Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äijä on vähä vetänyt. Sulla on ratio melkeen 4, eli ihan helvetin hyvin.
Noi k/d ratiot on vähän mitä on. Kyllähän k/d ration saa taivaisiin pelaamalla esim Dominationia niin, ettei koskaan valtaa lippua vaan ryskii porukkaa selkään jostain piilosta.
Sama juttu vitosessa WAR pelimuodossa on "helppo" saada joku 30:5 rundi pysymällä kauempana lipusta ja keräämällä tappoja pelkästään.
Moisia pelaajia en vaan kovasti arvosta.
Ite pelaan silleen, että juoksen PM90 kanssa pitkin karttaa ja ammun/puukotan porukkaa. Niin olen aina pelannut, jotenkin viihdyttävämpää olla koko ajan liikkeessä ja ampua. Ihan hyviä eriä saanut näin pelattua.
Ootko hyväkin heilumaan sen snaipperin kanssa? Millä snaipperilla pelailet? Barretilla?
Onko muuten PC versiossa samanlailla kuin Ps3:ssa että kun saa vaikkapa 25/75/150 pääosumaa niin saa jonkun uuden värin aseeseen? Itse sain suoritettua Barretilla tuon 150 pääosumaa ja sen jälkeen lopetin snaipperin kanssa heilumisen, oli sen verran hermoja syövää touhua.
Yritin tuossa pelata Far Cry 2:sta verkossa, mutta ei niin minkäänlaista jakoa CoD4:n verkkopeliä vastaan, että lopetin pelaamisen parin peli kerran jälkeen. Vitutti kun joutui kranaatinheittimellä ampua vihollista 3kertaa ennen kuin tämä kuoli.
Meni vähän OT:ksi tämä loppu katsaus :D
Mun lempiase oli pitkään M4, sitten pelasin loppuajan pelkästään AK-47:lla. Snipuista munakkain oli mielestäni M40A3, mmmmmh!
Ei vaan tuo M40A3:n mopoteho houkuttele, kun vaihtoehtona on myös R700 jolla tapetaan aina laakista.
M40 tappaa aina laakista HC-puolella. Normipuolta ei edes viitti pelata, etenkään snipulla.