Cadillac Escalade suomeen tuonti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään ajeli vastaan tommonen Cadillac Escalade. Aivan saatanan hieno auto. Ja vielä kunnon bling-bling-versio. Vanteet oli todennäkösesti kalliimmat, kuin mun 206 pösö.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikä ollut muuten faijan chevy vanissakaan rajotinta vaikka oli kuorma-autoksi rekisteröity

se ammattiajoa merkkaava rekisterikilven keltainen kehikko vaikuttaa siihen tarviiko olla piirturia vai ei.
UUSISSA yli 3500kg pitää olla nopeudenrajoitin ja olisko ollu että vuoden 2001
ja sen jälkeen rekisteröityihin se pitää asentaa tän vuoden loppuun mennessä.
koskee N2 luokan autoja.
 
Escalade EXT / Chevy Avalanche on kyllä erittäin ruma.

excalEXT.jpg

DJM-Avalanche-000.jpg
 
Tänään ajeli vastaan tommonen Cadillac Escalade. Aivan saatanan hieno auto. Ja vielä kunnon bling-bling-versio. Vanteet oli todennäkösesti kalliimmat, kuin mun 206 pösö.


Luin tuossa lehdestä, kun paikallinen lottovoittaja esitteli omaa hummer H2:sta ja sen renkaat ja vanteet maksoi 45.000€ :jahas:
 
Ai ruma? Toihan on aivan helvetin hieno. Ja sitä äijyyden määrää...

Jos välttämättä haluaa lava-auton, niin esimerkiksi Dodge RAM srt-10 on kyllä paljon äijempi ja oikeasti hieno, toisin kuin Avalanche muovisine helmahärpätyksineen.

9e_4.jpeg


Muutenkin EXT/Avalanchen peräpään muotoilu on epäonnistunut täydellisesti.

avalanche1.jpg


Maddox (maddox.xmission.com) sanoi:
Nothing says versatile like a truck made out of rubber. Chevy decided to subscribe to the "tack as much shit on the sides as you can" school of thought, throwing two or three tons of trim on the sides like the Subaru Baja.

It almost looks like a Transformer, but since Transformers are badass (except for when the creators were temporarily abducted by aliens and a shitty-cartoon chip was implanted in their brains that caused them to make the short lived "Beast Wars" series), it was hard for me to find a Transformer lame enough to do the Avalanche justice. Alas, the first one who came to mind is the one I eventually went with:

bumble1.jpg


Bumblebee's sole purpose in the show was to run around and shove his fist up people's asses while their backs were turned. Maybe that wasn't his goal verbatim, but the fact remains: nobody knew what Bumblebee's real purpose was other than getting in the way of the most badass Transformer ever (next to Unicron): Star Scream.

Oh yeah, about the Avalanche: it's a piece of shit, and the type of people who would drive it are the same type of people who spend their Saturday nights changing their corn pads while listening to country music, which also happens to suck rhinoceros cock, but not as much as the Chevy Avalanche.

gbs_avalanche.jpg
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo Dodge on kyllä ihan helvetin äijä auto. 500 heppanen kone:kuola:
 
Itekin oon miettiny hummerin tuomista jenkeistä suomeen. Onko kellään mitään arviota paljonko tulee kuluja (rahti, verot jne.) jos auto itse maksaisi esim. 45.000$ ? Tai onko kellään ideoita että mistä muualta päin maailmaa (lähempää?) vois hakea ja päästä vähemmällä rahan menolla?

Toisessa ketjussa jo asiasta mainitsinkin (laittakaa sinne vinkkejä jos löytyy) eli tuon muuttoautona Volvo XC90:n Suomeen ja tarkoitus olis laittaa se tulemaan kuukauden sisällä Long Beachin satamasta (asun n. puolen tunnin päässä satamasta). Lastaan auton tavaralla, joten auton joutuu laittamaan suljetussa kontissa. Odotan vielä muutamaa tarjousta rahdista, mutta tällä hetkellä paras on $1690. Lisäksi tulee noin 250 euroa kuluja Suomen päässä. Tähän hintaan voi auton sitten hakea Hämeenlinnasta. Firma on kaiketi Suomalais-omisteinen ja overdrive forumilla ovat saaneet hyvää palautetta. Ainakin heillä on Suomalaisia töissä molemmissa päissä ja palvelu on ollut tähän asti todella nopeaa ja asiantuntevaa. Verotusasiat ja muut lisäkulut on mulla vielä selvityksen alla (jonkun verran joutuu veroja maksamaan muuttoautoalennuksen jälkeen). Jos joku on tuomassa autoa jenkeistä suunnilleen kuukauden kuluessa, niin laittakaa privaa. Voitais ottaa yhdessä isompi kontti, jolloin rahtikulut autoa kohden lähes puolittuis.

Parin vuoden LA:n alueella asumisen jälkeen on jo täysin turtunut mammuttiautojen kokoon. Hummerit on minusta kevyesti rumemmasta päästä, mutta makuasioitahan nämä. Itse en enää Volvoa isompaa autoa laittais, mutta täytyy myöntää että tuo Cadillacin SUV on ehkä siistein noista monstereista. Tarjontaahan näistä isoista vehkeistä on täällä helvetin paljon, joten muutaman vuoden käytettyjä saa melko halvalla. Lisäksi esim. tuommonen Cadillac on todennäköisesti hyvässä kunnossa, koska niiden ratissa näkee useimmin perheen äitejä, jotka haluaa mahdollisimman paljon peltiä ympärilleen, ettei kolarissa satu omaan leukaan.
 
Näissähän on mukavaa byrokraattista pilkunviilausta mukana esim. tuulilasien kanssa. Oliko näin että esim. Hummerin ja Mustangin tuulilasit eivät ole EU-mittapuulla riittävän jalankulkijaystävällisiä. Voisi kuvitella, että kun Hummer tai Ram tönäisee kaupunkinopeuksilla syliin, on tuulilasin kovuus pienin murheista!:hyper:
 
Onko kellään tietoa paljon tuollainen tulisi halvimmillaan maksamaan suomeen tuotuna? mistä kannattaa tuoda? ja milloin siitä tuontiautosta vähennetään se alv.?
 
Eikös se ollut niin että bensakoneellisiin ei tule rajoitinta.
Koskakohan ne rupeis tuomaan noita ramejakin virallisesti maahan niin sais niitäkin leimaan prkl.
Mulla oli -96 rami cumminsilla ja oli kyl helvetin hyvä auto.
 
Parin vuoden LA:n alueella asumisen jälkeen on jo täysin turtunut mammuttiautojen kokoon. Hummerit on minusta kevyesti rumemmasta päästä, mutta makuasioitahan nämä. Itse en enää Volvoa

Jep, sama juttu täällä päässä. Chicagon ja ympäryskuntien interstateilla ja countyroadeilla noita Hummereita ja Escaladeja Rammeista ja F-150:sta puhumattakaan tulee vastaan tämän tästä ja ihmetellä täytyy kuka tommosen Suomeen tuonnista edes jaksaa haaveilla. Eikä vähiten Suomigason hinnan takia, $3/gallona täällä aiheutti jo kysyntäpiikin hybrideissa ja yariksissa. Ja kun sitä ei edes härmässä henk.autorekisteriin saa... mitä järkeä?? :eek:
 
Zone-sarja -42%
Jep, sama juttu täällä päässä. Chicagon ja ympäryskuntien interstateilla ja countyroadeilla noita Hummereita ja Escaladeja Rammeista ja F-150:sta puhumattakaan tulee vastaan tämän tästä ja ihmetellä täytyy kuka tommosen Suomeen tuonnista edes jaksaa haaveilla. Eikä vähiten Suomigason hinnan takia, $3/gallona täällä aiheutti jo kysyntäpiikin hybrideissa ja yariksissa. Ja kun sitä ei edes härmässä henk.autorekisteriin saa... mitä järkeä?? :eek:

Niinno, kuorma-auton diesel-vero on sellanen 170e vuodessa, ja jos esimerkiksi otetaan noi ramit ja muut diesel-pikupit niin ainakin ramista tiedän että kulutus on uskomattoman kohtuullinen auton painoon nähden. Ja se joka ostaa hummerin tai escaladen, ei varmaan ajattele sitä kulutusta, kyllä noi bemarimaasturit ja porsche cayennet muuten syö bensaa nekin.
 
Bensa kuorma-autoihin ei tule rajoitinta. Kuorma-auton saa minusta tuoda verottomana maahan ja tota dodge ram srt-10 ei saa suomessa rekisteröityä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom