MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko muuten PC versiossa samanlailla kuin Ps3:ssa että kun saa vaikkapa 25/75/150 pääosumaa niin saa jonkun uuden värin aseeseen? Itse sain suoritettua Barretilla tuon 150 pääosumaa ja sen jälkeen lopetin snaipperin kanssa heilumisen, oli sen verran hermoja syövää touhua.
Kyllä. Ja kun saa kaikilla snipuilla ton 150 headshottia niin saa kultaisen dragunovin. Sama juttu kaikilla aseilla, snipuilla toi vaan on helpoin saada.

Liitteet

• cod4.webp
    cod4.webp
    29,6 KB · Katsottu: 251
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meinaskos PS3 miehet nyt tänää illal pelata porukalla? Voisin itekkii liittyy porukkaa, vaikka oonki ilmeisesti aika alottelija muihin verrattuna:D. Pelaakos Biroo samalla nickillä? voisin lisäillä

Zone-sarja -42%
En eilen päässy pelailee ku joutu olee tyttöystävän kanssa, mut tänään duunin jälkeen pääsee taas vähän taistelemaan.

Mä pelasin melkein vuoden ihan älyttömästi 4:sta, mutta nyt CoD5:n jälkeen on molemmat jääneet hieman taka-alalle. Pitänee kaivaa toi nelonen taas esiin että pääsee räiskimään. Oon käytännossä aina snipu kultaisella Dragunovilla (tosin en oo ihan varma, vetäisinkö just presigeltä ylöspäin, ennen kuin siirryin tohon vitoseen) Vitosessa oon kanssa snipu, mutta en oo vielä saanu sitä kunnon kivääriä siinä, eli perus bolt-actionilla ammuskelen. Ground war:ia normipuolella oon yleensä molemmissa pelaillu, noissa on eniten ammuttavaa :D

PS3:lla pelaan ja frendeihin voi lisätä nickin jjanus

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mikä on kun cod aina välillä lataa servut, mut useimmin se jää oottaa responssii master serveriltä.... onks asetukset vituillaan vai hä? muuten mikä siinä on kun langaton netti kusee vai onko siinä syy? siis kuitenkin muuten aina toiimii hyvin ja nopeesti salkkaritki katkoitta lataillu..

e: ja miks ainakun oon pääsemäs serverille niin se synkronosoi asetuksii niin vitun pitkää ja sittenkun se ''waiting for other players'' niin johan kusee connectioni timed out... parikertaa oon päässy pelittää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom