C2-juniori Treeniohjelmaa vailla.. (jääkiekko)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
olen siis treeniohjelmaa vailla.. Googlen kautta olen yrittänyt etsiä jtn. mutta mitään ei tunnu löytyvän.
Ei välttämättä tartte olla valmiiksi räätälöity ohjelma, vinkkejä vaikka ;)

elikä Treenistä pitäis saada lisää luistelunopeutta, kiihtyvyyttä ja vetoon voimaa..
Shemmosta :)

Mikä on valmiiks räätälöity ohjelma?

Suosittelisin aloittamaan Starting Strenghtillä. Löytyy aloittelijoiden osion stickyistä ;)

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

Lue ja sisäistä. Kyykyllä ja jalkaprässillä saat hyvin jalkoihin voimaa, vetoon tarvitset sitten jo monipuolisesti lähes kaikki ylävartalon lihaksia, joten suosittelen treenaamaan monipuolisesti kaikkia lihasryhmiä.

Ja opeta kavereillesikin oikea kyykkääminen, surkuhupaisaa katsottavaa jäkispoikien pyllistelykyykyt ja "VITTU MENI SYVÄLTÄ"-huudot.

olen siis treeniohjelmaa vailla.. Googlen kautta olen yrittänyt etsiä jtn. mutta mitään ei tunnu löytyvän.
Ei välttämättä tartte olla valmiiksi räätälöity ohjelma, vinkkejä vaikka ;)

elikä Treenistä pitäis saada lisää luistelunopeutta, kiihtyvyyttä ja vetoon voimaa..
Shemmosta :)

Jääkiekossa voimaharjotteluhan on yleensä kausiluonteista. Räjähtävät takakyykyt parantaa lähtönopeutta ja luisteluvoimaa. Toinen hyvä on rinnalleveto. Näitä vaan ei kannata mennä tekemään ennenku osaa tekniikan. Piä mielessä, että saliharjoittelun pitää nimenomaan tukea sitä JÄÄKIEKKOA, eikä mitään muuta. Meiän valmentaja ei ainakaa vaatinu ku rannekääntöjä. :D Kysy sitä ohjelmaa valmentajalta

Intervallia, 10-100m spurtteja, portaissa luisteluloikkaa,tasajalkapomppuja,yhden jalan pomppuja jne..., mäkijuoksua, jos mahd. niin rullaluistimilla loivaan ylämäkeen spurtteja + helvetin paljon laukauksia vanerilta.
Rinnalleveto,teräviä kyykkyjä/prässiä + tietenkin koko yläkroppaa ja muita liikkeitä jaloille.

Esimerkki reeniohjelmaa:
Maanantai: Sali Alakroppa
Tiistai: Sali Yläkroppa
Keskiviikko: Lenkkiä + mäkijuoksua
Torstai: Lepo
Perjantai: Porraspomppuja + rullaluisteluvetoja/spurtteja
Launtai: Intervallityyppinen lenkki + kuntopiiri jumppaa (kyykkyhyppyjä, punnerruksia,vatsat,selät jne..)
Su: Lepo

Tylsinä iltoina vetele paljon vanerilta, pari tuhatta kutii viikkoo :D

Intervallia, 10-100m spurtteja, portaissa luisteluloikkaa,tasajalkapomppuja,yhden jalan pomppuja jne..., mäkijuoksua, jos mahd. niin rullaluistimilla loivaan ylämäkeen spurtteja + helvetin paljon laukauksia vanerilta.
Rinnalleveto,teräviä kyykkyjä/prässiä + tietenkin koko yläkroppaa ja muita liikkeitä jaloille.

Esimerkki reeniohjelmaa:
Maanantai: Sali Alakroppa
Tiistai: Sali Yläkroppa
Keskiviikko: Lenkkiä + mäkijuoksua
Torstai: Lepo
Perjantai: Porraspomppuja + rullaluisteluvetoja/spurtteja
Launtai: Intervallityyppinen lenkki + kuntopiiri jumppaa (kyykkyhyppyjä, punnerruksia,vatsat,selät jne..)
Su: Lepo

Tylsinä iltoina vetele paljon vanerilta, pari tuhatta kutii viikkoo :D

Jos ei puntille halua mennä nii ottaa Maanantaina vaikka Lenkki + mäkijuoksu ja tiistaina porraspomput + rullaluisteluu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom