CAGE Vol.15 Powered by Reezig

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OlliH
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anton pisteillä
Huh, mahtavaa. Kiitoksia Mikelle päivityksistä. Jossain vaiheessa jos joku jaksaisi laittaa pientä reportaasia matseista, erityisesti pääottelusta. Oliko kuinka tasaista vääntöä?

Ps. Vaikka pääosin kannattaa tietysti hakea ulkomaisia vastustajia, niin kyllä maistuisi Kuivanen-Puhakka Cagen tittelimatsissa tulevaisuudessa.

Antonin matsi oli kohtuu tasainen, vaikkakin Anton kyllä oli parempi kuten pisteetkin kertoivat. Pisteli pystyssä hyviä pommeja ja esti alasviennit hyvin. Hieman tylsä matsi, joka sitten lopussa sai yleisön jo huutamaan kun Anton alkoi pommittamaan. On se vain kova jätkä!

Cage 15 kuvat online. 193 kuvaa tällä kertaa galleriaan.

D3X_3641.jpg

Moikka, olin eilen "uutena" kuvaajana ensimmäistä kertaa Baronalla :).

En tiedä lukeeko ne kaksi kuvaaja jotka olivat eilen siinä "häkin" vieressä kuvailemassa, itse olin oikeastaan aika loppu vaiheessa myös siinä.
Olis ihan kiva nähdä materiaalia heiltä niin tietää onko oma matsku mistään kotoisin :DD.

Ihan mielenkiintoinen kuvaus aihe, tarkennuksena että aikaisemmin en ole käynyt vastaavissa tapahtumissa.

Muutenkin lajina aika huisi! :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moikka, olin eilen "uutena" kuvaajana ensimmäistä kertaa Baronalla :).

En tiedä lukeeko ne kaksi kuvaaja jotka olivat eilen siinä "häkin" vieressä kuvailemassa, itse olin oikeastaan aika loppu vaiheessa myös siinä.
Olis ihan kiva nähdä materiaalia heiltä niin tietää onko oma matsku mistään kotoisin :DD.

Ihan mielenkiintoinen kuvaus aihe, tarkennuksena että aikaisemmin en ole käynyt vastaavissa tapahtumissa.

Muutenkin lajina aika huisi! :).
Siellähän ne meikän kuvat galleriassa ovat, toinen kuvaaja oli Petri Mast. Ollaan aina noissa karkeloissa, FF ja Cage. Pysy alhaalla jatkossa, sieltä jo yleisöstä joku huuteli että kuvaaja alas. Eli niittaat itsesi samaan mestaan ja jäät siihen sitten kuvaamaan.

Siellähän ne meikän kuvat galleriassa ovat, toinen kuvaaja oli Petri Mast. Ollaan aina noissa karkeloissa, FF ja Cage. Pysy alhaalla jatkossa, sieltä jo yleisöstä joku huuteli että kuvaaja alas. Eli niittaat itsesi samaan mestaan ja jäät siihen sitten kuvaamaan.

Aah, oolrait.
Joo pakko myöntää että välillä kyllä hävetti itseäkin että nyt jäi joltain jotain näkemättä kun piti käydä välillä repulla, anteeksi vaan.

Mulla oli kalustona eilen: canonin 70-200 IS USM F2,8L II - Canonin 24mm F1,4L - ja Canonin 300mm IS USM F2,8L ja runkona 5D II niin en nyt oikein vielä vakuuttunut mikä olis "THE" putki tuommoiseen kuvaamiseen paras valinta. Tolla kolmesatasella oli ihan kiva kuvailla kaukaa mutta aina melkein oli jonkun pää tai käsi just sopivasti edessä :(, toki muutama ihan hyväkin osuma tuli.

Ok, no sitä mä vähän kattelinkin että sulla oli toi putki kiinni. Hehe, tai siis otin susta yhden kuvan kaukaa teleputkella ja zoomailin kameran näytöllä :D :D.

Laitan tänne linkin kuviin kunhan käyn vielä loputkin läpi.

Plussat ja miinukset:
+ Ottelut oli pääasiassa hyviä.
+ Kuivaselle kova päänahka.
+ Espoon Puhakka ja Salovaara ovat molemmat todella hyviä
+ Rehtorin kulmatyöskentely kävisi opetusmateriaalista kulmamiehille

- Liian vähän jengiä. Verottiko vappu vai mikä maksaa?
- Liian pitkä tauko
- DJ shown ääni särki välillä pahasti
- Tuomaritoiminta oli melko passiivista. Wall n Stall toistui jatkuvasti ja siihen puututtiin liian myöhään ja liian harvoin.

Anttonin voitto lämmittää sydäntä, toivotaan että pääsee näyttämään taitonsa rahaympyröihin!

Mikeltä jälleen galleria täynnä hyviä kuvia ja Nortilta hyvä sepustus päälle!

Jäätävän kokonen ukko toi Puhakka sarjaansa. Voimataso kohillaan. Antton ja Puhakka on kyllä siinä vaiheessa, että voisi kaatua todella kovia. Niinimäki, Kuivanen, Puhakka, Vänttinen. Kyllä joku jannuista kohta jonnekin isoihin karkeloihin pääsee.

Suositut

Back
Ylös Bottom