Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kunnon lattella ja noilla pussijauhoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.Mä join yhdessä vaiheessa Nescafe Lattea päivittäin, ei se ainakaan erityisemmin lihottanut...
Ehkäpä kyse on kuitenkin päivän kokonaiskalorimääristä, jossa tuo kaputsiino ei tunnu missään...Ei toi latte lihota, mutta capucchino(en tiiä miten kirjotetaa)kylläkii.
Oon kuullu jostakii, että capucchinossa voi olla jopa 110 kaloria.
No se olikin esimerkki. Mä tykkään kyllä enemmän (ihme sinänsä) siitä purkkilattesta kuin esim. Robert's Coffeen paskapirtelöstä. :DNo kunnon lattella ja noilla pussijauhoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Mä teen taas omat kapbutzhiinåni ite joten en tykkää noista pussisotkuista enkä Robertsinkaan tuotoksista jotka ihan tuurista riippuen ovat joko huonoa tai erittäin huonoja.No se olikin esimerkki. Mä tykkään kyllä enemmän (ihme sinänsä) siitä purkkilattesta kuin esim. Robert's Coffeen paskapirtelöstä. :D
Ja reilusti sokeria täytyy olla. :hyvä:
Sinänsä vähän tyhmää tulla kysymään tällaisella foorumilla jotain tuollaista kysymystä, koska monet tällä foorumilla laskee kalorit 10 kalorin tarkkuudella ja mieltää tavallisen ruoan usein cheattaamiseksi.
Lattessa on vieläkin enemmin sitä maitoa:wtf: Joten kyllä siinä silloin on enempi kaloreitaEi toi latte lihota, mutta capucchino(en tiiä miten kirjotetaa)kylläkii.
Oon kuullu jostakii, että capucchinossa voi olla jopa 110 kaloria.
Itseasiassa mä sä syön mitä kiinni saan, lihon tai laihdun, sama tuo. ;):lol2:
Älä juo hyvä mies caffe lattea, lihot niin vitusti!