Cadillac Escalade suomeen tuonti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
23.9.2006
Viestejä
10
Onko kellään viisaammalla tämän hetkistä tietoa kyseisen auton rekisteröinnistä suomen kilpiin ja pystyykö rekisteröimään kuorma-autoksi kuten esim. hummerin h2:en?
Kuinka laadukas auto tuo on ja miten pärjää suomen oloissa?
:worship:
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
painaa niin paljon että kuorma-autoksi menee.

autona varmasti ihan laadukas mutta kun suhteutetaan hintaan niin eipä enään niin hienolta tunnukkaan, 20tonnia tulee lisää pelkästään siitä että on cadillac ja blingbling.

kilpiin saamisen ei pitäisi olla sen vaikeampaa kuin minkään muunkaan auton jota suomessa myydään/on myyty. kysele tarkemmin AKE:lta, saat tarkemmin infoa tuosta tuonnista.

eikä ne suomen olot niin erityiset ole etteikö tuolla pärjäisi, pärjäähän jengi ihan käsittämättömillä romuillakin ympäri vuoden.
 
painaa niin paljon että kuorma-autoksi menee.

autona varmasti ihan laadukas mutta kun suhteutetaan hintaan niin eipä enään niin hienolta tunnukkaan, 20tonnia tulee lisää pelkästään siitä että on cadillac ja blingbling.

Onhan tuossa toki blingbling-extraa mutta on toi myös ehdottomasti siisteimpiä markkinoilla olevia maastureita, tai siis city-maastureita. Tosin jos tarvii vähänkin maasto-ominaisuuksia niin Range Rover ois parempi vaihtoehto.
 
Onko tuossa jotain ihmeellistä rekisteröinnin kanssa? Yksi ainakin pyörii tampereella.
 
Onko tuossa jotain ihmeellistä rekisteröinnin kanssa? Yksi ainakin pyörii tampereella.

ei enää. nyt kun autoa on alettu rahdata virallisestikkin eurooppaan niin on se myös eu-tyyppihyväksytetty jolloin yksityishenkilön ei tarvitse hoitaa kalliita mittauksia ja testejä rekisteröidäkseen auton mikäli itse sellaisen tuo.
 
Meidän taloyhtiön parkkihallissa yks semmoinen on seisonut kesän ajan. On se välillä kai liikkeessäkin.

Ja naapuri "uteliaisuuttaan" rekkarin tarkisti jostain ja kuorma-autoksi on rekistereröity.

Onhan se aika "ison" näköinen normi perheautojen keskellä... :rolleyes:

Ja painaakin pirulainen vissiin yli 3000 kg. Ei siinä mitään, mutta kun se meidän parkkihallin maksimi paino per auto ois se 2000 kg... Eikä siinäkään vielä mitään jos yksin siinä törättäs, mutta kun yhdessä välissä kesällä siinä vieressä sitten törötti Cadillac Avalanchekin... Eikä siinäkään vielä kaikki vaan sitten siinä välillä on ollut vielä sellainen valkoinen Hummerikin.

Niin ja mulla on sit ihan Tojota.
 
Ilmeisesti joutuu ainakaan valot muuttamaan sellaisiksi, että niissä on korkeussäätö, sekä vilkkuja joutuu muuttamaan. Jotain muutakin kai oli... Autojobbarit kyllä tietää miten noi hommat pystyy kiertämään, mutta sen jokainen selvittäköön itse. Pikku vinkki: EU:sta on jotain hyötyä tässä asiassa.
 
Tuossa kuorma-autoksi rekisteröinissä on se sitten riesana se rajoitin.
Mutta miten on, saako tuon painoista ollenkaan rekisteröityä henkilö-
tai pakettiautoksi?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa kuorma-autoksi rekisteröinissä on se sitten riesana se rajoitin.
Mutta miten on, saako tuon painoista ollenkaan rekisteröityä henkilö-
tai pakettiautoksi?

Ei kai pitäisi saada, mutta mutta... ainakin appiukolla on isommankokoinen pakettiauto joka rekisteröity kuorma-autoksi, niin tuosta pelistä ei ainakaan tuota rajoitinta löydy. En kyllä osaa sanoa miten on ton saanut tehtyä.
 
Zone-sarja -42%
Ei vanhoissa ollutkaan, aikaisemmin vain yli 12 tonnisilta vaadittiin.
Uudet säännöt edellyttävät kaikkiin uusiin kuorma-autoihin rajoittimen.
 
Ei vanhoissa ollutkaan, aikaisemmin vain yli 12 tonnisilta vaadittiin.
Uudet säännöt edellyttävät kaikkiin uusiin kuorma-autoihin rajoittimen.
Autokoulu-ope muistaakseni sanoi jotain että vaan ammattikäytössä(vai mikälie on oikea termi, sellasessa missä on se keltainen rinkula rekkarikilven ympärillä) pitää olla rajoitin. Autokoulu-autossa rajoitinta ei ollut.
 
Autokoulu-ope muistaakseni sanoi jotain että vaan ammattikäytössä(vai mikälie on oikea termi, sellasessa missä on se keltainen rinkula rekkarikilven ympärillä) pitää olla rajoitin. Autokoulu-autossa rajoitinta ei ollut.

Ettet nyt vaan sekoita piirturia ja rajoitinta?
 
Erinomaisen surkeatahan se on moottoritietä körötellä kahdeksaakymppiä, oli sitten kuinka blingbling tahansa. Ei säästä edes bensaa, kun kuluttaa joka tapauksessa jotain 25 l/100 km.

No onhan sillä kiva körötellä kaupungissa. Kunnes tarvitsee löytää parkkipaikka sille hirmulle... :jahas:
 
Erinomaisen surkeatahan se on moottoritietä körötellä kahdeksaakymppiä, oli sitten kuinka blingbling tahansa. Ei säästä edes bensaa, kun kuluttaa joka tapauksessa jotain 25 l/100 km.

No onhan sillä kiva körötellä kaupungissa. Kunnes tarvitsee löytää parkkipaikka sille hirmulle... :jahas:

Kuorma-autoissa rajoitin asetetaan 90 km/h. Viikko pari sitten oli eduskunnassa esillä, että rajoitin asetettaisiin 80km/h mikä on suurin sallittu nopeus suomessa ka:lle. Silti sitä ei lähdetty muuttamaan vaikka tiedostettiin, että kaikki ajavat todellisuudessa 90km/h. Lisäksi muualla euroopassa max. nopeusrajat ovat suuremmat jolloin suomalaisille olis tullut takkiin euroopassa.
 
Itekin oon miettiny hummerin tuomista jenkeistä suomeen. Onko kellään mitään arviota paljonko tulee kuluja (rahti, verot jne.) jos auto itse maksaisi esim. 45.000$ ? Tai onko kellään ideoita että mistä muualta päin maailmaa (lähempää?) vois hakea ja päästä vähemmällä rahan menolla?
 
Itekin oon miettiny hummerin tuomista jenkeistä suomeen. Onko kellään mitään arviota paljonko tulee kuluja (rahti, verot jne.) jos auto itse maksaisi esim. 45.000$ ? Tai onko kellään ideoita että mistä muualta päin maailmaa (lähempää?) vois hakea ja päästä vähemmällä rahan menolla?



Kyllähän noita löytyy Saksastakin melkeen samaanhintaan ellei halvemmalla, rahdit tulee ainakin varmasti halvemmalla mitä jenkeistä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom