MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En oo kyllä vielä yhtähyviä argumentteja täällä nähny!

Millanenha sekasikiö sitä oon ku löytyy boxi, ps2 JA tietokone?

En oo kyllä vielä yhtähyviä argumentteja täällä nähny!

Millanenha sekasikiö sitä oon ku löytyy boxi, ps2 JA tietokone?

vastaava kuin minä, mulla X360,PS3 ja tietokone. Eipähän lopu pelaamisen suhteen vaihtoehdot kesken :D

Joopa joo taas.
Itse ostin boksin, kahden pleikkarin jälkeen, pidän enemmän ohjaimesta. Ja ps3 on myös aivan loistava, en näe miksi sitä pitää haukkua.
Ei se omaa munaa kasvata kun haukkuu muiden munaa lyhyeksi.

mikäs niissä bokseissa yleensäkin on kun kaikilla hajoavat?
onko siitä jokin parempi/uudempi malli joka olevinaan kestävämpi?

mikäs niissä bokseissa yleensäkin on kun kaikilla hajoavat?
onko siitä jokin parempi/uudempi malli joka olevinaan kestävämpi?

Alkuperäisessä mallissa oli puutteita käytettyjen materiaalien kanssa (juotokset pettivät ja emolevy vääntyi lämmön takia => boksi remonttiin), ja myös suunnittelupuolella olisi tiettävästi ollut korjaamista, huono ilmanvaihto edesauttoi huomattavasti tuota aiemman ongelman esiintymistä.

Alunperin ilmeisesti rahaa säästääkseen Microsoft teki ratkaisunsa, ja pihistely on tähän mennessä maksanut heille jo reippaasti yli miljardin dollareina, mutta sehän nyt on tietty taskurahoja vaan MS:n lompakolle. :D

Nyttenhän MS on siirtynyt prossun osalta uuteen tekniikkaan (ei käy niin kuumana) ja uusinut 360:n sisälmyksiä muutenkin viileämmäksi, ja kaikissa nyt uusina myytävissä on käytössä nuo parannukset. Itsellä ja veljellä on ollut yhteisessä käytössä tuo 'paranneltu' malli jo puolisen vuotta ja hyvin on pelittänyt kovallakin käytöllä (tietysti se nyt posahtaa ihan vaan vittuillakseen kun pääsin kehumaan).

Tietty pitää huomioida että osan näistä hajoamisista on käyttäjät aiheuttaneet ihan itse: optimaalinen sijoitusratkaisu 360:lle on vaakatasossa (ei kuitenkaan lattiatasolla) ja runsaasti tyhjää ympärillä, jotta ilma pääsee tehokkaasti vaihtumaan. Jos koneen tunkee johonkin pieneen väliin, siinä ei voi muuta syyttää kuin itseään jos ja kun loota leviää.

Tuskaa olla töissä kun kauheet vieroitusoireet päällä COD4:n nettipelistä. Salille suoraan töistä sit sen jälkee kovaa pelaamista verkossa :D

Tuskaa olla töissä kun kauheet vieroitusoireet päällä COD4:n nettipelistä. Salille suoraan töistä sit sen jälkee kovaa pelaamista verkossa :D

Itehän myin juuri tuon takia codin pois. Mutta cod 5 tulee, niin en ostakaa enää live aikaa :) nettipeli se on mikä koukuttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
COD4 haisee, ainoa oikea on Cod UO, IMO.:rock:

Ja nimenomaan pc:llä. Konsoleilla pelaillaan autopelejä eikä fps-pelejä.;)

Kyl se COD4 on iha hyvä PS3:lla. Eikä jaksa alkaa vääntää aiheesta pc vs konsolit. Ketä se loppu vaihees kiinnostaa, kunhan peli kulkee ja on hauskaa? :dance:

Kyl se COD4 on iha hyvä PS3:lla. Eikä jaksa alkaa vääntää aiheesta pc vs konsolit. Ketä se loppu vaihees kiinnostaa, kunhan peli kulkee ja on hauskaa? :dance:

Näinhän se on. Mulla oli muutama viikko PS3:n ja ei napannut. Pennut hakkaa PS2:sta ja ite joskus pc:llä mitä jaksaa. Makuasioista ei voi kiistellä. :D

Ehkä paras peli ikinä. Tai ainakin itseä ei ole mikään koukuttanut näin pahasti vielä kertaakaan:D Itse tulee weeceellä pelattua ja vähän on jäänyt kaivelemaan että olisi tuon voinut pleikkarille ostaa sittenkin kun kuulema saa hiiri+näppis yhdistelmän siihenkin pelittämään ihan hyvin, mutta menee se tosta 22'' näytöltäkin ihan jees.

Yksinpelin jaksoi kerran väkisin tahkota läpi eikä kyllä tee enää mieli kertaakaan kokeilla sen verta typerä putkijuoksu vielä kun vihuja ilmestyy koko ajan uusia jos ei koko aikaa ole rynnimässä eteen päin :curs: mutta multipläyeri toimii kyllä loistavasti varsinkin kun pelaa HC-modella niin ei tarvitse tyhjentää puolta lipasta joka vastaan tulijaan :thumbs:

Iltasin kun sulkee silmät eteen avautuu COD4 taistelukenttä, huh. Saattaa olla terapiasessiot tiedossa.[/IMG]

Tuo on ilkeää just. Lopetat illalla pelaamise ja käyt nukkumaan. Sitten pelaat unissasi jotain kenttää ja liikut siellä. Monesti herää yölläkin mielessä pelaamaan.:D

Tuo on ilkeää just. Lopetat illalla pelaamise ja käyt nukkumaan. Sitten pelaat unissasi jotain kenttää ja liikut siellä. Monesti herää yölläkin mielessä pelaamaan.:D

Joo, tää on ihan tuttua mulle. Emäntäkin sanoi jo aikoja sitten, että taistelin useinkin yöllä ja pahimmassa tapauksessa vielä puhuin unissani saksaa :hyvä:

Se on kun rintamalta palaa sodan jälkeen kotiin, niin ei pysty palautumaan enää normaaliin elämään, kun kokenut sodan järkyttävät traumat.:D

Ps. GRANATA!

Zone-sarja -42%
Näyttää vähä siltä et parhaimmat pelaajat on siirtyny pelaamaan CoD 5 tai muuten lopetellu. 12 pelaajast yleensä joku 10 ei oo kerenny viel ees ekalle prestige-tasolle. Pystyy välillä tekemään iha mitä haluaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom