Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olnko väärässä vai oliko se turkulaisyleisön perinteinen klassikkoedustaja, "Tapa se naapuri" -tyyppi, jäänyt tällä kertaa kotiin? Hyvä tunnelma tuntui olevan melkein alusta asti, ottelijatkin kiittelivät. Harmi että sinällään loistavan Logomon yleisökapasiteetti on hieman rajallinen.
Jep, mitä helvettiä tuo pelle tuossa teki.Mikä tää mustabarbaari juttu oikein on? Helvettiäkö se tuolla on naama pitkällä haastatteluissa yms? Pitäiskö tuo naurattaa vai? Multa ainakin mennyt vähän ohi...
Kaipa se nyt tappio saa koville ottaa kuhan oppii niistä. Maku kirjotteli facebookkiin seuraavastiMakulle seuraavaksi Suomalainen vastus? Ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen tappio. Jos meinaa huipulle päästä, on asenne häviämiseen muututtava, muuten siirrytään sit eläkkeelle parin matsin tappioputken jälkeen.
Jengi sanoo, ettei mun tarvi pyydellä anteeks.... mä pyydän kuitenkin anteeks sitä, että tuotin pettymyksen, pyydän anteeks sitä että pilasin todella monen päivän. Ja annoin perheeni katsoa 15min kun mua lyötiin. Eihän fyysisesti muhun sattunu, oikeastaan nautin pienestä kivusta. Jenkki oli kovempi ja vaikka luut paukkuivat hänen nilkassa niin hän ei taputtanut vaan taisteli loppuun asti... hatun nostot siitä hänelle!
Ei se oli kivaa hävitä varsinkaan kotiyleisön edessä. Tiedän, että moni ihminen nauttii häviöstäni... se on ehkä se suurin syy miks mä haluaisin tulla kerran vielä kahta kovempana takaisin ja näyttää mihin musta oikeesti on. En kadu edelleenkään show meininkiä, koska moni ihminen maksoi siitä touhusta mitä loin logomoon. Halusin voittaa isänpäivän kunniaksi ja olla se poika kenestä läheiset ja fanit on ylpeitä. Annan häviölle aikaa ja katon mitä sydämmeni sanoo... olen monelle nuorelle marakatille esikuva ja en halua olla se esikuva joka luovuttaa. Kuten paras kaverini Bujar sanoi "ne ihmiset nauttii kun sä lopetat niin älä anna niille sitä ilonaihetta".
Todella iso kiitos kaikille jotka on tukenu mua ennen matsia ja matsin jälkeen! Kyyneleet mitkä on valunu eilisestä asti tähän hetkeen saakka on osoitus siitä, että mä en oo syntyny häviämään. Multa on viety paljon ja haluan osan elämältä takaisin!
Urheilun suurta draamaa IS-TV:n puolella, käytiin kuvaamassa Makwanin meininkejä ennen matsia - ja vähän toisenlaista tunnelmaa matsin jälkeen. Tehdään syvällisempää haastista sitten, kun on pöly laskeutunut.
Oli ihan hauska että jaksoi siellä kekkereilläkin vielä jutella täysin random jannulle ihan jonkin aikaa ku vaa hihasta nykäsi. Mukava tyyppi oli!Tsekkasin ton Wardin haastattelun ja vaikutti kaikin puolin fiksulta ja mukavalta mieheltä. Hyvä etä voitti
Eka ja viimeinen cage...
Kuudes, mutta ei viimeinen Cage.Eka ja viimeinen cage...
Olen varmaan paha ihminen, mutta voi että sitä naurun määrää, kun videolla siirryttiin nokkeluudesta yhtäkkiä vähän synkempiin vesiin. "Mitäs nyt tohon sanoo..." Vaikutti kovasti sketsiltä, mutta sitähän se ei ollut. :DUrheilun suurta draamaa IS-TV:n puolella, käytiin kuvaamassa Makwanin meininkejä ennen matsia - ja vähän toisenlaista tunnelmaa matsin jälkeen. Tehdään syvällisempää haastista sitten, kun on pöly laskeutunut.
Nopeen profiloinnin perusteella päädyin siihen että kannattanee tyytyä siihen tietoon että nimimerkki mäykky ei ole enää Cageen tulossa. Tuskin sieltä mitään järkevää perustelua on tulossa joten mäykky ole kiltti äläkä avaa/perustele viestiäsi.
Tiikerinsilmä oli oikeassa.
Yle puheelta tuli tauolla Sormusen ja Matchmakerin haastattelu. Haluavat enemmän Suomi vs Suomi matseja. Itse en ole ihan samaa mieltä. Perus "Kalle Cagenkatsoja" haluaa nähdä Suomalaisen voittavan ulkomaalaisen. Aika harvalla on kuitenkaan tiedossa Suomalaisten ottelijoiden taustat. Moni katsoja varmaan tuntee vain maineventin kamppailijat. Niinimäki otteli 11 voittoa putkeen jotta pääsi ufc. Suomi vs Suomi matseissa tulee aina jommalle kummalle tappio.
Siis toki ne korttien ekat matsit voi hyvin olla Suomi vs Suomi ja sit loppuihin kunnon vastustajia ulkomailta. Ei mitään paisteja Liettuasta.... Enemmän vaikka Suomi vs Ruotsi. Samassa haastattelussa mainittiin Valamaa vs Puolakka. Itselle tuo on aika lose lose ottelu kun kannatan molempia. Vaikea laittaa suomalainen toisen suomalaisen edelle kannustaessa. Väkisin sitten kääntyy Turku vs Helsinki matsiksi. En nyt tietenkään sano, että Suomi vs Suomi matsit ei vois olla hyviä. Ja olen tulossa paikanpäälle niitäkin katsomaan.
Jos suomivapari menee paljon paikkakunta vs paikkakunta matseiksi niin pysyykö skene silti yhtenäisenä? Kannustetaan omia cagessa, mutta toivottavasti huudellaan myös naapuri kaupungin ottelijaa isoon häkkiin jos paikka on. Yhtenä ongelmana on myös se, että suomessa on vähän saleja. Otteleeko sitten FFG ukot toisiaan vastaan? Kannataako salien huippujen enää treenata keskenään jos niitä tykätään laittaa vastakkain matseihin?