Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh, mahtavaa. Kiitoksia Mikelle päivityksistä. Jossain vaiheessa jos joku jaksaisi laittaa pientä reportaasia matseista, erityisesti pääottelusta. Oliko kuinka tasaista vääntöä?Anton pisteillä
Siellähän ne meikän kuvat galleriassa ovat, toinen kuvaaja oli Petri Mast. Ollaan aina noissa karkeloissa, FF ja Cage. Pysy alhaalla jatkossa, sieltä jo yleisöstä joku huuteli että kuvaaja alas. Eli niittaat itsesi samaan mestaan ja jäät siihen sitten kuvaamaan.Moikka, olin eilen "uutena" kuvaajana ensimmäistä kertaa Baronalla .
En tiedä lukeeko ne kaksi kuvaaja jotka olivat eilen siinä "häkin" vieressä kuvailemassa, itse olin oikeastaan aika loppu vaiheessa myös siinä.
Olis ihan kiva nähdä materiaalia heiltä niin tietää onko oma matsku mistään kotoisin :DD.
Ihan mielenkiintoinen kuvaus aihe, tarkennuksena että aikaisemmin en ole käynyt vastaavissa tapahtumissa.
Muutenkin lajina aika huisi! .
Siellähän ne meikän kuvat galleriassa ovat, toinen kuvaaja oli Petri Mast. Ollaan aina noissa karkeloissa, FF ja Cage. Pysy alhaalla jatkossa, sieltä jo yleisöstä joku huuteli että kuvaaja alas. Eli niittaat itsesi samaan mestaan ja jäät siihen sitten kuvaamaan.