Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä nuo tappiollisen recordin ja ammattilaiskehissä pienen kokemuksen omaavat treenaavat samaan tahtiin kuin kokeneemmat ja kovemmat, eivätkä varmaan tän takia kerkee hirveästi normiduunia tekemään. Noiden lipputulojen budjetti on oltava sitä mitä on, jotta tämän kaltainen organisaatio voi kasvaa suunnitelmien mukaan ja tämän johdosta myös ottelijat saavat lisää kokemusta ja pääsevät hiomaan recordejaan.
Näitä tapahtumia kuitenkin luultavasti suunnitellaan pidemmälle kuin yksi tapahtuma kerralla, joten jos lippujen hinnat olisivat pienet niin olisivat myös tulevat tapahtumat pieniä. Vapaaottelun suosiota kuitenkin pyritään kokoajan edistämään ja fanien tuki (myös rahallinen) on tässä varmasti yksi suurimpia tekijöitä.
Asenteenne ovat ymmärrettäviä ja yleisiä uusille faneille, jotka eivät voi saada tarpeekseen vaparista oli ottelijoiden taso mikä tahansa. Itse olen aktiivisesti tukenut pääkaupunkiseudun livetapahtumia vuodesta 2004 lähtien, mutta lajia koskevan ymmärtämykseni kasvaessa, halu lähteä seuraamaan heikkotasoisia kortteja on laskenut. Fight Festival on tehnyt uskomatonta työtä tuodessaan Suomeen eurooppalaisia huippuottelijoita ja UFC-veteraaneja, mutta ikävä kyllä Cage ei ole pysynyt mukana vauhdissa. Ensimmäisestä Cage tapahtumasta on melkein 7 vuotta aikaa, Töölön Kisahallista ja Helsingin Urheilutalosta ollaan siirrytty Barona areenalle ja lippujen hinnat ovat kasvaneet, mutta otteluiden taso on täysin sama (tai jopa heikompi) kun se suhteutetaan vapaaottelun kasvuun ja kehitykseen. Seitsemän vuotta sitten olin valmis maksamaan lajin ja eri organisaatioiden tukemisesta, mutta tukeni tätä organisaatiota kohtaan on loppunut, sillä se ei ole pystynyt vastaamaan odotuksiini sisällöllisestä kehityksestä.Naulan kantaan! Ihan käsittämätöntä valitusta jostain 40e lipusta. Itse olisin valmis maksamaan vaikka satasen, ihan vaan lajin tukemiseksi Suomessa.
Seitsemän vuotta sitten olin valmis maksamaan lajin ja eri organisaatioiden tukemisesta, mutta tukeni tätä organisaatiota kohtaan on loppunut, sillä se ei ole pystynyt vastaamaan odotuksiini sisällöllisestä kehityksestä.
Tämä viesti on tarkoitettu rakentavaksi kritiikiksi, joten toivottavasti ette pahastu.
Hui saatana miten iso kasa aa! Kyllä on otteluiden taso mennyt huomattavasti eteenpäin Suomessa. Tänä päivänä aloittelevat ammattilaiset ovat pätevämpiä kuin esim 5 vuotta sitten aloittelevat. Ja muutaman vuoden takaiset aloittelevat ammattilaiset, Kuivanen, Niinimäki ja pojat taas on kehittynyt ja paljon.
Hui saatana miten iso kasa aa! Kyllä on otteluiden taso mennyt huomattavasti eteenpäin Suomessa. Tänä päivänä aloittelevat ammattilaiset ovat pätevämpiä kuin esim 5 vuotta sitten aloittelevat. Ja muutaman vuoden takaiset aloittelevat ammattilaiset, Kuivanen, Niinimäki ja pojat taas on kehittynyt ja paljon.
Katja Kalliokosken vastustajaksi tulee värikkäiden vaiheiden jälkeen Ekaterina Tarnavskaja.