MULTI Call of duty 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
[P] tagilla pelaileekin jo vanha battlefield 2 porukka CoDia jos satutte näkemään. Ircistä tavottaa myös #pakkosiat @ quakenet. Peecee miehiä ollaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvät geimit oli HUC- !:thumbs:
Vähäse oli kyl suorituspaineit meitsillä :D
Joo kovat oli paineet täälläkin, eikä nyt kyllä kovin hyvin mennykkää :D. Muuten hyvät pelit kyllä, mut server connection timed outtia tuli mulle ainakin turhan usein tiedä sit mistä johtuu.

Joo kovat oli paineet täälläkin, eikä nyt kyllä kovin hyvin mennykkää :D. Muuten hyvät pelit kyllä, mut server connection timed outtia tuli mulle ainakin turhan usein tiedä sit mistä johtuu.
Joo toi nettipeli on ollu pari päivää vähä huonos hapes, pelit ei ala ja sit ku alkaa ei oo mitää connectionii ja sit kaatuu. No, kaipa se tost taas korjaantuu.

Miten olisi tänään pikkuset gamet? Ite pääsen pelailemaan tossa 17.30 ja pystyn pelailemaan pari tuntia. Muita mukaan?

Onko perustettu jo oma klaani?

Tuli tänään kyllä jo pari tuntia pelattua, mut kyllähä sitä viel muutaman tunnin lisää vois pelata :D eli 17.30 pleikkarin ääressä. Eipä vissiin oo mitää klaania perustettu

Perustetaan vaikka vaan klaani nimeltä P. Sä saat sit heittää ne kaikki party invitet, kun ite oon niin poropeukalo etten osaa :D

Zone-sarja -42%
Kavereilla oli joululanit, missä hakkasivat cod4:sta ja tulihan tuota itsekin testattua. Nyt on valumassa Steamin alennusmyynnistä ja ilta tulee varmasti menemään sen parissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PC-pelaajille tiedoksi että kannattaa pelata noita Pro/pam-modi servuja mielummin. Siellä pystyy valita aika yksinkertasesti tiettyjä aseita eikä perkkejä ollenkaan. Servut ovat periaatteessa matsiasetuksissa. Pelaaminen on paljon hauskempaa ja haastavampaa. Ei pysty kalastaa helppoja tappoja kolmella granaatilla tai asetella miinoja maihin..periaatteessa voi vain käyttää aseita. Ei oo vitutusaste niin korkee.

Tuossa on lista servuista: http://nigouns.free.fr/pam4/
Suurin osa noista on vielä pystyssä.

Joo kyllä mäkin oon mukana. Lähenkin samantien pelailemaan ettei sit huomenna käy yhtä huonosti ku eile:D Biroo hirvee tappokone ja kokoaja käressä ja meitsi jollai 2-2-10 statseil tiimin huonoin:nolo:

HUC-: Noh noh, emmä sentään mikään tappokone ollut :D Meni kyl eilen tosi huonosti kun yhdessäkään erässä ei ollut yli 30tappoa.

Hengn: Käyn heittää tytön kentälle, et pääsen pelailee varmaan aikasintaan joskus vähän ennen kymmentä.

Laitelkaa sitten klan tagiksi se P-kirjain, niin kaikki tietää että ollaan samaa tappaja porukkaa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom