Caffé Latte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huoh..

Se on maitokahvi. Jos se väännetään vaikkapa 3dl kulutusmaitoa, niin se pitää sisällään n. 170 kcal. Jos siihen lisätään vaikkapa 25g sokeria, niin kaloreita kyseisestä maitokahvista tulee 270.

Sokerilla höystettynä 1/vrk, tekee vuodessa yhteensä 98550kcal. 100000kcal vastaa vuodessa n. 14 kilon painonnousua.

Yksinään toi kahvi ei kuitenkaan lihota. Oleellista on mitä suusta menee alas koko vuorokauden aikana..

Nyt järki käteen näiden kysymysten kanssa.

Mä join yhdessä vaiheessa Nescafe Lattea päivittäin, ei se ainakaan erityisemmin lihottanut...
No kunnon lattella ja noilla pussijauhoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Itse ainakin jättäisin sen sokerin pois noista maitokahveista. Maito jo itsessään tasoittaa sitä makua ja se sokeri vie sen viimeisenkin terän.
Kukin tyylillään tietty.

Ei toi latte lihota, mutta capucchino(en tiiä miten kirjotetaa)kylläkii.
Oon kuullu jostakii, että capucchinossa voi olla jopa 110 kaloria.

No kunnon lattella ja noilla pussijauhoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
No se olikin esimerkki. Mä tykkään kyllä enemmän (ihme sinänsä) siitä purkkilattesta kuin esim. Robert's Coffeen paskapirtelöstä. :D

Ja reilusti sokeria täytyy olla. :hyvä:

No se olikin esimerkki. Mä tykkään kyllä enemmän (ihme sinänsä) siitä purkkilattesta kuin esim. Robert's Coffeen paskapirtelöstä. :D

Ja reilusti sokeria täytyy olla. :hyvä:
Mä teen taas omat kapbutzhiinåni ite joten en tykkää noista pussisotkuista enkä Robertsinkaan tuotoksista jotka ihan tuurista riippuen ovat joko huonoa tai erittäin huonoja.

Sinänsä vähän tyhmää tulla kysymään tällaisella foorumilla jotain tuollaista kysymystä, koska monet tällä foorumilla laskee kalorit 10 kalorin tarkkuudella ja mieltää tavallisen ruoan usein cheattaamiseksi.

Sinänsä vähän tyhmää tulla kysymään tällaisella foorumilla jotain tuollaista kysymystä, koska monet tällä foorumilla laskee kalorit 10 kalorin tarkkuudella ja mieltää tavallisen ruoan usein cheattaamiseksi.

:lol2:

Älä juo hyvä mies caffe lattea, lihot niin vitusti!

Ei toi latte lihota, mutta capucchino(en tiiä miten kirjotetaa)kylläkii.
Oon kuullu jostakii, että capucchinossa voi olla jopa 110 kaloria.
Lattessa on vieläkin enemmin sitä maitoa:wtf: Joten kyllä siinä silloin on enempi kaloreita:david:
Ihme stressaamista ylipäätään. Ei kait siitä nyt katastrofia tule jos ei noita nyt kymmentä ala päivässä juomaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom