Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
painaa niin paljon että kuorma-autoksi menee.
autona varmasti ihan laadukas mutta kun suhteutetaan hintaan niin eipä enään niin hienolta tunnukkaan, 20tonnia tulee lisää pelkästään siitä että on cadillac ja blingbling.
Onko tuossa jotain ihmeellistä rekisteröinnin kanssa? Yksi ainakin pyörii tampereella.
Cadillac Avalanchekin...
Mutta miten on, saako tuon painoista ollenkaan rekisteröityä henkilö-
tai pakettiautoksi?
Tuossa kuorma-autoksi rekisteröinissä on se sitten riesana se rajoitin.
Mutta miten on, saako tuon painoista ollenkaan rekisteröityä henkilö-
tai pakettiautoksi?
Autokoulu-ope muistaakseni sanoi jotain että vaan ammattikäytössä(vai mikälie on oikea termi, sellasessa missä on se keltainen rinkula rekkarikilven ympärillä) pitää olla rajoitin. Autokoulu-autossa rajoitinta ei ollut.Ei vanhoissa ollutkaan, aikaisemmin vain yli 12 tonnisilta vaadittiin.
Uudet säännöt edellyttävät kaikkiin uusiin kuorma-autoihin rajoittimen.
Autokoulu-ope muistaakseni sanoi jotain että vaan ammattikäytössä(vai mikälie on oikea termi, sellasessa missä on se keltainen rinkula rekkarikilven ympärillä) pitää olla rajoitin. Autokoulu-autossa rajoitinta ei ollut.
Erinomaisen surkeatahan se on moottoritietä körötellä kahdeksaakymppiä, oli sitten kuinka blingbling tahansa. Ei säästä edes bensaa, kun kuluttaa joka tapauksessa jotain 25 l/100 km.
No onhan sillä kiva körötellä kaupungissa. Kunnes tarvitsee löytää parkkipaikka sille hirmulle... :jahas:
Itekin oon miettiny hummerin tuomista jenkeistä suomeen. Onko kellään mitään arviota paljonko tulee kuluja (rahti, verot jne.) jos auto itse maksaisi esim. 45.000$ ? Tai onko kellään ideoita että mistä muualta päin maailmaa (lähempää?) vois hakea ja päästä vähemmällä rahan menolla?
En oo varma mutta noin se muistaakseni meni. Ainakaan autokoulu autossa ei rajotinta ollut.Ettet nyt vaan sekoita piirturia ja rajoitinta?