Ettei nyt sekaisin mene, niin olit galleriaan zoomaillut Petriä 24-70 putkellansa. Mulla on Nikoni.tai siis otin susta yhden kuvan kaukaa teleputkella ja zoomailin kameran näytöllä :D :D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei nyt sekaisin mene, niin olit galleriaan zoomaillut Petriä 24-70 putkellansa. Mulla on Nikoni.tai siis otin susta yhden kuvan kaukaa teleputkella ja zoomailin kameran näytöllä :D :D.
Ettei nyt sekaisin mene, niin olit galleriaan zoomaillut Petriä 24-70 putkellansa. Mulla on Nikoni.
Jäi vähän ihmetyttämään miksi Kuivanen ei halunnut ottaa TKO-voittoa. Lopussa olisi vaan lyöny 5 sekuntia putkeen kun toinen makoili maassa ja tuomari olisi 100-varmasti keskeyttänyt yleisön huutaessa.
...Summa summarum, Vänttinen ja Kuivanen ovat nyt molemmat erittäin hyvässä lennossa. Kyllä jomman kumman tai molempien odottaisi pääsevän suurempiin kehiin jo vuoden loppuun mennessä.
Vaikka ollaan kuinka hyviä ottelijoita tahansa, niin ei sinne noin vain mennä. Jos kerrot esim. DW:lle nimen Marcus Vänttinen tai Anton Kuivanen, hän tuskin tietää kuka helvetti on kyseessä. Pitää osata markkinoida.Kyllä jomman kumman tai molempien odottaisi pääsevän suurempiin kehiin jo vuoden loppuun mennessä.
Ei ehkä vielä ihan lähitulevaisuudessa, mutta esim. Bellator vois olla sopiva työnantaja jossain vaiheessa. Niiden prelirosterista voisi kuvitella löytyvän sopivaa päänahkaa jommalle kummalle. Kuivasta ei ihan vielä Alvarezille uskalla kuitenkaan syöttää :D.
Vaikka ollaan kuinka hyviä ottelijoita tahansa, niin ei sinne noin vain mennä. Jos kerrot esim. DW:lle nimen Marcus Vänttinen tai Anton Kuivanen, hän tuskin tietää kuka helvetti on kyseessä. Pitää osata markkinoida.
http://www.pakkotoisto.com/kamppail...ia-vapaaottelijoita-isoihin-organisaatioihin/
tonne ketjuun jatkamaan asiasta kuka haluaa.
Totta. Jos katsoo näitä hurreja, jotka UFC-tsänssin ovat saaneet eli Eklund, Bielkheiden ja Gustavsson niin ei siellä kovin kummosta rekordia ollut. Gustafssonin isoimmat voitot oli Kulak ja Minonzio, jotka Vänttinen on molemmat pieksänyt myös. Ja kävihän siellä UFC:ssa kääntymässä Norjan Dan Evensenkin, jonka suurin meriitti tuolloin taisi olla voitto Warpathista.Kyllä varsinkin Vänttisen kohdalla puhuisin ihan lähitulevaisuudesta. Mies taisi itse viime vuonna puhua, että tämän vuoden loppuun mennessä on tavoite päästä rapakon taakse. Lucion listakaan Ufc:hen päästessään ei nyt sen ihmeellisempi ollut, ja Maunuhan se hänenkin managerina häärii.
.
Totta. Jos katsoo näitä hurreja, jotka UFC-tsänssin ovat saaneet eli Eklund, Bielkheiden ja Gustavsson niin ei siellä kovin kummosta rekordia ollut. Gustafssonin isoimmat voitot oli Kulak ja Minonzio, jotka Vänttinen on molemmat pieksänyt myös. Ja kävihän siellä UFC:ssa kääntymässä Norjan Dan Evensenkin, jonka suurin meriitti tuolloin taisi olla voitto Warpathista.
Mitäs se Rehtori Suvanto puuhaili kun siitä muutama maininta ollut myös?
Puuhaili? Suvanto oli Virtasen ja Räsäsen koutsina ja hoiti hommat hyvin.Mitäs se Rehtori Suvanto puuhaili kun siitä muutama maininta ollut myös?