Lähde, viimeisin mikrobitti :D)
PS3 miehet voi antaa omat kommenttinsa..

42,00 eskoa postitettuna. Saan tuosta vaihdossa 30-35 euroa. On muuten tuossa laukussa nyt ja olen Kampissa kahvilla, eli jos joku haluaa tuon ostaa, niin viestiä vain, niin treffataan.

Mä voin maksaa 42e sis.pk. Jos ei joku ilmaannu sieltä kahvilasta sitä hakemaan.

Tunnin tätä nyt tahkonu, ihan siistiltä vaikuttaa. Onhan tuo tatilla tähtääminen yhtä kätevää kun varpailla runkkaaminen, mutta siihen on vaan totuttava. :D

Grafiikka ja äänet :rock:

OT: Laita Mike ihmeessä kommenttia Assassins Creedistä jos sen saat tänään(?) Ite koitin kysellä Gamestopista mutta ei suostunut antamaan vaan huomenna pitänee käydä hakee.. Nyt pelattavana CoD4 ja tänään ilmestynyt Ratchet. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom